Peach1937

Belezen gebruiker
Zijn die figuurtjes echt iets van vroeger of heb ik dan een saaie leverancier?

Meest bijzondere die ik heb gezien in een roze redbull. Rest is allemaal gekleurd maar zonder vormpje :(

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Bekijk bijlage 14486We hadden de beste man nog even voor de zekerheid geappt, ik begon sterk te twijfelen of we per ongeluk zet pillen hadden gekregen.
Maar nee: IKEA potloodjes 😂

Weet niet of het nou hele chille waren, maar dat hangt meer van de x - pauzes af. Serotonine voorraad was al op.
Mooie stevige pilletjes, als ze zo'n mooi puntje houden!

Zit ik nog steeds met mijn flutpillen die helemaal tot gruis uiteenvallen in het zakje... :sob: (doen het gelukkig wel goed tenminste)

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Zit ik nog steeds met mijn flutpillen die helemaal tot gruis uiteenvallen in het zakje...

Sinds 2012 geen zo'n pil meer gehad. Mijn bonen liggen al 5jaar op een koele donkere plaats. Als ik ze tegen iemand zijn hoofd aan gooi gaat die dat zeker voelen. Lijken wel samengestampt met beton.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Sinds 2012 geen zo'n pil meer gehad. Mijn bonen liggen al 5jaar op een koele donkere plaats. Als ik ze tegen iemand zijn hoofd aan gooi gaat die dat zeker voelen. Lijken wel samengestampt met beton.
Ja, ik was ook heel teleurgesteld toen ik ze kocht. Had nooit eerder zulke gruis pillen gehad en nu ik er eens wat meer tegelijk kocht trof ik dit... De dealer vond het ook wel sneu, waardoor ik ze goedkoper kreeg, maar had liever meer betaald voor goede stevige pillen. En voor mij die maar zelden en weinig mdma gebruikt is het wel irritant, want ik zit al tijden met deze flutpillen... Maar goed, zoals gezegd werken ze verder wel prima.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Ja, ik was ook heel teleurgesteld toen ik ze kocht. Had nooit eerder zulke gruis pillen gehad en nu ik er eens wat meer tegelijk kocht trof ik dit... De dealer vond het ook wel sneu, waardoor ik ze goedkoper kreeg, maar had liever meer betaald voor goede stevige pillen. En voor mij die maar zelden en weinig mdma gebruikt is het wel irritant, want ik zit al tijden met deze flutpillen... Maar goed, zoals gezegd werken ze verder wel prima.

ideaal om te snuiven! 😅

jokes aside.. ik lees nog regelmatig op reddit dat dat gebeurt.
5-mapb ook.

Tinji007

Experimenterende gebruiker
Als je er drie op een avond (althans zo lijkt het) naar binnen werkt en dat te kort achter elkaar doet ga je zoiezo weinig meer merken

Als je er drie op een avond (althans zo lijkt het) naar binnen werkt en dat te kort achter elkaar doet ga je zoiezo weinig meer merken
De eerste om 20u. (grijze PP)
Het knaleffect bleef achterwege.
4 u later de blauwe redbull genomen omdat ik nooit echt in de roes kwam,
die hakte er wel snel in met de gewenste gevolgen van dien.
Dan op de morgend de paarse PP génomen als afsluiter.
Was verspreid over 12u, en moest de eerste pil de verwachtingen ingelost hebben zou ik niet snel een 2e of 3e pil nemen. :)

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
De eerste om 20u. (grijze PP)
Het knaleffect bleef achterwege.
4 u later de blauwe redbull genomen omdat ik nooit echt in de roes kwam,
die hakte er wel snel in met de gewenste gevolgen van dien.
Dan op de morgend de paarse PP génomen als afsluiter.
Was verspreid over 12u, en moest de eerste pil de verwachtingen ingelost hebben zou ik niet snel een 2e of 3e pil nemen. :)

Ik maak op dat je zo'n pil in 1 keer binnen ketst. De pillen die je aantoont gaan zeker niet onder 160mg liggen want dit soort mooie drukjes zit er altijd boven zonder dat ik hier wil speculeren. Vroeger had ik genoeg aan een halve/kwart pil. Na een tijdje misbruiken had soms 1 hele pil ook weinig effect en een 2de erna wel. Slecht nieuws voor je, maar dan zit je gewoon met torenhoge tolerantie. Als je zo verder gaat ga je na een tijdje niks meer voelen van je pillen. Geef 1 van die pillen aan een firsttimer zonder tolerantie en die gaat van een halfje helemaal uit zijn dak.

Tinji007

Experimenterende gebruiker
Ik maak op dat je zo'n pil in 1 keer binnen ketst. De pillen die je aantoont gaan zeker niet onder 160mg liggen want dit soort mooie drukjes zit er altijd boven zonder dat ik hier wil speculeren. Vroeger had ik genoeg aan een halve/kwart pil. Na een tijdje misbruiken had soms 1 hele pil ook weinig effect en een 2de erna wel. Slecht nieuws voor je, maar dan zit je gewoon met torenhoge tolerantie. Als je zo verder gaat ga je na een tijdje niks meer voelen van je pillen. Geef 1 van die pillen aan een firsttimer zonder tolerantie en die gaat van een halfje helemaal uit zijn dak.
Weet ik wel.
Ben dan ook geen first timer.
Gewoon mijn bevindingen van de pillen, meer niet.

Bovenaan