Psytrance (Demo)

Jixx

Bewuste gebruiker
Beste forumleden,

Aangezien ik toch al een aantal jaren als hobby had om op een softwarematige manier muziek te produceren. (experimenteren) Ik heb nog geen vaste style aangenomen, en probeer verschillende genre´s uit. Het is gewoon een hobby van me waar ik af en toe en soms ook uren aan stuk tijd instop.

Nu ben ik bezig om een Psytrance mix te maken die niet alleen een mix wordt van 90 minuten maar dus ook zelf geproduceerd aan de hand van softwarematige synthesizer binnen Cubase.

De demo bevat momenteel zoals psytrance al zegt psychedelische elementen. Daarnaast euforische melodieen, en soms ook redelijk progressive.

De demo bevat over het algemeen bewerkte presets uit de synths en een hoop EQ gedoe om het een beetje redelijk te laten klinken , daarnaast wordt hier en daar een sampel gebruikt op de boel aan te vullen.

Dit is de link naar de demo: https://www.youtube.com/watch?v=02HNn1EOdcM

Ik zou graag van psytrance liefhebbers comments willen betreft deze demo?
Comments in zowel positieve zin , maar ook kritiek is welkom. Daarmee kan ik door jullie psytrance experts een beetje aangestuurd worden in de goede richting. Ik wil namelijk weten wat jullie kunnen waarderen? Ik weet dat er verschillende soorten psytrance zijn. (sub genre´s) , maar ik probeer in mijn mix zo een beetje alle elementen te krijgen die bij psytrance thuishoren.

Daarnaast houd ik voornamelijk graag experimenteel.

Greets, Jixx

Jixx

Bewuste gebruiker
Inmiddels is bovenstaande link niet meer geldig aangezien ik de intro aan het veranderen ben om hiermee nog meer richting het Progressive Psytrance ritme te gaan. Inmiddels staat er wel een nieuwe kortdurende versie op youtube waar ik momenteel mee bezig ben.

Is het uberhaupt toegestaan om een track te promoten hier ?

Weet iemand of SirErick nog in de music scene zit ? En wat voor een soort genre muziek hij produceert ?

Greetzzz, Jixx

Bovenaan