Praten over telefoon

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Als jullie bellen met jullie dealer, wat zeggen jullie dan?
Noem je het goedje bij de naam of verzin je een ander woord ervoor?

Ik had net de mijne aan de lijn, ik noemde het woord snoepjes (je snapt het wel), nu weet ik dat hij in de gaten wordt gehouden door de blauwpetjes. Was het wel zo slim van mij om het zo te noemen?

Gr. Henkie

Ewie

Belezen gebruiker
Ik zeg niks, spreek een plaats af en bespreek in de auto wat en hoeveel ik hebben moet.. :)

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Hangt er van af met wie ik spreek. Soms gaat het zo van ''kan ik een afspraak met je maken?'', en soms kan ik gewoon vrijuit praten.

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Hmm oke, ik vraag straks wel aan hem wat hij er van vind, als ik hem zie.
Maar nu is het tijd voor een feestje, aju! :mrgreen:

Gemini

Badass junkie
Ik sms en als ik bel of hij belt mij terug op het smsje vraag ik of hij ergens een sigaretje met me komt roken.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
gebruik een tweedehands mobieltje(veilingsite) die je met een supermarkt pre-paid kaartje laad. niet met de pin betalen.

tomz0r

Badass junkie
Ik zou me geen zorgen maken. Gebruikers worden toch niet opgespoord. Ik sms altijd gewoon de naam van de stof erbij. Wel de hoeveelheid erbij, mocht de politie de smsjes lezen weten ze dat het om een kleine hoeveelheid gaat.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Uit respect voor de dealer volg ik wel zijn regels... Meestal koop ik de makkelijke drugs zoals XTC of speed gewoon als ik bij iemand thuiszit! De bijzonderheden probeer ik altijd zoveel mogelijk naar de wensen van de dealer te doen. Telefoon gebruik ik eigenlijk helemaal niet meer voor dit soort doeleinden, vage gedoe met codetaal... Die tijd heb ik wel gehad :P

nicolai

Wijs gebruiker
muah hier gaat het eigenlijk ook wel zo. vaak chill ik ook gewoon met mijn dealer...dus als ik iets nodig heb spreken we meestal gewoon af zoals dat normaal gaat.

Spor

Wijs gebruiker
msn + simplite is the bom

(weet dat het niet over bellen gaat, maar is wel een effectieve oplossing)

Aking

Wijs gebruiker
Meestal is het iets van "he waar ben je" "daar en daar" "ok kwartiertje?" "ja is goed"
Of ik ga dr inderdaad gewoon langs... of in watvoor codetaal dan ook... (van cd's via kaasfrikandetten en penispompen tot bier en tieten met shoarmashaslieksaus en spikkeltjes

cronos

Wijs gebruiker
ik bel niet,een msn berichtje verzenden(dan uitwissen uiteraard) of gewoon zoeken (in het uitgaansleven) :P

Flugeltje

Wijs gebruiker
cronos zei:
ik bel niet,een msn berichtje verzenden(dan uitwissen uiteraard) of gewoon zoeken (in het uitgaansleven) :P

Je moet het encrypte, anders lezen ze zo mee. Of hushmail

Geen plaatsen noemen door telefoon. (dorpen, steden...)
Geen namen noemen door telefoon
Niet over drugs praten door telefoon

azgaza

Badass junkie
Ik heb het er wel eens over over de telefoon, maar dan alleen in de vorm van ´laatste trip was leuk´ of ´zin in de trip´, ik heb nog nooit gekocht over de telefoon en dat zou ik ook niet doen, niet alleen voor mezelf niet maar ook het risico voor de dealer.

cronos

Wijs gebruiker
Flugeltje zei:
cronos zei:

Je moet het encrypte, anders lezen ze zo mee. Of hushmail

Geen plaatsen noemen door telefoon. (dorpen, steden...)
Geen namen noemen door telefoon
Niet over drugs praten door telefoon

flugeltje,wat is encrypte? of hushmail?
als je belt via gsm,en je spreekt openlijk wat je wilt(vb:confused:peed),kunnen ze dat nachecken misschien? :openmouth: (Geen plaatsen noemen door telefoon. (dorpen, steden...),Geen namen noemen door telefoon,Niet over drugs praten door telefoon[/quote])

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hey man, je spreekt met henkie, hoe laat kan je bij de bitterzoet zijn?

Iets in die trant,

cronos

Wijs gebruiker
Flugeltje zei:
http://www.secway.fr/us/products/simplite_msn/home.php :wink:

In principe kunnen ze alles checken. Elke sms wordt bewaard in een databank. Voor de koper is er weinig risico, voor de verkoper wel

dank u voor het vlugge antwoord,heb deze website bezocht,maar als ik het goed begrijp gaat het via msn op de pc en niet over een bericht versturen(of bellen) via gsm? :rolleyes:

caatje

Badass junkie
We kennen elkaar zo goed dat we weten wanneer iemand iets nodig heeft. We hoeven het niet eens meer te zeggen. Aantallen die ik wil staan ook vast dus geen probleem. Bij een andere hebben we het over iets onbenulligs wat kant nog wal slaat en op die manier weet ik duidelijk te maken hoeveel en wat.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ik stuur eerst een sms met er in: io kunde nog iet doen voor mij ik verveel men eige...
en dan stuur hij terug ja die plek en dat uur.
en met het belle gaat het juist het zelfde

Mindgamer

Badass junkie
Mmm, daar gebruik ik altijd internet voor. Pidgin+pidgin encrypt+Tor+Msn account aangemaakt met Tor, is de shit!!Mijn dealer is cool! Dan zit ik naast hem in de auto en wordt ik helemaal vol gestopt met speed en coke :grin: Het zou zo maar kunnen dat hij mij weleens heeft verkracht :(

davie

Wijs gebruiker
Ik bel eigenlijk nooit meer, maar voorheen hey alles goed? Waar ben je nu? En dan andere namen voor plaatsen. Is goed, tot zo!

En nooit iets waaruit dope zou blijken of sms (geregistreerde woorden). Ik heb ooit eens zo'n lijst in handen gehad en kon echt elk sms lezen. Daar blijkt dus veel uit. Ze kunnen daar hele patronen uit opmaken. Dus al wil jij je dealer een plezier doen. SMS NIET!

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Wat ontzettend slim en handig!! Een online topic met allemaal onthullingen over codetaal en andere manieren om "onopgemerkt" aan je drugs te komen! Gelukkig weet de politie ook helemaal niets van het bestaan van dit populaire drugsforum en kijken ze hier nooit om aan bruikbare tips te komen....

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Aslof oom agent die codetaal al niet weet... :grin:

nee dit zijn tips, om te voorkomen, dat mensen zich zelf minder snel in problemen brengen. Niet dat de politie het probleem is, maar het contacteren met de dealer, die zal het niet op prijs stellen, als je bv in een volle kroeg, een mobieltje van een ander leent, zijn nummer belt, en waar iedereen het kan horen een grammetje poeder besteld.

Niet bellen met abonnement, wat al de nummers zijn geregistreerd ookal zegt de telefoonmaatschappij van niet.

Sla geen nummers op, schrijf geen nummer op, ondhoud het. en gebruik het toestel ook niet voor 0900 nummers, of andere service nummers.

nummerherkenning uit heeft geen zin.

TrippyShit

Badass junkie
Doe dit soort dingen nooit over de telefoon. Is ook niet nodig. Bij zulke dealers haal ik niet. Ik haal zowiezo niet bij echte dealers. Gewoon mensen die er aan kunnen komen. Dan heb je uit mijn ervaring meestal ook betere dingen dan bij de gemiddelde dealer.

Oom Klaas

Badass junkie
Zullen we een bakkie koffie doen?

En dan word er op de plaats wel besproken wat er in de aanbieding is...telefoon zuigt harder dan een miele stofzuiger!

Drientje

DF-koning
Ik sms of bel met de vraag of het uitkomt vanavond en dan vraagt hij mijn geluksgetal. Hij wordt niet in de gaten gehouden alhoewel hij wel pas 4 weken weg moest maar dat was omdat zijn hond iemand in zijn poot gebeten had.... :tearsofjoy:

Safaarii

Belezen gebruiker
Ik doe het nooit over de telefoon. Altijd bang dat iemand het hoort. Spreek gewoon persoonlijk ergens met hem af.

Bovenaan