Probleem met inname truffels

ThePhotographer

Experimenterende gebruiker
Hoi allemaal,

Vanochtend rond 10:00 uur heb ik 15 gram atlantis proberen te eten. Zit nu in het gips dus trippen op mijn bed is wel lekker dacht ik.

Ik heb alles fijngehakt en door Nutella gedaan en op beschuit naar binnen gewerkt. Helaas, en nu al de tweede keer na inname; na 15 minuten kotste ik alles uit.

Ik zit nu nog lichtjes in een trip maar muziek klinkt 'normaal'. De tosti van een paar minuten geleden smaakte wel overheerlijk gelukkig. Ik heb nu alleen lichte visuals en 'voel' dat mijn pupillen groot zijn. Hele lichte trip dus.

Wat moet ik voor een volgende keer doen om niet over te geven, want zodra ik die smaak van truffels proef komt alles er uit. Daarnaast is mijn maag blijkbaar niet zo sterk want ik ben tijdens een trip constant misselijk en voel ik een zwaar gevoel in mijn maag. Ik denk dus dat mijn maag niet tegen die vreemde zooi kan.
:kots:

Ik wil weer een keer echt mooi trippen maar zo werkt dit niet, plus dat het zonde is van het geld. Heeft iemand tips om truffels op een andere manier in te nemen? Zijn die er uberhaupt wel?

Bij voorbaat dank, en ik ga nu nog effe lekker luisteren naar wat muziek.

Herbalisme

Bewuste gebruiker
4 uur nuchter blijven alvorens inname, bij misselijkheidsgevoel -> Pure hit van bong.
Je kunt ook eens een andere soort nemen die je misschien lekkerder zal vinden :P

Greets,
Herbalisme

reverb

Bewuste gebruiker
ThePhotographer zei:
Hoi allemaal,

Wat moet ik voor een volgende keer doen om niet over te geven, want zodra ik die smaak van truffels proef komt alles er uit. Daarnaast is mijn maag blijkbaar niet zo sterk want ik ben tijdens een trip constant misselijk en voel ik een zwaar gevoel in mijn maag. Ik denk dus dat mijn maag niet tegen die vreemde zooi kan.

Ik herken het wel, alleen is mijn maag ietsje sterker :) . Ik maak thee van de truffels en dit werkt perfect. Je leest weleens dat je het water tegen de kook kan aanhouden, maar dat zou ik niet doen. De actieve stof breekt af door de hitte, ik kook genoeg water (mok vol) in een pannetje, snij de truffels heel fijn en plet deze, deze brei gaat in het water (is dan al ietsje afgekoeld) en dan laten trekken voor 20-30 mins. Je kunt er dan nog thee naar smaak bij doen of citroensap, of beiden...

Je kunt de truffels ook drogen, vermalen en dan innemen (capsules). Maar daar heb ik slechte ervaringen mee, de gedroogde truffels waren niet sterk genoeg, maar dat kan aan het drogen hebben gelegen. (Misschien kan iemand vertellen of dit wel goed kan werken.)

Sterkte met been/arm in het gips.

ThePhotographer

Ik ga volgende week met vrienden aan 10 gram Hollandia.. Ze zeggen dat de vieze, bitterzure smaak hier niet in zit en dat is al een hele opluchting.

Mocht dat niet werken dan zit ik er aan te denken om de truffels maar in de blender te doen, er inderdaad heet water, ruim van de kook af, overheen te gieten... De inhoud van wat theezakjes er doorheen te doen en daarna te filteren en met suiker op te drinken. Samen met citroen/limoen/sinaasappel ofzo om de stof sneller op te nemen. Ik zie wel. Hopelijk zit het dan binnen 15 minuten in mijn lichaam en komt mijn maagreflex te laat om iets te kunnen doen :P

Het kan natuurlijk ook zijn dat mijn lichaam niet tegen de hallucinerende stof kan. Al heb ik hier nog nooit iets over gehoord/gelezen dus dat lijkt me niet aannemelijk.

reverb

Bewuste gebruiker
ThePhotographer zei:
Het kan natuurlijk ook zijn dat mijn lichaam niet tegen de hallucinerende stof kan. Al heb ik hier nog nooit iets over gehoord/gelezen dus dat lijkt me niet aannemelijk.

Nee, dat lijkt mij ook niet. Goed idee, die blender taktiek!

Happy tripping :)

gandwarf777

Belezen gebruiker
Ik had altijd een baksteen gevoel in me maag/darmen gedurende de hele trip en ik vond dit best hinderlijk. Toen ging ik is proberen 2 citroenen te persen en alleen het sap samen met 10gram truffels te blenden, 5 uur laten staan, aanlengen met water en de truffels van de drank scheiden.

De truffels gooide ik door de wc en alleen de verdunde citroensap dronk ik op. De smaak is gewoon citroen smaak met een licht zoete truffel bijsmaak die direct verdween zodra ik het doorslikte.

Het effect kwam heel snel opzetten en voelde heel erg 'puur' zonder een extra bodyload. Zodra ik op de piek zat kon ik zonder enige problemen patat gaan eten, ik merkte totaal niets aan me maag/darmen.

dernael

Bewuste gebruiker
Ik heb ook altijd problemen gehad met het binnenhouden van verse truffels. De laatste keer heb ik er thee van gezet, zoals reverb hierboven ook goed beschrijft. Alleen heb ik in plaats van een thee-smaakje, honing aan het drankje toegevoegd, hierdoor was er helemaal geen truffelsmaak te bekennen en smaakte de drank heerlijk naar zoete honing. dus het was nog makkelijk weg te krijgen ook! Deze methode zorgt er voor mij voor dat ik totaal geen last van mijn maag heb en toch heerlijk in de trip zit. Ook merk je het effect erg snel na inname, bij mij duurde het nog geen 10 minuten voordat de trip begon.

Erg fijne methode dus.

Ook de methode met citroensap, zoals hierboven beschreven lijkt me goed te werken, deze zou je ook uit kunnen proberen.

Happy tripping!

Dernael. :stoned:

ThePhotographer

Top, bedankt allemaal. Is het dan toch mogelijk om zonder de negatieve kanten van truffels-eten lekker te trippen? :P

Ik ga proberen om een keer 20 gram in te nemen van de Hollandia. Ik ben er nu, na 5 a 6 keer, wel klaar voor. En dan op de honing manier.. Spannend en kijk er nu al naar uit. Ik wil een keer echt grandioos trippen, voor mijn gevoel is er nog veel meer uit te halen.

joerie

Newbie
ik neem de truffels in met rittersport(die vierkante pakjes chocolade) dan proef je nog weing van de truffels. ik had het toevallig liggen en het was op deze manier goed te doen :tearsofjoy:

groetjes joerie :wave:

fly--

Bewuste gebruiker
Paar maand geleden hadden we een paddoparty, [zijn dan wel geen truffels, maargoed]
En toen hadden we gewoon chocoladerepen met stukjes paddo.
Van de paddo's was niks te proeven en de chocola was best lekker [al hou ik niet zo van pure chocola].
Was trouwens best prijzig.

ThePhotographer

Chocola ga ik nooit meer doen. Ik dacht slim te zijn door de truffels in mini stukjes te hakken, te vermengen met nutella en met beschuit naar binnen te werken. Na 15 minuten heb ik letterlijk alles uitgekotst. En nu durf ik nutella niet meer te eten omdat ik bang ben dat ik dan weer ga kotsen. Trauma for life. :openmouth:

don't cut it, dat is extra vies. Heeel in je mond stoppen goed kauwen laat het in je speeksel opnemen probeer het zo min mogelijk je tong aan te laten raken daar zitten je smaakpupillen en EAT IT WITH CHEESE, is suikerloos en heeft overheersend smaakje :hearteyes:

Hazekees

Zoals hierboven al eerder werd beschreven, probeer er thee van te maken! Dit doen wel meer mensen om de smaak te vermeiden.

De hollandia's worden ook genoemt, deze sterke maar zeer goede truffel kun je overal op internet bestellen. De smaak van deze truffels is inderdaad een stuk minder erg dan andere truffels. Pas echter er wel mee op dat deze truffel zeer sterk is.. :mrgreen:

ThePhotographer

Bullshit, ik heb de laatste keer Hollandia gegeten en die waren exact net zo vies als Atlantis. Mooi verkooppraatje dus, maar gewoonweg niet waar! En kauwen ipv klein snijden is ook zinloos.. die smaak is net zo erg..

De volgende keer ga ik er thee van maken. Dat klinkt nog het beste.

dernael

Bewuste gebruiker
Ik ben voor! :)

Denk er om, Laat de thee lekker lang trekken maar absoluut niet koken.

theesmaakje, ook lang laten trekken en daarna een lekkere kwak honing erdoor! :hearteyes:

Slurpen moar! ^^

Veel plezier alvast.
Dernael. :stoned:

Bovenaan