prepareren coke op tefal

drama

Newbie
heb gehoord dat de grijze tefellaag van bijv. koekepan bij inname kankerverwekkend is. nou heb ik wel eens op een koekepan coke geprepareerd en ben bang dat er misschien wat losgeschraapt was bij prepareren (ik maak nogal grondig "schoon"). waar prepareren jullie op? maken jullie de prepareerplaat ook warm in nederland?

cunt

Wijs gebruiker
eigenlijk altijd op een dvd hoesje. in een kroeg op een bankpasje of m'n paspoort. en soms als ik thuis ben op een boek met een geheel gladde kaft. heb een boek met een zachte gladde kaft waar je veel fijner kan hakken dan op een dvd hoesje ofzo.

melissa

Wijs gebruiker
op ons speciale sos bord :P :P
deed t eerst altijd op cdtje,maar we leggen liever de hele vooraad op een berg en dan af en toe een streep schuiven.
zo houden we een beetje maat.
:wink:

caatje

Badass junkie
deur uit zn hengsels halen, op tafel leggen (bij gebrek 2 bierkratten eronder) en gaannnnnnn :grin: :wink:

Frisko

Badass junkie
ik gebruikte altijd een spiegel van 1x1m of een stuk glas van een aqaurium ofzo,midden op tafel,paar gram derop en hopaaa snitsen maar :openmouth: :openmouth: :openmouth: :wave:

Frisko

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
Frisko zei:
ik gebruikte altijd een spiegel van 1x1m of een stuk glas van een aqaurium ofzo,midden op tafel,paar gram derop en hopaaa snitsen maar :openmouth: :openmouth: :openmouth: :wave:

Hoest nu met de vissen dan?
lol;losse gesneden stukken :sunglasses: :sunglasses:
heb geen vissen meer,alleen nog een hoop aqauriums!! :stoned:

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Spiegeltje, bankpasje.

Glas schijnt toch wel het aller-allergladste oppervlakte te hebben. Gaat er het minst verloren denk ik.

Frisko

Badass junkie
Mary zei:
Spiegeltje, bankpasje.

Glas schijnt toch wel het aller-allergladste oppervlakte te hebben. Gaat er het minst verloren denk ik.
zie het verschil tussen een spiegel niet en glas eig...is alle2 fucking glad alsje het mij vraagt :rolleyes: :grin: :stoned:

cunt

Wijs gebruiker
die 0,001g die verloren gaat die verloren gaat op een dvd hoesje doe ik dan ook niet moeilijk over.

Mac...

Badass junkie
Wat trouwens ook heel goed werkt is een marmeren of granieten tegel, zo'n 25 x 25 cm. Is ook behoorlijk smooth

Flashing Moments

Belezen gebruiker
waarom maak je je druk over een lijntje dat je genomen hebt van een pan.. terwijl je je eten ook kookt in die pan?( als ik je goed begrijp dan? of bedoel je de onderkant van de pan??)
Tegenwoordig beweren ze van alles dat t kankerverwekkend is (zelfs van brood of van telang computeren of telefoneren) zou ik me niet te druk over maken

wij hebben een glasplaat waarvan meestal gesnoven wordt..
en verder glazen onderzetters of een spiegel

MrCocaine

Belezen gebruiker
een cd van lady en de vagebond van vroeger, gaat al een jaar mee.
Cd hoesjes, past makkelijk in mn zak en een overtreffelijke ondergrond:wink:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
samsungu700 heeft ook een spiegeltje :grin:

ik heb nu een hardglazen peter styuvesant asbak. bikkelhard, en nog steeds geen krasjes van scheermesje

Bovenaan