Amateurtje
Wijs gebruiker
Laat ma wete hoeveel da gekost heeft, bestel ik mij der oek. 
TheStonedSaint$ zei:Gewoon op je tandvlees smeren,
als je na even je tandvlees nietmeer voelt heb je goede.
Amateurtje zei:Laat ma wete hoeveel da gekost heeft, bestel ik mij der oek.![]()

Amateurtje zei:Het is hier echt huilen met de pet op wat betreft kwaliteit, hier in de streek vind je niets deftig.
Wat verlang ik zo graag naar dat ene moment dat iemand mij deftige coke kan bezorgen.![]()

Amateurtje zei:+80% is hier toch niet te vinden. Hier zit het meestal tussen de 60 - 75%.

Lion1973 zei:Amateurtje zei:+80% is hier toch niet te vinden. Hier zit het meestal tussen de 60 - 75%.
en hierboven zeg je dat er geen goede kwaliteit is.![]()
als het 60-75% is mag je direct langs hier komen![]()
willemvaag zei:Er is een keer bij mij in de buurt een cokefabriek opgerold. Ze kregen kruiden met cocaine extract binnen die doormiddel na een chemische extractie. Toch kwam het uit Zuid Amerika weet eerlijk gezegd niet of er een ander continent coke produceert..
Lion1973 zei:Vandaag nog eens gevonden. niet via een maat van mij die zo'n home delivery belt, waar ik de laatste keer bestelde. Ik heb men stoute schoenen aangetrokken en ben zelf op zoek gegaan.![]()
Omdat ik vanavond niet nog naar Breda ofzo wil rijden om te testen (en dan nog moet wachten), hier een klein verslagje van wat er in het zakje stak.![]()
Niet echt blinkend, eerder dof, de overbekende geur, plakt wat aan het mes, als ik het tussen men vingers wrijf lost het op en wordt het wat olieachtig. Als ik het op men tong leg dan verdooft het wat, maar niet overdreven, net goed. Als ik een brokje plat druk wordt het zacht, niks harde stukken.
Eerst wat eten en binnen een paar uurtjes eens testen via de neus, iets anders wil/doe ik niet meer.
Carlo86 zei:Je hebt mij helemaal niet horen zeggen dat je het verzint.
Heb alleen nog nooit gehoord dat cocaïne met kruiden te produceren is.
Ik dacht dat het alleen met cocabladeren kan
willemvaag zei:Als je coke uitkookt wordt het meestal gewoon een harde brok met dezelfde kleur als het wit is dan is het wit zonder kristallen. Moeilijk uit te leggen het is dan meestal een vage gekleurde witte kristal die niet echt glinstert zoals op die foto. Maar misschien dat het aan mij ligt want ik heb het niet vaak laten drogen.
Lion1973 zei:willemvaag zei:Als je coke uitkookt wordt het meestal gewoon een harde brok met dezelfde kleur als het wit is dan is het wit zonder kristallen. Moeilijk uit te leggen het is dan meestal een vage gekleurde witte kristal die niet echt glinstert zoals op die foto. Maar misschien dat het aan mij ligt want ik heb het niet vaak laten drogen.
@willemvaag :je moet het wat laten drogen.
@probeerenleer : netjes![]()
heb jij geen kennersoog over de c die ik hierboven vermeld. (die ik heb). ik heb nog zo'n simpel watertestje gedaan, alles zakt naar beneden. ik heb er een goed gevoel bij, doch ik twijfel nog over het zaakje.
Lion1973 zei:ik betaal met plezier 70euro voor de onderste foto, of gewoon hele goede.
zoals ik al zei kan ik niet naar nederland, in brussel reageren ze niet, dus op 'feeling' en zicht dan maar, en wat simpele nietszeggende testjes. (water, wrijven, proeven,...)
ik kan nog ammionak gaan halen, maar ik wil nu ook niet beginnen basen, als het goede blijkt. (ik ken mezelf)
Ik zou juist verwachten dat er in Antwerpen wel goeie coke te vinden zou moeten zijn (met z'n grote haven). Maar daar is dan toch lastig aan te raken?Lion1973 zei:die bovenste (die ik heb), heb ik nog men twijfels bij.
Joopiejo zei:Ik zou juist verwachten dat er in Antwerpen wel goeie coke te vinden zou moeten zijn (met z'n grote haven). Maar daar is dan toch lastig aan te raken?Lion1973 zei:die bovenste (die ik heb), heb ik nog men twijfels bij.
Die onderste foto btw lijkt me wel een beetje op coke die net iets te warm is geworden in de magnetron ofzo. (Heb ik wel eens gehad per ongeluk).