Proefwerken

1993

Experimenterende gebruiker
Een vraagje aan de ervaren gebruikers:

Welke drug kan je het beste gebruiken als je je beter wilt concentreren op een proefwerk? Gewoon cafeïne of toch iets sterkers?

En wat is de drug waarvan je het snelste spaced?

Doerak

Bewuste gebruiker
Het schijnt dat Yerba Mate veel door studenten wordt gedronken om beter te kunnen studeren. Het is in Nederland niet zo bekend, maar in Amerika schijnen de studenten niet zonder te kunnen (zal wel een verkooppraatje zijn).

Ik heb zelf eens ritalin gesnoven voor een proefwerk en dat werkte wel. Ik kon me wat beter concentreren. Ik zou het alleen niet nog eens doen. Ik ben het liefst nuchter. Beetje koffie kun je altijd drinken. Ik voel er zelf niks van, anderen worden er super geconcentreerd van.

Weednator

Bewuste gebruiker
Beter neem je geen pep 13 :)

Zeg tegen je moeder dat ze naar de apotheker moet gaan en pilletjes moet vragen voor te concentreren. Ik heb er thuis ook en die werken echt goed !

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
13 jaar ...
neemt een lijntje om 16.00 pm gaat studeren tot 22.00 pm en dan moet ie wel naar bedje.

Dus paps komt voorlezen maar 1993 valt maar niet in slaap.
Als paps dan zijn pupillen goed bekijkt belt ie snel de ambulance. 1993 durft natuurlijk niets te zeggewn en voordat ie au kon zeggen drukt er iermand een naald in zijn armpje en een zuigslang in zijn slokdarmpje.

Pompen maar zegt ie ......

Veels succes met je wietmannetje, o ja daarom hebben wij in nederland een gedoogbeleid zodat kinderen niet bij hun wietmannetje ellende gaan kopen.

Stonie

Everio

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
13 jaar ...
neemt een lijntje om 16.00 pm gaat studeren tot 22.00 pm en dan moet ie wel naar bedje.

Dus paps komt voorlezen maar 1993 valt maar niet in slaap.
Als paps dan zijn pupillen goed bekijkt belt ie snel de ambulance. 1993 durft natuurlijk niets te zeggewn en voordat ie au kon zeggen drukt er iermand een naald in zijn armpje en een zuigslang in zijn slokdarmpje.

Pompen maar zegt ie ......

Veels succes met je wietmannetje, o ja daarom hebben wij in nederland een gedoogbeleid zodat kinderen niet bij hun wietmannetje ellende gaan kopen.

Stonie

AMEN!

lot

Badass junkie
Redbull? andere energy drinkjes?

Kom op jongen je bent 13 je hoort nog niet eens geinteresseerd te zijn in speed laat staan dat je het bij je 'wietmannetje' gaat vragen.
Wees verstandig en luister naar tante Lot, maak die proefwerken nou maar gewoon nuchter dan heb je er later ook het meeste profijt van.
Of wil je dat de binnenkant van je neus zo'n beetje weg is omdat jij je PW goed wilde maken? Doe het nou maar gewoon niet ipv dat je foute dingen doet.

Bovenaan