Pure alcohol 96% kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kwak

Bewuste gebruiker
Ik wil voor mezelf mijn eigen THC olie gaan maken en daarvoor heb ik pure consumenten alcohol ( +- 96% ) voor nodig.
Kent iemand een winkel/bedrijf die dit tegen een lage prijs verkoopt?
Ik denk dat ik de komende jaren THC olie moet wil gaan gebruiken.

Navimer wordt aangeraden.

LoveSexDreams

Belezen gebruiker
Je hebt wel alcohol van 96% bedoeld voor menselijke consumptie hoor. Dit wordt vooral gebruikt om zelf likeuren mee te maken, uiteraard vaak aangelengd met water of iets anders. In Nederland zal je dit echter niet voor een goedkope prijs vinden. Hier betaal je namelijk accijnzen per alcohol percentage en daarom is een fles van 96% duur. Het gaat je toch wel 30 euro kosten voor een fles. In Polen kon je het wel kopen voor 15 euro per fles, daar is alle alcohol goedkoper dan hier, maar dat is een beetje ver.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Je hebt wel alcohol van 96% bedoeld voor menselijke consumptie hoor. Dit wordt vooral gebruikt om zelf likeuren mee te maken, uiteraard vaak aangelengd met water of iets anders. In Nederland zal je dit echter niet voor een goedkope prijs vinden. Hier betaal je namelijk accijnzen per alcohol percentage en daarom is een fles van 96% duur. Het gaat je toch wel 30 euro kosten voor een fles. In Polen kon je het wel kopen voor 15 euro per fles, daar is alle alcohol goedkoper dan hier, maar dat is een beetje ver.
Aha dat wist ik niet! Bedankt voor de uitleg.

Zonnetje

Belezen gebruiker
*modknip: link verwijderd*

Hier hoe je het kan maken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan