Psychonauten topic

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Wie kan mij het verschil vertellen tussen deze trip drugs.
Met name hoe het gevoel is,en hoe lang het duurt.
En een tip welke ik het beste zou kunnen proberen als eerste x.

Lsd
Paddo's
Ketamine
Lsa
Mda

A

Anonymous

Gast
Laat MDA en LSA er buiten, die zijn niet trippy genoeg.

A

Anonymous

Gast
Ik zou beginnen met paddo's, en ik raad je aan een paddoreep te regelen.

MDA lijkt teveel op mdma, dus dat is waanschijnlijk al bekend voor je? Verwacht maar niet al te veel verschillen.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
BobG zei:
Ik zou beginnen met paddo's, en ik raad je aan een paddoreep te regelen.

MDA lijkt teveel op mdma, dus dat is waanschijnlijk al bekend voor je? Verwacht maar niet al te veel verschillen.
Paddoreep is die te koop in de smart of moet je dat zelf maken?
What about een halve portie paddo's?
Ik heb wel eens een avondje wat meer pillen gedaan,waardoor ik dus meer ging spacen dan echt hard ging,dus enigzins bekend met de halucinaties van Mda ben ik wel,tenzij het er totaal niet op lijkt?

A

Anonymous

Gast
Hij zoekt tripmiddelen.
LSA heeft een deel 'onaangenaamheid' aan de trip, waardoor je best gek kan worden(naar horen zeggen).

Nee niet aan ketamine beginnen, bewaar die voor het laatst.

spacekonijn

Badass junkie
slaat nergens op hoor.
LSA is een prima tripmiddel , buikkrampen zijn te voorkomen als je ff goed laat informeren weet je ook hoe.
Ketamine voor het laatst? ketamine is een hardstikke leuk en redelijk veilig tripmiddel.
als je goed doseert val het ook wel mee hoe heftig het is.
dus zal ze zeker niet afraden.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Trip Unit zei:
Wie kan mij het verschil vertellen tussen deze trip drugs.
Met name hoe het gevoel is,en hoe lang het duurt.
En een tip welke ik het beste zou kunnen proberen als eerste x.

Lsd
Paddo's
Ketamine
Lsa
Mda

Het verschil verschilt ook per persoon. Zie bijvoorbeeld de LSD vs. Paddo's topic: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=27 ... sc&start=0

Verder: wat wil je precies? Als je echt wilt trippen lijkt het me dat je geen ketamine moet proberen maar 'gewoon' paddo's of LSD. Wat het gevoel is van de verschillende middelen en hoelang het duurt kun je overal op 't forum vinden (kijk bijvoorbeeld bij tripreports). Je moet iets specifieker zijn als je advies wilt over wat je het best als eerste kunt proberen want het ligt eraan wat je zelf wilt bereiken.

J0rrit

Badass junkie
mda erbuiten? als je toch 4 hele goeie pillen neemt kun je dus egt wel hard trippen op mda. Maar t geeft idd miss alleen wat visuele dingetjes maar geen " echte " trip zoals op de paddos.

J0rrit

Badass junkie
kvind sowieso dat bob g doet alsof ie alles van drugs afweet en als je iets beweert dan is t al meteen fout want in zijn ogen weet hij t t allerbeste

A

Anonymous

Gast
Oke ik zal voortaan geen kennis meer met jullie delen, jullie kunnen mij vinden in het onzin topic...

J0rrit

Badass junkie
zo bedoelden we t ook weer niet ma t zou toch kunnen dat zelfs jij t eens fout hebt! En sowieso drugs is voor iedereen anders hou daar rekening mee

A

Anonymous

Gast
Als je denkt dat ik het fout heb kom met een bron die het tegendeel bewijst.
Ik vertel wat ik denk dat de juiste informatie is, is dat zo verkeerd?

Trip Unit

Bewuste gebruiker
BobG zei:
Ik denk dat jij feiten en meningen in dit topic door mekaar hebt gehaald,zoals dat jij mda en lsa niet trippy genoeg vind.
Als je je mening uit,schrijf het dan op een manier waaraan men kan zien hoe jij erover denkt.
Maar Paddoreep lijkt me een goed plan opzich!

Sweet_Shadow zei:
Het verschil verschilt ook per persoon. Zie bijvoorbeeld de LSD vs. Paddo's topic: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=27 ... sc&start=0

Verder: wat wil je precies? Als je echt wilt trippen lijkt het me dat je geen ketamine moet proberen maar 'gewoon' paddo's of LSD. Wat het gevoel is van de verschillende middelen en hoelang het duurt kun je overal op 't forum vinden (kijk bijvoorbeeld bij tripreports). Je moet iets specifieker zijn als je advies wilt over wat je het best als eerste kunt proberen want het ligt eraan wat je zelf wilt bereiken.

Wat ik uit mijn trip wil halen is een niet al te lange trip,dus niet 4/6 uur.
Wel lekker spacen,maar toch controle.
Filosofisch zijn lijkt me ook wel wat!

matthijs

Badass junkie
BobG zei:

Kom dan met een bron die zegt dat LSA hooguit wat "trippy" is...
Ik heb hier alvast mijn bron: http://www.erowid.org/experiences/subs/ ... lory.shtml

Met tripreports met titels als: Funny How the Dying Part Didn't Freak Me Out of
Spinning Spiral Psychedelic Sperm Fish

lijkt het me toch een aardig hard tripmiddel....

A

Anonymous

Gast
Ik zie geen 'wow' reacties, zoals bij veel andere drugs wel. Daarom lijkt lsa mij niets.

Als LSA zo goed was zou het op straat te krijgen zijn...
Dat geld voor bijna alle drugs.

matthijs

Badass junkie
Oooh...het leek je niets...je zei eerst dat je zeker wist dat het "niets" was.
Geloof me je weet niet overal vet veel vanaf. En het feit dat het niet op straat te verkrijgen is, heeft dezelfde reden als waarom paddo's niet op straat worden verkocht: het wordt in de smartshop verkocht.

A

Anonymous

Gast
Het lijkt mij nog steeds niets.

Als iemand zegt LSA lijkt op LSD dan geef ik hem een klap voor zn smoel.
Als je dat niet kan begrijpen..

Psykaholik

Wijs gebruiker
Wat ik uit mijn trip wil halen is een niet al te lange trip,dus niet 4/6 uur.
Wel lekker spacen,maar toch controle.
Filosofisch zijn lijkt me ook wel wat![/quote]

dan zijn 2c-b of 2c-i ideaal voor jou.
het duurt wel langer als 6 uur ma dan heb je uw trip wel perfect onder controle.
is fijn visueel maar je kan je gedachten er nog zeer goed bijhouden dan.
in een nie te hoge dosis dan ook weer natuurlijk.
hoe meer je pakt hoe erger het word natuurlijk.
maar dat is met alles zo.

Wortel

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
slaat nergens op hoor.
LSA is een prima tripmiddel , buikkrampen zijn te voorkomen als je ff goed laat informeren weet je ook hoe.
Ketamine voor het laatst? ketamine is een hardstikke leuk en redelijk veilig tripmiddel.
als je goed doseert val het ook wel mee hoe heftig het is.
dus zal ze zeker niet afraden.
Bob is anti-keta heb ik de laatste tijd het idee :P

A

Anonymous

Gast
Ik zei dat lsa geen waardig tripmiddel is, het past niet naast paddo's en lsd.

Weet je wat, probeer het maar eens. En vertel wat je er van vindt.

Himself

Belezen gebruiker
LSA is in de smartshop te koop kerel... morning glory en hawaian baby woodrose... wil je pure LSA hebben dan kan dat door een simpel extractie methode toe te passen. LSA is wel degelijk heftig...

Ik ben bij mijn morning glory escapade heel ver gegaan. Ik heb schaduwen zien dansen en er zat wel degelijk merkbare mind fuck eraan.
Stop met meningen en start met feiten. Morning glory word al eeuwen gebruikt als "a key channel to talk to the gods" volgens de Maztec indianen.

En MDA is net zo'n geval. Sommige pillen op de markt bevatten kleine hoeveelheden MDA, dit is ook het geval als mensen melden dat ze gehallucineerd hebben van de pillen. MDA shouldn't be taken lightly and above all with respect. Door te zeggen dat MDA niet trippy genoeg is.. gaan sommige mensen een verkeerde dosis schatten.

A

Anonymous

Gast
Jullie willen niet snappen dat trippen op paddo's en lsd iets heeeeeeeeeel anders is als bijvoorbeeld op de lsa, keta, of mda.

Het lijkt er op dat dit over een kam wordt gescheerd. Mischien bedoelen jullie dat niet zo. Maar ik krijg de indruk dat jullie denken dat het 'ongeveer' dezelfde effecten geeft.

Himself

Belezen gebruiker
lees alles nog een keer door..... en herzie wat je net gezecht hebt. Want niemand heeft ooit gezecht dat LSD en LSA hetzelfde effect hebben.

You can't deny the experience of others... toch?

En hoe komt het dat het altijd jij tegen de rest is......

A

Anonymous

Gast
Ik vind dat MDA en LSA niet in dat rijtje horen te staan, de effecten zijn heel anders, daarom gaf ik daar commentaar op.

Sommigen van jullie zeggen zelfs te trippen van de wiet.
Of dat je tript van md(m)a, maar dat zijn heel andere effecten van wat er met je gebeurd.
Er zou een duidelijk jargon van welke stof welk effect geeft moeten komen, dat zou een hoop duidelijkheid scheppen.

matthijs

Badass junkie
Ja..maar Ketamine en LSD geven toch ook beide, totaal verschillende trips. Dan zou een van die er ook niet bij passen.

A

Anonymous

Gast
Het idee dat ze allemaal tripmiddelen werden genoemd stond me zowiezo niet aan.

A

Anonymous

Gast
In jou ogen.

Paddo's en LSD = Echte tripmidddelen.

ketamine = Dissociatief middel.

MDA = Psychedelische Phenethylamine.

Bovenaan