Progressive House

Sarz

Belezen gebruiker
Ik weet niet of hier al een topic over bestaat, maar wie luistert er nog meer progressive house? Volgens mij zitten er genoeg hier op het forum die van bijvoorbeeld Deadmau5, Pryda, Moonbeam etc. houden.
Dump hier dus al je vette proghouse nummers!

Sarz

Belezen gebruiker
Ik zal zelf maar beginnen dan:

Pryda - Muranyi

Pryda - Miami to Atlanta

Deadmau5 - Faxing Berlin

Adam K & Soha - Long Distance

Moonbeam - Cocoon

underworld

Wijs gebruiker
pff ja ik adoreer progressive house.. je zult vast wel bekend zijn met global underground?
dat is gewoon het beste label ervoor, hoe meesterlijk die djs draaien.
als je het niet kent is het zeker het zoeken waard, er zijn 35global underground albums :wink:

Sarz

Belezen gebruiker
underworld zei:
pff ja ik adoreer progressive house.. je zult vast wel bekend zijn met global underground?
dat is gewoon het beste label ervoor, hoe meesterlijk die djs draaien.
als je het niet kent is het zeker het zoeken waard, er zijn 35global underground albums :wink:

Dat zijn zeker vette nummers(Y)
Global underground zegt me niks eigenlijk, maar ik heb proghouse ook nog niet zo lang geleden ontdekt.. Bedankt voor de tip, zal is ff een torrentje zoeken:wink:
Nog meer liefhebbers??

Spees174

Belezen gebruiker
underworld zei:
lekker nummertje, wist niet dat pig&dan progressive maakte.

ja is voor zover ik weet hun enige progressive nummer, wel chill nummer :)
Jay Lumen maakt ook wel vette progressive, bijv:
[youtube]SWEY-fG9EPg[/youtube]

Holden

Bewuste gebruiker
Fuck hokjes..

Tegenwoordig vallen de meeste nummers niet meer onder één en dezelfde noemer te plaatsen..Het is een combinatie van allerlei genres

wietduif

Newbie
Hulde aan prog house,

Ik vind het alleen jammer dat er zoveel deadmau5 na apers zijn. Quivver blijft toch mijn favoriet:
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/OoAb43Aq4uI&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/OoAb43Aq4uI&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]
Ook erug wreed:
[youtube]Hybrid Feat. Charlotte James - 'The Formula of Fear (Hybrid's Echoplex Mix)'[/youtube]

Bovenaan