Lysergine
Bewuste gebruiker
Een Russische vendor waarvan ik de betrouwbaarheid nog niet duidelijk heb om het kort te verwoorden, verkoopt o.a. de onderstaande curieuze medicijnen die in Nederland alleen op recept of uitsluitend in klinische setting gebruikt worden:
Ondansetron kan voor mij interessant zijn als middel tegen misselijkheid en braken door serotonerge psychedelica en domperidon/metoclopramide als middel tegen misselijkheid en braken door opioiden. Mijn voorkeur gaat sterk uit naar middelen waar ik vertrouwen in kan hebben in plaats van een huis-tuin-en-keukenmiddel waarvan de effectiviteit niet zeker is.
Is het vanuit Rusland importeren van ondansetron, domperidon, metoclopramide en lidocaine of zelfs propofol strafbaar? Hoe groot is de kans dat de douane het pakje in beslag neemt?
Op zich lijken mij dit namelijk vrij onschuldige medicijnen. Ik weet niet of het bedrijf vanuit Rusland of vanuit de EU levert.
- Zolpidem en alprazolam, beiden zijn hier gereguleerd;
- Lidocaine, een lokaal verdovingsmiddel o.a. gebruikt door de tandarts en bij hechten;
- Antipsychotica, zoals haloperidol, quetiapine, olanzapine, risperidon;
- Antidepressiva, zoals mirtazapine, venlafaxine, citalopram etc;
- Ondansetron, een middel tegen misselijkheid/braken;
- Domperidon/metoclopramide, een middel tegen misselijkheid/braken vooral bij opioiden;
- Propofol, een slaapmiddel om narcose mee in te leiden en te onderhouden;
- Succinylcholine, een spierverslapper alleen gebruikt tijdens operatie.
Ondansetron kan voor mij interessant zijn als middel tegen misselijkheid en braken door serotonerge psychedelica en domperidon/metoclopramide als middel tegen misselijkheid en braken door opioiden. Mijn voorkeur gaat sterk uit naar middelen waar ik vertrouwen in kan hebben in plaats van een huis-tuin-en-keukenmiddel waarvan de effectiviteit niet zeker is.
Is het vanuit Rusland importeren van ondansetron, domperidon, metoclopramide en lidocaine of zelfs propofol strafbaar? Hoe groot is de kans dat de douane het pakje in beslag neemt?
Op zich lijken mij dit namelijk vrij onschuldige medicijnen. Ik weet niet of het bedrijf vanuit Rusland of vanuit de EU levert.