Oneens.ik denk dat we het alleemaal wel een zijn dat puur mdma iedere keer hezelfde zou moeten zijn.
Die heb ik een jaar geleeen gedaan ! Kon niet op de naam komen 😜Takeshi 69 4 verschillende kleuren en ze ruikten echt naar fruit snoepjes!
Bekijk bijlage 13233
mag.. maar we zijn het niet oneens want jij stipt punten aan waar de discussie niet om draait,Oneens.
Je kunt toch ook niet zeggen dat de ervaring van alcohol iedere keer hetzelfde zou moeten zijn?
precies de biertjes geven min of meer iedere keer hetzelfde effect..Zo van; "echt een super avond gehad gisteren, dié biertjes waren echt goed!", en dat je dan een andere keer niet zo'n hele toffe avond had, en je dat dan steekt op de biertjes die je toen dronk.
De werking van de substantie (Mdma en alcohol) is altijd hetzelfde, maar de ervaring kan enorm variëren.
Mdma werkt iedere keer hetzelfde qua afgifte van serotonine etc, maar de manier waarop je het effect registreert (de ervaring) in je brein is afhankelijk van veel meer factoren. (Net als bij alcohol)
- wat is je mindset
- met wie ben je
- je fitheid
- waar ben je
- wat heb je gedaan
- etc
Daarom kun je in mijn optiek onmogelijk je ervaring (helemaal) toeschrijven aan je mdma of pil.
Allereerste voor mij was n roze SpongeBob, daarna gele. Tot nog toe wat mij betreft de allerbeste jammer dat ze gone zijn. Voorderest nog groene Heineken gehad, groene max Verstappen, gele Armani en ooit gewoon witte brokken staafies ofzo hahahaBen ook Aant verzamelen, zal morgen eens foto maken. Als topic nog door gaat? @StimsalaBanne
Mijn conclusies zijn gebaseerd op cijfers.nogmaals.
we hebben het over xtc tabletten waar altijd andere stofjes bij zitten dan pure mdma.. zwz vulmiddel.
ten tweede beweer ik dus nergens dat je op mdma geen uitlopende ervaring kan hebben.
het is een psychedelische amfetamine.
mag ik vragen waarop jouw ervaringen gestoeld zijn?
wat heb je op>
Ik vind het een leuke discussie, maar weet niet of we dit topic hiermee teveel vervuilen?
mag ik vragen waarop jouw ervaringen gestoeld zijn?
wat heb je op?

Mooi, dan gaan we doorhet is idd een interessante discussie.. 🙂
mag prima hoor.. kheb zelf het topic aangemaakt.
ah, de ouwe statistieken interpretatie val.
maar een handvol pillen.
staat niet hoeveel verschillende het waren.
als je 10 jaar terug gaat in de tabel is het percentage 59%
mijn bevindingen gaan terug tot de jaren '90
en m'n eerdere vraag?
uit jouw link:
Bekijk bijlage 13286

En de laatste 2%?het is idd een interessante discussie.. 🙂
mag prima hoor.. kheb zelf het topic aangemaakt.
ah, de ouwe statistieken interpretatie val.
maar een handvol pillen.
staat niet hoeveel verschillende het waren.
als je 10 jaar terug gaat in de tabel is het percentage 59%
mijn bevindingen gaan terug tot de jaren '90
en m'n eerdere vraag?
uit jouw link:
Bekijk bijlage 13286
Je bent de enige die dat wil lezen. 😜Ben ik de enige die steeds "Post je billen pics" leest?
Ik wilde dit keer niet de pervert zijn en hetzelfde als jij posten, maar ja..... Ik lees het ook elke keer. Sta ook regelmatig al met mn broek op mn enkels om dan te bedenken dat het over xtc gaat.Ben ik de enige die steeds "Post je billen pics" leest?
Ben ik deze keer de pervert, jij bent het altijd al...Ik wilde dit keer niet de pervert zijn en hetzelfde als jij posten, maar ja..... Ik lees het ook elke keer. Sta ook regelmatig al met mn broek op mn enkels om dan te bedenken dat het over xtc gaat.
We kunnen er wel een starten. You kick off i follow ?Ik wilde dit keer niet de pervert zijn en hetzelfde als jij posten, maar ja..... Ik lees het ook elke keer. Sta ook regelmatig al met mn broek op mn enkels om dan te bedenken dat het over xtc gaat.
Mijn bil past niet op de foto helaasWe kunnen er wel een starten. You kick off i follow ?
Waar een wil is. Is een wegMijn bil past niet op de foto helaas
Fixed it.Waar een bil is. Is een weg
Nog 1tje! De Formule 1 pillen, 1 van de heftigste pillen die ik gehad heb (trumpjes staan op 1 qua heftigheid) Duurde lang voordat het in werkte maar klapte in als een bom, weet niet veel meer van dat festival maar ik weet nog wel het moment dat ik klappertandend en met rollende ogen op het gras zat. Ik kon echt niks meer.
Bekijk bijlage 13100
![]()
DrugsData.org (was EcstasyData): Test Details : Result #6262 - Formel 1, 6262
DrugsData (EcstasyData) lab testing resultwww.drugsdata.org
Ik zou graag de link naar dit topic hebben.Ben ik de enige die steeds "Post je billen pics" leest?
Ik zou graag de link naar dit topic hebben.![]()
nu ik dit zie.. op dit moment in tijd met alles wat er gebeurd..
vraag ik me echt af of we daar ooit nog naar terug kunnen.. deze vrijheid.
Vrijheid is done.Love Parade Berlijn 2001
Club: Tresor
Dolfijntjes Blauw
Bekijk bijlage 13311
nu ik dit zie.. op dit moment in tijd met alles wat er gebeurd..
vraag ik me echt af of we daar ooit nog naar terug kunnen.. deze vrijheid.
ExactVrijheid is done.
Veiligheid. Dat is wat mensen blijkbaar willen.
Ergens wil iedereen denk ik vrijheid, maar denken veel mensen dat als we éérst veiligheid waarborgen, we dán weer onze vrijheid terugkrijgen. Ik vind dat een hele naïeve gedachte. Zo werkt het denk ik helemaal niet. Als je vrijheid wordt afgenomen en dan weer teruggegeven, is het in de eerste plaats geen vrijheid. We hebben zelf onze vrijheid opgegeven omdat we zijn overgehaald dat te doen en we kunnen het alleen ook zelf weer terugnemen.Exact
Blijkbaar voelen mensen zich onveilig en voelen ze de noodzaak om vrijheid op tr geven hiervoor. Ergens wel een beetje triest.
Fear Rules

Hier moest je me taggen
Hier moest je me taggen
oh, wat heb je met schoppen aas dan?
Rare ui,zoeken zoeken zoeken naar uien 😅
ineens een ingeving!
@Juun
Bekijk bijlage 13336
Bekijk bijlage 13338