Prijzen van xtc...

Mijn dealer...

• Is te duur

Stemmen: 1 3,8%
  • Valt wel mee

Stemmen: 10 38,5%
  • Goedkoop, en goed gerief !

Stemmen: 15 57,7%

• Totaal aantal stemmers
    26
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bollie

Bewuste gebruiker
Is het mogelijk dat jullie eens jullie prijzen neerposten van jullie dealers ?
Zo weet ik of ik teveel betaal of niet. Kzou graag eens vergelijken.

3 euro = 1 bol
10 euro = 4 bollen
50 euro = 25 bollen
150 euro = 100 bollen

Antwoorden is niet verplicht he, ma kzou het wel interessant vinden :wink:

spacekonijn

Badass junkie
xtc is niet duur , xtc word alleen zo snel saai daarom zal k er nooit 100 kopen:P

maar tussen de 2 en 4 euro voor 1 goede pil vind k vrij goedkoop

boy

Bewuste gebruiker
Als ik zelf zou kopen, dan zou ik sowieso niet meer dan 2 euro of 2,50 euro betalen voor een pil. Ik ga die dealertjes dus echt geen 5 euro betalen he, dat is pure oplichterij. Dan maken ze gewoon bijna 1000% winst op mij... daar begin ik niet aan doei :sunglasses:

Frisko

Badass junkie
mathijs zei:
Wel meer dan 1000% volgens mij. Ze kopen die pillen voor 35 cent per pil in vaak.
haha,nog minder als dit ook...

1750€ betaalde ik voor 10.000 er...tel maar uit,en dan maakte dat meisje ook nog eens winst op mij!! :angry: :angry: :angry:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
lol u got to be joking!? :openmouth:
zoiets kan bijna niet hoor, 0.175€ voor 1? :openmouth: :rolleyes: en dan ?NOG een tussenpersoon...

Frisko

Badass junkie
Mr.jiho zei:
zoiets kan bijna niet hoor, 0.175€ voor 1? :openmouth: :rolleyes: en dan ?NOG een tussenpersoon...
correct ja...17.5cent per pil!!!
heb meerdere malen goeie pillen gekregen bij dat meisje...niet per 10.000 aangekocht maargoed :) die tussenpersoon verkocht ze bijna aan dezelfde prijs wat zij ervoor betaalde als wat ik ze dan zou krijgen...

Frisko

Badass junkie
Mr.jiho zei:
hmmz,ik bedoelde met mn post niet dat ik er ooit 10.000 aangekocht heb hé...maar gesproken met mevrouw x meerdere malen zelfs,als ik er 10.000 zou kopen dan zou het 1750€ zijn!!wij kochten toen op regelmatige basis 200 of 100 pillen van dat meisje...
weet ook niet of het uiteindelijk waar zou geweest zijn,maargoed,ze was altijd op tijd met haar pillen,en altijd redelijke tot goede pillen...

boy

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
mathijs zei:
Wel meer dan 1000% volgens mij. Ze kopen die pillen voor 35 cent per pil in vaak.
haha,nog minder als dit ook...

1750€ betaalde ik voor 10.000 er...tel maar uit,en dan maakte dat meisje ook nog eens winst op mij!! :angry: :angry: :angry:

Ja en die verkoop je vast per stuk. Dan ben je volgend jaar nog niet klaar :grin: Ik heb het over die dealertjes die per gebruikershoeveelheden verkopen.

HDA

Bewuste gebruiker
Ik had altijd hele goeie ! Zo van die lacoste-duifjes-met dubbele-hartjes-en-een-hakenkruis-met-een-sikkel-erbij ! :P

Ik kreeg ze voor 2 € per pil, nooit 'en vrac' gekocht...

cunt

Wijs gebruiker
ik heb zelf in tijden geen xtc gehaald bij een dealer, heb het ook al een tijdje niet gedaan en heb nog 4 pillen hier thuis dus vandaar :)

maar toen ik het nog wel vrij regelmatig haalde betaalde ik 2,50 per stuk. en voor 100 moest ik 125 euro neerleggen. waren niet de beste snoepies, maar als je er 2 op had dan ging je erg lekker :)

Mac...

Badass junkie
Beetje moeilijk te zeggen, soms heb je crap en betaal je echt wel te duur ervoor, maar voor echt goede pillen vind ik het ook niet erg om 5 euri te betalen, maar meestal ergens rond de 2 à 3 euri.

Jeller

Badass junkie
3-4€..kheb van de week één gekocht voor 4€..

voor een cap mdma is het 5€ normaal

ik koop nooit int groot

Psykaholik

Wijs gebruiker
15 eur voor 1 gram mdma (beste die ik ooit gehad heb)
koop je er meer wordt het goedkoper ik weet de jong van wie ik het koop zelfs maar 5 eur de gram betaald :openmouth: :openmouth: :openmouth:
en tis nie voor op te scheppen ofzo maar ben er bijna zeker van als je die laat testen de hem zeker op zijn minst 95% puur is ziet er echt perfect uit
om van de smaak nog maar te zwijgen :mrgreen: :mrgreen:

SultaN

Newbie
Haha, stelletje mazzelaars daar in het koude nederland. Je betaalt hier zo'n $60,- per pil, en in Australie $35,-. Ter vergelijking:

dit is dus 34 Euro voor een simpele Eccie in Nieuw Zeeland, en 22 Euries voor eentje in het land van de Crocodile Hunter...

Dus jullie zijn heel mooi af met je 3/5 euri per slikje

caatje

Badass junkie
SultaN zei:
Haha, stelletje mazzelaars daar in het koude nederland. Je betaalt hier zo'n $60,- per pil, en in Australie $35,-. Ter vergelijking:

dit is dus 34 Euro voor een simpele Eccie in Nieuw Zeeland, en 22 Euries voor eentje in het land van de Crocodile Hunter...

dan was ik er zo klaar mee. Het moet wel fun blijven toch?

J0rrit

Badass junkie
SultaN zei:

waar is hier?

cunt

Wijs gebruiker
SultaN zei:

als het zoveel kost zou je ze zelf haast meenemen hier vandaan voor eigen gebruik! wat een achterlijke prijzen zeg! hoeveel is de prijs daar voor een grammetje speed en/of een gram coke?

Psykaholik

Wijs gebruiker
SultaN zei:

3 eur max. zul je bedoelen
en dan hoop ik toch wel 1 ding als jullie der zoveel voor betalen dat het op zijn minst jaap van kwaliteit is
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

caatje

Badass junkie
mushiemadness zei:
en 4 euries voor 3
tussen de 2a 3 eurie vooe 1

dat zijn rare prijzen op die manier? 3€ voor 1tje , 4€ voor 3 stuks. Als dat van een en de zelde dealer is, heeft ie een rare manier van handelen. Of zie ik dat verkeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan