Psilocybe Atlantis

Hey, mede DF'ers :wave:

Laatst was ik in de smartshop en had ik Psilocybe Atlantis gehaald naar een mislukte vorige avond op het goedje BC2 van de smartshop.
Ik weet dat het normaal gesproken rotzooi is uit de smartshop maar proberen kon geen kwaad dacht ik, nougoed verder waar ik gebleven was..
Die avond waren ik en 2 maten voorbereid op een avondje goed trippen, we hadden 20Grm gehaald omdat het vrouwtje van de smartshop ons toch wel een goede trip wou geven. ((Deze keer voor minder geld) omdat het goedje van de vorige nacht niet werkte.
Rond 10uur namen we de truffels eerlijk verdeeld, na 3 kwatier nog steeds niets.
En na anderhalf uur nog niets, dus besloten we maar wat X te gaan scoren.
Onderweg dacht ik echter het een en ander wel te zien maar daar bleef het bij.. :confused:
Kan iemand mij vertellen waarom het dit keer ook weer niet werkte?

Groetjess :rock:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb je er thee van gemaakt?
Had je van tevoren mischien veel gegeten?
Wat zat er in die BC2 dan? mischien had het een kruistolerantie?

Als ik jou antwoord op me vragen lees kan ik je miss verder helpen.

grts

r2a

Newbie
Truffels zijn best heftig het ligt net aan je stemming, en hoeveel je neemt, wat je hebt gegeten die dag etc
ook nu omdat de paddos illegaal zijn, zijn ze helemaal opgegaan in de truffels ze hebben allemaal kenmerken, ze hebben daarom ook 20 verschillende, bij de smartshop in eindhoven bebben ze 13 soorten Tripknollen of Sclerotia, ik heb 2x tripknollen, of sclerotia gedaan en 2x niets gevoeld maar bij die ene andere wel, hetzelfde bij mijn maten die voelde die keer ook niets en die andere keer wel weer wat, bijv bij Purple Rain zie je helemaal niets maar is het gewoon wat grappig, en alles beweegt een klein beetje, bijv op je iphone lijkt het alsof je je icoontjes gaat verzetten, en bij Dolphins delight is alles relaxed, gezellig. maar bij Space Shuttles trip je best wel hard, zag veel patronen en met het gamen (Halo) zag ik mijn poppetje helemaal uit elkaar spatten als glas scherven.
het is maar net waar je op gaat letten als je de trip begint,

dus volgende keer effe opzoeken wat je moet kopen, en wat het beste kan doen als je een tripje gaat maken :grin:

en waarom het 3x niet werkt snap ik ook niet ?

mandragora zei:
Heb je er thee van gemaakt?
Had je van tevoren mischien veel gegeten?
Wat zat er in die BC2 dan? mischien had het een kruistolerantie?

Als ik jou antwoord op me vragen lees kan ik je miss verder helpen.

grts

nee had niet veel gegeten in tegen deel zelfs, had er ong 4uur tussen laten zitten.
In die bc2 zat; 2200mg Winde, 280mg Guarana, 280mg baby woodrose hierbij stond ook dat ik 3capsules voor gewenst effect moest innemen en dit niet mocht overschrijden, maar had er totaal 5op. :wave:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Dan denk ik dat het met kruistolerantie te maken heeft..., waarom je vorige trips ook niets veroorzaakten blijft me een raadsel.

PS weet niet zeker of het een kruistolerantie heeft maar ik vermoed van wel na wat gegoogled te hebben.

grts

Okee in iedergeval bedankt voor je reactie weet ook niet waarvan het komt,
Achja dat heb je met alles wel is een keer gewoon je erbij neer leggen en zien wat de volgende keer je brengt. :tearsofjoy:

Pdeboer

Newbie
r2a zei:
Truffels zijn best heftig het ligt net aan je stemming, en hoeveel je neemt, wat je hebt gegeten die dag etc
ook nu omdat de paddos illegaal zijn, zijn ze helemaal opgegaan in de truffels ze hebben allemaal kenmerken, ze hebben daarom ook 20 verschillende, bij de smartshop in eindhoven bebben ze 13 soorten Tripknollen of Sclerotia, ik heb 2x tripknollen, of sclerotia gedaan en 2x niets gevoeld maar bij die ene andere wel, hetzelfde bij mijn maten die voelde die keer ook niets en die andere keer wel weer wat, bijv bij Purple Rain zie je helemaal niets maar is het gewoon wat grappig, en alles beweegt een klein beetje, bijv op je iphone lijkt het alsof je je icoontjes gaat verzetten, en bij Dolphins delight is alles relaxed, gezellig. maar bij Space Shuttles trip je best wel hard, zag veel patronen en met het gamen (Halo) zag ik mijn poppetje helemaal uit elkaar spatten als glas scherven.

dus volgende keer effe opzoeken wat je moet kopen, en wat het beste kan doen als je een tripje gaat maken :grin:

Als ik jou was zou ik voor de hollandia truffles gaan. Volgens vele mensen is dit toch wel een toppertje!

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Heb je 20 gram gedeeld of per persoon genomen?
Als je het hebt gedeeld dan kan het zijn dat je gewoon niet genoeg hebt gehad. Ging zelf pas flink trippen van hoeveelheden boven de 16 a 17 gram.
Als je 20 pp hebt genomen dan weet ik het ook niet. :wink: Mijn ervaring is dat Atlantis wel 1 van de betere is als je er maar genoeg van op hebt.

Pdeboer

Newbie
NiandraLades zei:
Heb je 20 gram gedeeld of per persoon genomen?
Als je het hebt gedeeld dan kan het zijn dat je gewoon niet genoeg hebt gehad. Ging zelf pas flink trippen van hoeveelheden boven de 16 a 17 gram.
Als je 20 pp hebt genomen dan weet ik het ook niet. :wink: Mijn ervaring is dat Atlantis wel 1 van de betere is als je er maar genoeg van op hebt.

Naar mijn mening is de Hollandia sterker, dus heb je aan 15 gram makkelijk voldoende.

Als je het de eerste keer gebruikt zou ik alleen niet voor de Hollandia gaan. Of slechts voor een halve portie. Maar dat betreft slechts mijn mening!

r2a

Newbie
Pdeboer zei:
r2a zei:

Als ik jou was zou ik voor de hollandia truffles gaan. Volgens vele mensen is dit toch wel een toppertje!

haha, probeer maar Mothers Nature
en anders nog heftigere, White diamonds
maar volgens mij zijn die space shuttles nog wel beste om te Hallicuneren

John5

Newbie
r2a zei:
haha, probeer maar Mothers Nature
en anders nog heftigere, White diamonds
maar volgens mij zijn die space shuttles nog wel beste om te Hallicuneren

Nu je dat zegt, wat voor soorten zijn dat, staat daar iets over op de verpakking?

steaker

Experimenterende gebruiker
misschien heb je na het opeten zo zitten wachten tot de effecten kwamen, dat de truffels zeiden als mindfuck geef ik die persoon gewoon geen trip? :stoned:

Pdeboer

Newbie
steaker zei:
misschien heb je na het opeten zo zitten wachten tot de effecten kwamen, dat de truffels zeiden als mindfuck geef ik die persoon gewoon geen trip? :stoned:
hahah held,

Als truffels dat kunnen, zijn ze nog grotere helden dan ze nu al zijn:P :stoned:

Bovenaan