Puurheid coke

ts

Bewuste gebruiker
Dag,

Ben nieuw hier op dit toch wel zeer interessante forum. Dus aangenaam allemaal. Ik ben zelf meer occasional gebruiker, denk ik. 1 a 2x per maand sos en verder om de paar dagen gewoon beetje blowen, af en toe pilletje of keertje paddo's enz. Maar goed daar zal ik jullie niet mee gaan vervelen, want ik had namelijk of iemand hier wist hoe je de puurheid van coke kunt nagaan en waaraan je eigenlijk kunt merken dat je bijv. echt goede coke hebt. Ken verschillende dealers, waarbij de kwaliteit dus behoorlijk verschillend is. Ene keer is het op en top en de andere keer heb je het gevoel dat je gewoon bent afgezet met halve speed, wat je je ook vaak niet precies kunt herinneren omdat je ook mooi beschonken was. Heb slechts 1x echt een soort van referentiepunt mogen snuiven van iemand die me verzekerde dat het vrij pure coke was en waarvan ik wel weet dat of ik hem daarin kan vertrouwen. Alleen doordat het al een tijdje geleden is van die referentie, vind ik het lastiger om goeie sos te onderscheiden en omdat ik niet zo gigantisch vaak snuif weet ik de verschillen ook niet echt.

Iemand tips? In Blow met Johnny Depp gezien dat ze het gingen koken (of coken, slechte grap) om de puurheid na te gaan. Maar dat is het me iegenlijk niet waar, of komt het weer in poedervorm terug als het gesmolten is? Weet overigens ook niet of dat DE manier is om dat te testen, wel goeie film trouwens...

Heb overigens al wel proberen te zoeken of ik hier antwoord op kon vinden, maar helaas...

ts

Bewuste gebruiker
Weet hier niemand mij iets meer te vertellen? Of stel ik domme vragen?

Marcel

Belezen gebruiker
Nee, je stelt helemaal geen domme of rare vraag.

Helaas geeft de dealer geen garantie of een mooie stempel. Er zijn een heleboel fabeltjes in omloop hoe je erachter kunt komen of je goeie sos hebt.

Eigenlijk is er maar 1 goeie manier: http://www.drugs-test.nl/. De kwaliteit van coke varieert nogal. Dan heb ik het over het percentage en de versnijdingsmiddelen. Daar kan ook nog aardige troep inzitten.

Aparte is dat de meeste het niet fijn vinden als de coke te puur is. Zeker omdat gemiddeld het niet zo geweldig is dus als je dan eens hele goeie coke hebt dan kan het ook te heftig zijn.

ts

Bewuste gebruiker
Dank je, kan ik wel wat mee.

Heb idd ook al wel vele dingen gehoord waardoor je zou kunnen nagaan of het goeie sos is, maar daar is dus praktisch niks van waar. Denk toch dat ik maar is 1/10e gram ga afstaan :wink:

Over dat niet fijn vinden, tsja denk ook dat je soms net het geluk moet hebben dat er een goed (niet te weinig, niet te veel) percentage pure coke in zit. Wat zou dat ongeveer zijn?

Marcel

Belezen gebruiker
Testresultaat coke

Als je het hebt over het % cocaine in coke-poeders ligt dat bij de testcentra in NL tussen de 55 en 70%. Dit zijn gemiddelden in de jaren 2001 t/m 2004. In 2004 was het gemiddelde 56,2%.

Er wordt ook gekeken waar je coke mee versneden is. Dit kunnen stoffen zijn die invloed uitoefenen (psycho-actieve stoffen) of stoffen die weinig tot geen invloed uitoefenen. Zoals je misschien weet was er een groot probleem met de stof Atropine die in coke werd aangetroffen. Nu vinden we die stof niet meer.

Overigens kan coke nooit bestaan uit 100% cocaine!

Voor meer testresultaten kijk je op http://www.drugs-test.nl/default14017.html

Succes!

sneeuwuil

Experimenterende gebruiker
er is maar een soort goede coke en dat is FLAKES....mmm...the best. dat was het enige wat ik gebruikte. ofwel 9.8

boy

Bewuste gebruiker
Re: Testresultaat coke

Marcel zei:
Als je het hebt over het % cocaine in coke-poeders ligt dat bij de testcentra in NL tussen de 55 en 70%. Dit zijn gemiddelden in de jaren 2001 t/m 2004. In 2004 was het gemiddelde 56,2%.

Er wordt ook gekeken waar je coke mee versneden is. Dit kunnen stoffen zijn die invloed uitoefenen (psycho-actieve stoffen) of stoffen die weinig tot geen invloed uitoefenen. Zoals je misschien weet was er een groot probleem met de stof Atropine die in coke werd aangetroffen. Nu vinden we die stof niet meer.

Overigens kan coke nooit bestaan uit 100% cocaine!

Voor meer testresultaten kijk je op http://www.drugs-test.nl/default14017.html

Succes!

Coke is bij voorbaat al nooit echt 100%, het wordt volgens mij net als speed ook 1 op 1 gebonden met fructose om de pijn in de neus te verminderen. Maar goed, coke met een echt cocaïne-percentage (>80%) is vrij zeldzaam. Een vriend van mij kreeg gisteren toevallig nog een grammetje om te testen, dat was echt de shit :sunglasses:

Een beetje dealer gaat ook wel voor kwaliteit en zal dus niet versnijden met bloem of bakmeel zoals de wannabe-dealer op de hoek van de straat dat doet. Iemand die gaat voor kwaliteit zal hooguit versnijden met procaïne, lidocaïne, inicitol of verwante stoffen.

boy

Bewuste gebruiker
En die flikkers die de coke met atropine hebben versneden mogen wat mij betreft ook wel aan de galg. De hoeveelheid atropine die dodelijk is ligt al rond de mg tot enkele mg, hoe haal je het dan in je hoofd om er cocaïne mee te gaan versnijden!?

Overigens merk je bij het nemen van je eerste snuif meestal al met wat voor coke je te maken hebt.

doopie

Bewuste gebruiker
Ik zelf versnij met lidocaïne.
Er word hier ook wel met manithol verneden maar dan krijg je een zoetige smaak en dat vinden de meeste niet zo geweldig.

MrCocaine

Belezen gebruiker

Overigens kan coke nooit bestaan uit 100% cocaine..

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
ExceptionalInsight zei:
Dat vroeg hij niet.
Hier ook niet

Tony Montana

Belezen gebruiker
doopie zei:
Ik zelf versnij met lidocaïne.
Er word hier ook wel met manithol verneden maar dan krijg je een zoetige smaak en dat vinden de meeste niet zo geweldig.

Lidocaine is een bestandsdeel van een medicijn.
De les die meestal wordt geleerd is dat je niet een drugs soort moet gaan mengen met een medicijn of bestandsdeel ervan. Sommigen versnijden het ook met paracetamol. En zo krijg je "mindere" of zelfs "slechte" coke in de handel.

Maar jah, das mijn mening.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
testen ze dan een stukje van de pil? of hoeven ze er alleen maar met een wattenstaafje ofzo langs te gaan. Ik heb hier nog ééntje liggen, maar weet niet meer wat het is( jaar geleden ) Heb wel eens een thuis test aangeschaft, met dat goedje dat blauw kleurt. Die is helaas alleen voor coke.

inferno33

Bewuste gebruiker
Cocaïne pil? Coke kan je niet eens oraal innemen dacht ik...

Verder, als ik mag geloven wat ik lees, heb je liever coke met shit(mannitol, fructose, you name it) dan coke met andere drugs,, iig een puurder gevoel.

acidboy

Badass junkie
Iemand quoten die 2 jaar geleden iets gepost heeft en waarschijnlijk niet meer actief is....

Iemand die zn pil (xtc?) wil testen maar heeft alleen maar iets om coke mee te testen.... in het cocaine forum....

You guys completely lost me..

toooz

Belezen gebruiker
boy zei:
En die flikkers die de coke met atropine hebben versneden mogen wat mij betreft ook wel aan de galg. De hoeveelheid atropine die dodelijk is ligt al rond de mg tot enkele mg, hoe haal je het dan in je hoofd om er cocaïne mee te gaan versnijden!?

Overigens merk je bij het nemen van je eerste snuif meestal al met wat voor coke je te maken hebt.

Dat is één van de start punten

$pacekees

Newbie
Wij gooien het altijd op een hotbox,lijkt mij nog de beste manier om te testen of het goede sos is.

Je zet de hotbox op het gasfornuis,beetje sos erop,en kijken bij hoeveel gr het gaat smelten.
Als het bijv bij 120 gr gaat smelten is het bagger,als het bij 190 bijv smelt is het goede sos.

Alleen kost een hotbox wel wat geld,denk niet dat je als gebruiker zo'n ding gaat kopen om het te testen.

yugoslaaf

koop een gr weeg het 1.0 moet het zijn of hoeveel jij wilt.

Koop amonniak zet het op een theelepol coke erin alles wat bovenkomt te drijven is je coke alles wat onder blijft is je mix wacht tot her borrelt. leeg de ammoniak dan doormiddel met een koffie filter die neemt de ammoniak op. laat het droge weeg het na kijk hoeveel je bent verloren en zet het op een folie niet inademen of roken maar kijk hoe het eruit komt blijft het helder mooie en geeft het niet af heb je pure goeie shit geeft het af en zie je flekke is het gemengd:grin:

kangaroe

Methode met koffiefliter werkt inderdaad prima, maak net de fout om bijv een keukenrol te gebruiken ( weet uit eigen ervaring) dat dit niet werkt, papier blijft plakken.

als je betrouwbare dealer hebt dan is dit natuurlijk niet nodig :stoned:

Vigilante

Wijs gebruiker
Uitkoken is een redelijk goede methode om te bepalen hoe puur je coke is.
Testen blijft toch beter aangezien er bij het uitkoken sommige versnijdingsmiddelen kunnen meekoken waardoor ze in je eindproduct zitten.

kangaroe

testen is inderdaad het beste, weet iemand een goede doe het zelf test of wie heeft er ervaring mee.

Vigilante

Wijs gebruiker
Testcentra in nederland.

Zelftests zijn volgens mij alleen een substantiebepaler en misschien een indicatie van de puurheid.

Beanhead

Badass junkie
Ik vind dit enorm grappig eigenlijk. Ik gebruik zelf geen cocaine en ik hoor van iedereen dat je pure coke bijna niet kunt vinden in Belgie/Nederland.

Gevondennnn :tearsofjoy:

W.F.L.

Badass junkie
89% zuiver dus?

Ik geloof er niets van. Als je cocaine vindt met een puurheid rond de 70% heb je al veel geluk, geloof ik. Dat kan nog wel, maar 89% geloof ik niet. Volgens mij ligt het getal zelfs vaak onder aan de 80 omdat ze met hun manier bij het maken meestal simpelweg de maximale zuiverheid niet eens halen. Je moet echt al wat connecties hebben voor je iets gaat tegenkomen wat in de buurt ligt van die percentages. :confused: Dus tenzij je met een dealer te maken hebt die het bij een groothandelaar haalt, acht ik het nogal onwaarschijnlijk.

Biertje

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
89% zuiver dus?

Ik geloof er niets van. Als je cocaine vindt met een puurheid rond de 70% heb je al veel geluk, geloof ik. Dat kan nog wel, maar 89% geloof ik niet. Volgens mij ligt het getal zelfs vaak onder aan de 80 omdat ze met hun manier bij het maken meestal simpelweg de maximale zuiverheid niet eens halen. Je moet echt al wat connecties hebben voor je iets gaat tegenkomen wat in de buurt ligt van die percentages. :confused: Dus tenzij je met een dealer te maken hebt die het bij een groothandelaar haalt, acht ik het nogal onwaarschijnlijk.

Wollah a mattie, ik ben du neefju van Pablo Escobar... Hij is du brada van mu moeder jwt... Ik snuif zowiezo 95% coke mattie... 9,5 streep jwz.

Drientje

DF-koning
Ik hoorde maandag op de expert meeting van Unity dat bijna 60% van de nu geteste coke versneden wordt met Levamisol. Dat is niet erg zolang je een recreatieve gebruiker bent. Snuif je meer dan ongeveer 4 gram in de week (en die mensen zijn er) dan kun je de ziekte Agranulocytose krijgen. Een ziekte die zorgt dat je te weinig witte bloedcellen in je lichaam hebt en je dus geen weerstand hebt.

Het is verstandig om ALLE coke die je gebruikt te laten testen op dat soort versnijdingsmiddelen.

Overigens is de kwaliteit van de coke die getest wordt al sinds 2004 ongeveer gelijk gebleven met een gemiddelde van 50%.

Dat vond ik een opmerkelijk gegeven. Ik dacht dat dat gemiddelde veel lager zou liggen.

kangaroe

Klopt helemaal het geeft slechts een indicatie, niets meer en niets minder dan dat, is altijd beter dan niets. Het geeft geen zekerheid maar het geeft wel aan of het echt troep is of "msschien geen troep".

Er zin wel testen die op meerdere middelen / versnijdingen reageren echter die zijn voor de gemiddelde gebruiker te duur

kangaroe

nog even iets over de zuiverheid, website jellinek:

citaat: Cocaïne of coke kan door gebruikers worden getest. Het blijkt dat vrijwel alle monsters (95%) cocaïne bevatten. Gemiddeld bestaan de monsters voor 55% uit cocaïne en voor 45 % uit andere stoffen. In 2008 bevatten ruim 30% van de monsters fenacetine en/of levamisol (1)

Drientje

DF-koning
kangaroe zei:
nog even iets over de zuiverheid, website jellinek:

citaat: Cocaïne of coke kan door gebruikers worden getest. Het blijkt dat vrijwel alle monsters (95%) cocaïne bevatten. Gemiddeld bestaan de monsters voor 55% uit cocaïne en voor 45 % uit andere stoffen. In 2008 bevatten ruim 30% van de monsters fenacetine en/of levamisol (1)
Ik heb de cijfers van begin kwartaal 2010 gezien, er is een serieuze heftige stijging van Levamisol in de grafiek.

Tony Montana

Belezen gebruiker
ts zei:
Dag,

Ben nieuw hier op dit toch wel zeer interessante forum. Dus aangenaam allemaal. Ik ben zelf meer occasional gebruiker, denk ik. 1 a 2x per maand sos en verder om de paar dagen gewoon beetje blowen, af en toe pilletje of keertje paddo's enz. Maar goed daar zal ik jullie niet mee gaan vervelen, want ik had namelijk of iemand hier wist hoe je de puurheid van coke kunt nagaan en waaraan je eigenlijk kunt merken dat je bijv. echt goede coke hebt. Ken verschillende dealers, waarbij de kwaliteit dus behoorlijk verschillend is. Ene keer is het op en top en de andere keer heb je het gevoel dat je gewoon bent afgezet met halve speed, wat je je ook vaak niet precies kunt herinneren omdat je ook mooi beschonken was. Heb slechts 1x echt een soort van referentiepunt mogen snuiven van iemand die me verzekerde dat het vrij pure coke was en waarvan ik wel weet dat of ik hem daarin kan vertrouwen. Alleen doordat het al een tijdje geleden is van die referentie, vind ik het lastiger om goeie sos te onderscheiden en omdat ik niet zo gigantisch vaak snuif weet ik de verschillen ook niet echt.

Iemand tips? In Blow met Johnny Depp gezien dat ze het gingen koken (of coken, slechte grap) om de puurheid na te gaan. Maar dat is het me iegenlijk niet waar, of komt het weer in poedervorm terug als het gesmolten is? Weet overigens ook niet of dat DE manier is om dat te testen, wel goeie film trouwens...

Heb overigens al wel proberen te zoeken of ik hier antwoord op kon vinden, maar helaas...

Om echt achter de "puurheid" van Coke te komen, kun je het het beste laten testen. Dit kan anoniem. Uitkoken is ook een optie, maar minder betrouwbaar.

Bovenaan