Puurheid coke

fc

Experimenterende gebruiker
Re:

Wile-E-Peyote zei:
testen ze dan een stukje van de pil? of hoeven ze er alleen maar met een wattenstaafje ofzo langs te gaan. Ik heb hier nog ééntje liggen, maar weet niet meer wat het is( jaar geleden ) Heb wel eens een thuis test aangeschaft, met dat goedje dat blauw kleurt. Die is helaas alleen voor coke.
Klopt en is heel accuraat. Politie gebruikt het ook voor op coke te testen. Hoe blauwer het kleurt hoe zuiverder.Ook te koop in de smartshops voor 20 a 25 euro. TEST ALLEEN VOOR COKE

Telpeva

Belezen gebruiker
Prijzen van drugs mogen hier niet besproken worden toch?
iig geval qua indicaite: Ik vraag me af of mensen ervaring hebben met duurdere vs goedkopere coke namelijk: Is cheaper ook slechter, duurder ook puurder?
En dan ben ik ook zo nieuwsgierig dat ik graag wil weten wat voor prijzen dan gangbaar zijn... Maar als er geen antwoord op gegeven mag worden heb ik die laatste vraag niet gevraagd :),

Fronske

Belezen gebruiker
Ik ken een paar jongens die 75€ per gram betalen als ze beter dan gemiddelde kwaliteit willen.

Waanzin.

W.F.L.

Badass junkie
Fronske zei:
Ik ken een paar jongens die 75€ per gram betalen als ze beter dan gemiddelde kwaliteit willen.

Waanzin.

Dat vind ik eigenlijk niet zo gek. Ik zou ook liever 20 euro betalen voor een gram speed van 70% dan 10 euro voor een gram 35% waar dan nog eens caffeine bij zit.

W.F.L.

Badass junkie
Fronske zei:
20 euro voor een gram speed is ook waanzin

Maar ik begrijp wel wat je wilt zeggen

Tja, doordat mensen zoals jij het waanidee in stand houden dat dat "waanzin" is wordt er nog zoveel versneden. Of je dealer en zijn bronnen zijn heel principieel en versnijden niet of nauwelijks, maar dan moet je geluk hebben.

Fronske

Belezen gebruiker
Ik zei toch dat ik wel begreep wat je wou zeggen? Meer betalen voor een hogere kwaliteit is niet meer dan logisch, of dat zou het toch moeten zijn. Ik had het enkel over die prijzen. 20€ voor een gram is gewoon afzetterij in een land dat stikt van de speed. Net zoals 75€ voor een gram coke wel heel erg veel geld is voor een middelmatige, korte roes.

En haha wtf het is mijn fout dat er versneden wordt? Ik doe juist alles wat ik kan om versnijden niet aan te moedigen.

Ik ben kritisch en ik zorg ervoor dat de meeste drugs die ik koop getest en van een zo hoog mogelijk percentage zijn. Ik weet dat de dealers waarvan ik meerdere keren iets koop niet versnijden. Als het versneden werd, gebeurde dat boven hen. Ik weet vrijwel altijd wat ik koop. Ik pik de slechte dealers er zo uit, als ik een vermoeden heb dat zij zelf versnijden koop ik hun shit niet. Als iemand mij ooit dope met schadelijke versnijdingsmiddelen verkoopt, zal ik dat zeker niet zo laten.

W.F.L.

Badass junkie
Fronske zei:
20€ voor een gram is gewoon afzetterij in een land dat stikt van de speed.

Dat is ook zo, maar in dat opzicht is 10 euro voor een gram speed bestaande uit 35% speed en verder troep ook afzetterij he.

heroesss

Bewuste gebruiker
Fronske zei:
Ik zei toch dat ik wel begreep wat je wou zeggen? Meer betalen voor een hogere kwaliteit is niet meer dan logisch, of dat zou het toch moeten zijn. Ik had het enkel over die prijzen. 20€ voor een gram is gewoon afzetterij in een land dat stikt van de speed. Net zoals 75€ voor een gram coke wel heel erg veel geld is voor een middelmatige, korte roes.

En haha wtf het is mijn fout dat er versneden wordt? Ik doe juist alles wat ik kan om versnijden niet aan te moedigen.

Ik ben kritisch en ik zorg ervoor dat de meeste drugs die ik koop getest en van een zo hoog mogelijk percentage zijn. Ik weet dat de dealers waarvan ik meerdere keren iets koop niet versnijden. Als het versneden werd, gebeurde dat boven hen. Ik weet vrijwel altijd wat ik koop. Ik pik de slechte dealers er zo uit, als ik een vermoeden heb dat zij zelf versnijden koop ik hun shit niet. Als iemand mij ooit dope met schadelijke versnijdingsmiddelen verkoopt, zal ik dat zeker niet zo laten.

Ken jij zoveel dealers en hoe kom je aan die dealers?

Fronske

Belezen gebruiker
Neen ik ken eigenlijk geen echte dealers, ik heb gewoon wat dingen verzonnen om mijn argument kracht bij te zetten.

Vigilante

Wijs gebruiker
heroesss zei:
Fronske zei:

Ken jij zoveel dealers en hoe kom je aan die dealers?

Qua coke was het een kwestie van in het wereldje komen bij mij. Voor je het weet heb je 15 nummers.

Tony Montana

Belezen gebruiker
Re:

sneeuwuil zei:
er is maar een soort goede coke en dat is FLAKES....mmm...the best. dat was het enige wat ik gebruikte. ofwel 9.8

Sure, dream on my child. Zelfs flakes kunnen nog vet versneden zijn. Een score van 9.8 is uitzonderlijk hoog. Zo hoog zelfs dat het niet eens kan. Dus, droom lekker verder.

lycos

Newbie
9.8 was je rapport cijfer zeker. veel praat maar 99% weet niet eens wat echte coke is

1 strepen zegt geen moer
2 echte sosa is voor de kenners.

ik ben ook tijdje van dealer naar dealer gagaan maar heb er eindelijk 1 die me c van boven de 80 % (getest) leverd wat me gelijk opviel is dat je er geen snotneus van krijgt en kleinere lijntjes

W.F.L.

Badass junkie
Ik zit tegenwoordig overal boven de 60% (getest), heb dus niets te klagen vind ik :P

Komt ook aan standaardprijs voor een losse, valt me dus goed mee :grin:

teddybeer

Newbie
Je kunt tegenwoordig een testje kopen waarmee je binnen een paar minuten ongeveer weet wat de hoeveelheid cocaine is die erin zit.
Zoek maar eens op 'ez test white' in google en je vindt ze (weet niet of ik hier de linken mag zetten).
Maar met deze test kan je dus vrij snel zien wat je hebt.

Nu een dealer vinden die het GEEN probleem vind dat zijn waar getest wordt voordat er wordt ingeslagen...

Maar als je meer koopt kan je er altijd eerst een kopen, testen en dan beslissen of je er meer koopt.
Scheelt misschien toch wel een miskoop.

Telpeva

Belezen gebruiker
Vigilante zei:
Qua coke was het een kwestie van in het wereldje komen bij mij. Voor je het weet heb je 15 nummers.
Gheghe, ja telefoonnummers scoren lukt wel ja, maar of je er ook gelukkig van wordt... Alleen maar van die mafkezen waar je bij in de auto moet springen, gasten waar je mee belt en die je niet snappen omdat ze gewoon geen Nederlands kunnen en eikels die rustig 45 minuten later ergens aan komen kakken...
Elke andere drugssoort kan ik bij fatsoenlijke mensen kopen die hun afspraken nakomen, en weet ik wat voor kwaliteit ik heb, maar bij coke...

Maar ja, wel weer een goede reden erbij om 't niet in huis te halen :), scheelt weer pieken!

Telpeva

Belezen gebruiker
:grin: Mwoah... Als die op mn pad komt zal ik geen nee zeggen, sure, maar de Wappie/Money verhouding ligt gewoon veel te laag / slecht vergeleken met echt ALLE andere drugs, ik zie daar niet snel verandering in komen. Dus ben ik meer dan tevree met Mdma of pep voor op feestjes en psychedelica / rc's voor andere momenten.

Telpeva

Belezen gebruiker
Hahaha, wat een goeie grap, na die vorige post te hebben geschreven loop ik gewoon serieus dezelfde dag nog tegen een dealer aan die beweert die 89% zuiver te kunnen leveren, en hij praat pas verder als ik een sample naar het testcentrum heb gebracht + een uitslag heb gekregen...
Enfin, we zullen het zien...

Telpeva

Belezen gebruiker
Haha, laten we hopen van niet, dan is het snel afgelopen... 10gr zou moeten kunnen, dat is te overzien right?
En die kwaliteit lijkt mij ook erg sterk, maar hij kwam best overtuigend over... 't was btw in steen vorm; is een goed teken maar zegt nog niks toch?
Ik verwacht eigenlijk eerder dat dit inderdaad erg hoge kwaliteit wordt, en dat ik als ik bij hem groter koop dat ik dan toch een ander steentje ga krijgen... Maar alles op zn tijd, eerst maar 'ns daten met de Jellinek.

W.F.L.

Badass junkie
Ja 10g wel, maar dat gaat kosten :P

80% ofzo moet nog wel kunnen, maar ik weet niet of het eruitkomt als 89% bij de productie. Dat is theoretisch gezien de maximale zuiverheid, maar goed, dat is de theorie he :grin: de praktijk is in de jungle ofzo :tearsofjoy: Maar geld hebben ze wel, dus.. Als je geluk hebt :sunglasses:

de GT

Bewuste gebruiker
80% is nog steeds hartstikke mooi toch...

Inmiddels is het hoogste wat ik ooit heb gehad 67%
Dat is nu wel constant die kwaliteit overigens. Maarja de vraag blijft altijd, hoe lang blijft die kwaliteit zo constant....

Liesette

Bewuste gebruiker
10 % Levamisol zit er standaard in ouwe junks ... waarschuwingsflyers domineren de balie's van de Brijder Jeelinek etc etc al 3 jaar dacht ik
Dat is een ontwormingsmiddel voor de columbiaanse veestapel.
Jullie zijn nu het vee .... en langzaam ga je er dood van ja.

de zuiverheid is dus gewoon klote en dus is coke klote ...

Coke de witte sloper !!

Telpeva

Belezen gebruiker
owja, helemaal vergeten te posten; de uitslag! Was weer hilarisch, de uitslag behorende bij
"dit is 89% zuiver, breng maar weg om te laten testen en als je de uitslag hebt praten we verder" is kennelijk een uiterst bescheiden 40%...
Kortom, weer precies dezelfde bullshit als altijd....

W.F.L.

Badass junkie
Liesette zei:
10 % Levamisol zit er standaard in ouwe junks ... waarschuwingsflyers domineren de balie's van de Brijder Jeelinek etc etc al 3 jaar dacht ik
Dat is een ontwormingsmiddel voor de columbiaanse veestapel.
Jullie zijn nu het vee .... en langzaam ga je er dood van ja.

de zuiverheid is dus gewoon klote en dus is coke klote ...

Coke de witte sloper !!

Coke het witte ontwormingsmiddel. :sunglasses:

de GT

Bewuste gebruiker
Heeft er eigenlijk iemand ooit een uitslag van hoger dan 80% ZELF gehad toen hij/zij belde naar het testcentrum?

Ben wel benieuwd eigenlijk...

Telpeva

Belezen gebruiker
Beetje laat, maar als ik de thread zo lees wilde ik mijn eigen 'rant' wel graag afsluiten met m'n opgeluchte tevredenheid over mijn constante 66% die ik nu heb... 80% nooit zelf gehad helaas, moet wel kunnen bij dezelfde vent, maar dan wordt t weer duurder dan ik ervoor over heb...

de GT

Bewuste gebruiker
prijs is vaak een kwestie van omrekenen.

Stel dat je 50 betaalt voor 66%, en 60 zou betalen voor 80%, dan betaal je relatief gezien praktisch hetzelfde voor de 66% als voor de 80%.

Per % betaal je ongeveer 75ct.

Het voordeel van absoluut gezien meer betalen voor de 80% versie is dat je zeker weet dat je geen rommel (levamisol bijv.) naar binnen werkt. En je kan langer doen met 1 g, en je hoeft relatief minder bij je te hebben.

Maar het gros van de eindgebruikers willen niet meer dan 40 a 50e betalen voor een gram. De dealers spelen daar op in door er veel troep bij te gooien. En daardoor heb ik zo kenkerlang moeten zoeken naar goede kwaliteit. Het kost wat, maar dan heb ik ook wat.

19hyperdrive80

Denk je dat we hier goeie zuivere coke hadden :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Dacht eerder 60/40 of als je mzzl hebt 70/30.

Maar de echte ongewassen cokepasta,komt hier weinig voor.

Want het is bewerkt,versneden,gekristaliseerd tot een snuifbaar zout {poeder}

Want het meeste is cocainehydrochloride!!!!

Dus dan moet het vervoerd worden,opgeslagen, van pers. naar pers.

Die gooit er mannitol door.

De ander caffeine.

Of je snuift gewoon tandarts verdoving {lidocaine,of codeine}
:openmouth: :openmouth: :openmouth:

Tja als je niet weet wat goeie coke is kunnen ze je alles wijsmaken

ja toch. :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:

Yokibeer

Als dat zou zijn, heb je de echt bolletjes slikkers stuff zonder, versnijdig, maar dan mag je dat vertellen hoe dat eruit ziet.

Beste wat ik ooit gehad heb in Rio ( Brazil) 20 Real, waren gewoon spier wittekristallen los poeder, eerste 20 minuten lekker high, echt coke euforie, na 30 min, fucked up, en zn ontiegelijk craving. Hoeveel zuiver het is weet ik echt niet. Fijne avond allemaal!

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Ik ga men maatje es vragen of hij aan geen spul van 70% en meer kan geraken. :mrgreen:

Al vraag ik me af of dat niet (nog) meer zal kosten hier. Iemand?

Bovenaan