Post je top!

Eve's drop

Badass junkie
Uit zaad heeft zijn voordelen maar ook zeker nadelen meestal zitten er wel een paar tussen die minder zijn of zelfs niet lekker en als je geluk hebt blinkt er een uit
Mijn voorkeur gaat tog uit naar stellen tegenwoordig dan weetje wat je hebt
Zo heeft iedereen zijn eigen reilen en zeilen nietwaar,

Jij doet het 5 keer per jaar ik 3, maar ik vind het process van de eerste weken erg leuk. Er is wel enkel zaad van een goede zadenbank nodig want je moet niet de 1+5 gratis zaden kiezen, ze doen het wel maar meestal is het niet optimaal.

Hardcore_frk

Badass junkie
Uit zaad heeft zijn voordelen maar ook zeker nadelen meestal zitten er wel een paar tussen die minder zijn of zelfs niet lekker en als je geluk hebt blinkt er een uit
Mijn voorkeur gaat tog uit naar stellen tegenwoordig dan weetje wat je hebt
Ja, en vergeet niet de verschillende fenotypen..

Flualhamdulillam

Badass junkie
AF2E314A-15AD-4641-92B4-389DEC155AEB.jpeg
deze gaat zo in rook op 😁
Ik heb vaak dat als ik mijn joint rook dat de vloei te langzaam brand en uiteindelijk zelfs uit gaat, terwijl de binnenkant door blijft gloeien. Ik moet hem best vaak opnieuw aansteken. Weet iemand of ik te langzaam rook, misschien wat strakker/losser moet draaien? Ik gebruik atm brede mascotte vloei, maar draai ‘m binnenstebuiten.

Eve's drop

Badass junkie
Bekijk bijlage 27170
deze gaat zo in rook op 😁
Ik heb vaak dat als ik mijn joint rook dat de vloei te langzaam brand en uiteindelijk zelfs uit gaat, terwijl de binnenkant door blijft gloeien. Ik moet hem best vaak opnieuw aansteken. Weet iemand of ik te langzaam rook, misschien wat strakker/losser moet draaien? Ik gebruik atm brede mascotte vloei, maar draai ‘m binnenstebuiten.

Niet te nat likken, even laten liggen dus mischien wat meerdere draaien voor een avondje en de weed en tabak even goed door de vingertoppen draaien zodat het een mooi homogeen geheel word, draai niet te strak maar zeker ook niet te los.

Soms is ook de lv van de top ietwat aan de hoge kant waardoor dat ook kan gebeuren, in dat geval een topje even een tijdje op een droge plek leggen in huis of het zakje openhouden.

Sieht güht aus btw

Flualhamdulillam

Badass junkie
Niet te nat likken, even laten liggen dus mischien wat meerdere draaien voor een avondje en de weed en tabak even goed door de vingertoppen draaien zodat het een mooi homogeen geheel word, draai niet te strak maar zeker ook niet te los.

Soms is ook de lv van de top ietwat aan de hoge kant waardoor dat ook kan gebeuren, in dat geval een topje even een tijdje op een droge plek leggen in huis of het zakje openhouden.

Sieht güht aus btw
Ahh slim dankjewel! Nu je het zegt, ik kan me herinneren dat ik eens een joint heb laten liggen en de volgende dag oprookte, deze rookte veel lekkerder dan meeste anderen die ik draaide. Ik heb de tabak en wiet eerst even door elkaar gemengd en daarna gedraaid.
Ik laat hem eventjes liggen en rook hem later vanavond op, thanks!

Eve's drop

Badass junkie
Is dat wit THC,?

Bij deze auto's wel ja.

Milky en amberkleurig is wel een goede indicatie om te oogsten. Hoewel ik met autoflowers altijd veel minder amberkleurige trichomen zie dan bij fotoperiodieke soorten terwijl deze dan wel degelelijk rijp zijn.

Elke soort is weer anders.

inner_search

Badass junkie
Sticky yikki yikiiii!

Maar lets be real, dit is geen beginners spul haha.

Hoewel ik het altijd fascinerend vindt als iemand teveel wiet consumeert haha, van levendig naar een totaal ander soort mens in een paar hijsjes van dit soort spul.
Nee man , 1 Trok van de rig en je gaat out als je geen tolerantie/ ervaren blow er bent 🤣.
Hhhmm straks eens bovenhalen denk ik.

Eve's drop

Badass junkie
Is dit de hars waar ik over lees? Hoe haal je dat van de plant ?

Het beste is kief te gebruiken,dit moet dan wel echt verse kief zijn en door een hele fijne zeef gehaald worden.

Ook hier weer voorbeelden van hoe dat gaat.

Na het zeven doe je de trichomen in een micron zakje en met 90 graden pers je er zo "rosin" uit.

Hoe zo'n pers werkt is vrij makkelijk, warmteplaat en druk, de hars word vloeibaar en zal door de druk scheiden van het rauwe plantmateriaal.

Gooi dus nooit je knipresten weg, er zit nog zoveel meer in dan het lijkt!

Rivalrie

Badass junkie
Het beste is kief te gebruiken,dit moet dan wel echt verse kief zijn en door een hele fijne zeef gehaald worden.

Ook hier weer voorbeelden van hoe dat gaat.

Na het zeven doe je de trichomen in een micron zakje en met 90 graden pers je er zo "rosin" eruit.

Hoe zo'n pers werkt is vrij makkelijk, warmteplaat en druk, de hars word vloeibaar en zal door de druk scheiden van het rauwe plantmateriaal.

Gooi dus nooit je knipresten weg, er zit nog zoveel meer in dan het lijkt!
Mijn ouders rookten altijd gewoon de hele plant op. Vroeg mij af of dat wel zin heeft :tongueout:

Eve's drop

Badass junkie
Uhmm, voor de heilzame werking denk ik dat het beter is om het dan op te eten, die grote fanleaves zit nagenoeg niks psychedelisch in.

Wel veel andere heilzame stoffen, maar ik beperk mij lekker tot de bloemen en potente suikerblaadjes.

Maar in principe is heel de plant zonder direct nadelige gevolgen op te roken, lekker is anders.

Ape

Badass junkie
Toen ik nog blowde had ik de stam van de kerstboom in de schuur gezet. Elke keer dat mijn pijp verstopt was zaagde ik een stuk af en hoorde ik er 2 gaatjes in. Filter er op en wekelijks een nieuw pijpje.

bij nader inzien had ik liever ander hout gebruikt. Maar dat boeit je toch niet als je verslaafd bent.
Tussen alle blowers en kwekers hier, iemand al es een pijpje gemaakt uit een dikke stam van een plant?

Ape

Badass junkie
Toen ik nog blowde had ik de stam van de kerstboom in de schuur gezet. Elke keer dat mijn pijp verstopt was zaagde ik een stuk af en hoorde ik er 2 gaatjes in. Filter er op en wekelijks een nieuw pijpje.

bij nader inzien had ik liever ander hout gebruikt. Maar dat boeit je toch niet als je verslaafd bent.
Oké een boom, geen plant, whoops🤣

Bovenaan