mathijs zei:Dude alsjeblieft.
Geef een keer, een keertje maar. Toe dat je gelijk hebt of dat je het gewoon niet begrijpt of dat je het niet weet. Dat maakt echt niet uit.
wat is er banaal ??????Deranged zei:Hoe banaal.
wie doet er anaal?schranziewanzie zei:wat is er banaal ??????Deranged zei:Hoe banaal.
Trip Unit zei:Ik heb eigenlijk ook weinig Bad verhalen gehoort van K
De reisjes die ik in tripreports vaak lees van K trekken mij heel erg!

Jaah daarom ga ik denk toch voor K,alleen wel duur las ik hier en daar....flash kieke zei:Trip Unit zei:Ik heb eigenlijk ook weinig Bad verhalen gehoort van K
Volg gewoon je hart![]()
Trip Unit zei:Jaah daarom ga ik denk toch voor K,alleen wel duur las ik hier en daar....flash kieke zei:Trip Unit zei:Ik heb eigenlijk ook weinig Bad verhalen gehoort van K
Volg gewoon je hart![]()
ja maar K is nie echt iets voor te trippen vind ik.Trip Unit zei:Jaah daarom ga ik denk toch voor K,alleen wel duur las ik hier en daar....flash kieke zei:Trip Unit zei:Ik heb eigenlijk ook weinig Bad verhalen gehoort van K
Volg gewoon je hart![]()

Trip Unit zei:Alleen een k-whole wil ik nog niet bereiken,maar dat komt ooit vast nog wel :P
Trip Unit zei:Alleen een k-whole wil ik nog niet bereiken,maar dat komt ooit vast nog wel :P
K -Hole idd dank je!Sweet_Shadow zei:Trip Unit zei:Alleen een k-whole wil ik nog niet bereiken,maar dat komt ooit vast nog wel :P
K-hole!
Special K is ook een soort cornflakes.
Nog meer... eh als je de controle niet wilt verliezen zou ik niet voor paddo's gaan.
o jawelSweet_Shadow zei:Trip Unit zei:Alleen een k-whole wil ik nog niet bereiken,maar dat komt ooit vast nog wel :P
K-hole!
Special K is ook een soort cornflakes.
Nog meer... eh als je de controle niet wilt verliezen zou ik niet voor paddo's gaan.

BobG zei:Als je denkt dat ik het fout heb kom met een bron die het tegendeel bewijst.
Ik vertel wat ik denk dat de juiste informatie is, is dat zo verkeerd?
BobG zei:Pff, met jou valt niet te praten. Zoek het uit. Veel plezier met LSA.
mathijs zei:Dude alsjeblieft.
Geef een keer, een keertje maar. Toe dat je gelijk hebt of dat je het gewoon niet begrijpt of dat je het niet weet. Dat maakt echt niet uit.
Waar wel populair dan?mathijs zei:Je kan erg veel op internet bestellen...Want ja...het blijven research chemicals en die zijn nog niet erg populair in Nederland.
on the world wide webTrip Unit zei:Waar wel populair dan?mathijs zei:Je kan erg veel op internet bestellen...Want ja...het blijven research chemicals en die zijn nog niet erg populair in Nederland.
SpringPack zei:BobG zei:Als je denkt dat ik het fout heb kom met een bron die het tegendeel bewijst.
Ik vertel wat ik denk dat de juiste informatie is, is dat zo verkeerd?BobG zei:Pff, met jou valt niet te praten. Zoek het uit. Veel plezier met LSA.mathijs zei:Dude alsjeblieft.
Dit schept duidelijkheid:
http://en.wikipedia.org/wiki/Psychoactive_drugs
(zie: "Psychoactive drug chart")
nee? wat zegt dat nou ?BobG zei:haha, LSA staat niet eens genoteerd. Snap je nu mijn punt?SpringPack zei:BobG zei:Als je denkt dat ik het fout heb kom met een bron die het tegendeel bewijst.
Ik vertel wat ik denk dat de juiste informatie is, is dat zo verkeerd?BobG zei:Pff, met jou valt niet te praten. Zoek het uit. Veel plezier met LSA.mathijs zei:Dude alsjeblieft.
BobG zei:SpringPack zei:BobG zei:Als je denkt dat ik het fout heb kom met een bron die het tegendeel bewijst.
haha, LSA staat niet eens genoteerd. Snap je nu mijn punt?
mathijs zei:ketamine, LSD, paddo's, DXM, LSA
Allemaal tripmiddelen
Maar jij maakt onderscheid tussen dissociatieven en tripmiddelen en dat is fout.
Tripmiddelen is overkoepelend...dissociatieven en associatieven zijn weer subcategorieen.
Je zegt toch ook niet dat er brood is en witbrood.