Proberen waard ?..

T-Bone

Experimenterende gebruiker
Mijn vraag is kort en duidelijk. Ik heb al 2cb,xtc,ketamine,coke en weed gedaan maar nog nooit GHB.

Is het de moeite waard om ooit is geprobeerd te hebben in je leven ? Is het een drug die je makkelijk kan vergeten ? Of ligt hij altijd als een kaper op de kust te wachten tot je hem weer gebruikt. Ik hoor namenlijk veel verhalen van mensen die het zich ongeloofelijk beklaagd hebben dat ze het ooit geprobeerd hebben.. een soort haat/liefde verhouding, een drug die al voor meer problemen heeft gezorgd dan eender welke andere.

Ben al lang aan het twijfelen om het te proberen maar heb ergens schrik dat het weer een te leuke extra is om recreatief te gaan gebruiken in het weekend. En ondertussen zijn het er al wel wat geworden. Ik ken mezelf als persoon heel goed en ben niet verslavingsgevoelig maar misschien is het beter dat ik deze gewoon links laat liggen nu ik nog niet weet wat ik 'mis'.. :)

Groetjes, alvast bedankt voor jullie reacties.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Tja dat verschilt echt per persoon. Persoonlijk vind ik GHB best lekker spul, maar zeker niet bijzonder. Ik zou het zelf niet zo snel gaan misbruiken dus. Maarja genoeg verhalen van mensen die er niet vanaf kunnen blijven.

Bobsacamano

Badass junkie
Persoonlijk vind ik het erg meevallen heb het nu pak hem beet 8 keer gedaan in een jaar. Ik vind het een fijne manier (net als veel andere middelen) om een lekkere ongedwongen chille avond te hebben. Wel vaak gevuld met seksuele activiteit (wel met mijn vriendin)

Als ik het heb gedaan voel ik me er ook niet slecht over en heb daarna niet de behoefte om het meteen weer te doen. Ik denk dat veel misbruikers van G een onderliggende reden hebben om het te doen. Het is lichamelijk ook flink verslavend maar daar merk je echt niks van als je het zo af en toe een keer doet. Ik had meer problemen met uppers zoals pep.

Je kan het alleen zelf bepalen. Wees gewoon eerlijk naar jezelf en maak een keuze. Wel had ik dat ik de eerste keer wat foutjes maakte met het gebruik en daardoor out ging. Je moet G echt een beetje leren te gebruiken.

Bovenaan