Een korte gelukkig. het was meer een k*t situatie de met de minuut k*tter werd. Had met werk te maken. per ongeluk op een van de drukste dagen een dubbelle afspraaak. En beide bazen hadden me keihard nodig. en er waren veel ziekmeldingen( meestal als het druk word en er is een evenement in de stad)
De ene begon al meteen met "je moet gvd nu direct komen ipv over een uur, je hebt heel veel werk te doen, heel erg veel, en het moet allemaal af voor 14:00 anders heb je een heel zwaar probleem, en je moet zelf voor de gevolgen staan als je het niet klaar krijgt. dan gaat het jou geld kosten...."
Dan de andere baas. Geen gezeik met dubbelle afspraken je moet hier komen, anders heb je een groot probleem, en ontsla ik je op staande voet. en moet je zelf alle mensen afbellen die je dan teleur stelt omdat je niet op je werk komt.
Toen begon die ene weer te bellen met waarom ik de telefoon niet opnam, en ik moets maar meteen komen, voor een gesprek. om 09:00
En 3 minuten later belde me tante met dat ik toch niet aaan het werk was, omdat ze een probleempje had omdat de bussen staken, en dat familie belangrijker is dn werk, en dat ik mijn familie verwaarloosde, en mij een schuldgevoel wil aanpraten voordat ze mij vroeg dat ik haar moest ophalen van het station.
Daar belde ik mijn vader, die zei dat Ik haar op moest halen en verantwoordelijkheid moest tonen. Anders zou die me aanmelden bij een soort van assertieviteits training.
En dan om de ellende compleet te maken kwam de politie bij de deur, die moesten me spreken omdat ik een mogelijke getuige was vanwege een meisje die ze bij station Noord hebben gevonden in de bosjes. omdat ik in de zelfde stamkroeg kom, en tegenover het spoor woon. Of ik direct mee naar het bureau wilde gaan. omdat de mogelijke dader op de vlucht was.
Toen flipte ik hem even keihard... het gevoel was 3 x erger dan de hardste badtrip op paddo's
Deze dag zit nu nog steeds helder in me hoofd. waarom weet ik niet. ik hoopte dat ik de mooiste momenten van me leven elke dag zou kunnen herinneren, maar die lijke soms zo ver weg...
ben er nu gelukkig overheen gegroeid.
Ik vraag me af waarom dingen soms zo vreselijk verkeerd samenlopen. elke situatie op een andere dag was geen enkel probleem geweest. maar alles bijelkaar werd me te gek