Problemen met plassen na speed gebruik

feesten

Newbie
Hallo,

Ik heb zaterdagnacht speed gebruikt. Ik heb dit eerder gedaan ongeveer een jaar geleden maar dat was niet zoveel als nu. Nu ongeveer 300 gram schat ik. Ik kon de hele nacht niet slapen maar toen ik wel ff op bed ging liggen rond 8 uur sochtends moest ii constant plassen. Dit was allemaal niks nieuws(heb ik ook vaak met xtc) echter begon het na erg vaak plassen een beetje branderig te voelen. De hele zondag en nu ook op maandag plas ik nog steeds moeilijk. Duurt lang voordat t op gang komt en brand een beetje. Ook komt er weinig en gele urine uit. Verder ben ik ook af en toe duizelig en misselijk.

Hebben jullie dit ook weleens en hoort een beetje bij een speed kater/dip? Of is dit iets ernstigs? Ik ben overgings een man van 21.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Heb iets soortgelijks gehad met MDMA , echter was het na 2 dagen voorbij. Dit is echt iets voor de huisarts weet dat hij/zij geheimhoudingsplicht heeft en je bent meerderjarig dus er mag niets worden gedeeld zonder jou toestemming.

Je kan het ook in de apotheek vragen of bellen naar de apotheek en de situatie uitleggen.

PS 300gram lijkt mee erg veel :P 300mg is ook eigenlijk echt veels te veel mits de kwaliteit goed is en geen 20% bagger

Helenas

Bewuste gebruiker
Gele urine kan betekenen dat je veel te weinig vocht in je lichaam hebt. Veeeeel water drinken dus! Koop cranberrysap (goed tegen een ontsteking)
Heb verder geen ervaring met speed

feesten

Newbie
Haha 300mg ipv gram inderdaad! Ik moet zeggen dat na goed water gedronken te hebben en goed te hebben geslapen het nu beter gaat. Niet meer duizelig en plassen gaat beter! We hadden de pep niet getest maar naar ons idee was het niet evht super sterk( je moest veel puntjes nemen voor dat we wat voelde). En als ik het vergelijk met de vorige keer dat ik pep deed: toen deed ik minder en ging ik harder en dit keer meer en ging ik minder hard dus ja.

Over de dokter, ik denk dat ik nog ff afwacgt het gaat al stuk beter namelijk

Maar bedankt in ieder geval voor de reacties

benzzzy

Badass junkie
feesten zei:
Haha 300mg ipv gram inderdaad! Ik moet zeggen dat na goed water gedronken te hebben en goed te hebben geslapen het nu beter gaat. Niet meer duizelig en plassen gaat beter! We hadden de pep niet getest maar naar ons idee was het niet evht super sterk( je moest veel puntjes nemen voor dat we wat voelde). En als ik het vergelijk met de vorige keer dat ik pep deed: toen deed ik minder en ging ik harder en dit keer meer en ging ik minder hard dus ja.

Over de dokter, ik denk dat ik nog ff afwacgt het gaat al stuk beter namelijk

Maar bedankt in ieder geval voor de reacties
Snap je mijn stome reactie nu wel.

Bovenaan