Populariteit 3mmc

Hoi! Om te beginnen, ik ben nieuw hier op dit forum :confused:mile:
Sinds enige tijd gebruik ik 3mmc (research chem) en dit is nu mijn doorsnede stimulant. Ik ben benieuwd naar de populariteit hiervan. Als ik het personeel van de drugstesttentjes op festivals mag geloven, is het vooral in bepaalde gebieden in NL populair. Mogelijk ook omdat hier eerst de voorganger (Mephedrone) werd aangeboden. Laat in de reacties weten of jij van deze RC gehoord hebt en/of je er ervaringen mee hebt!

Laatst bewerkt:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Geen ervaring mee maar is hier ook goed aageslagen , paar groepen nemen het nu ipv speed. Heb het vermoeden dat het nog een stuk meer gebruikers gaat winnen deze maanden.
Nu maar hopen dat het een vrij onschuldige stof 'blijft' nu is er (nog) niets schokkends gevonden.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Heb al redelijk wat meegemaakt met dat spul en het vraagt altijd om bij te dosseren. Die craving is bijna even erg als de mephedrone van vroeger. Als je dan net wat mg'en teveel ophebt kan het nog es heel belastend worden op je hart. Overdrijf er vooral niet mee dan blijft het leuk :wink:

Practuna

Belezen gebruiker
Uhm ik heb ergens gelezen dat paracetamol nemen de mogelijke schade op je hart kan verminderen tot wel 50%, wanneer je 3-mmc neemt. Is dit een goed idee? ik heb ook 479mg Phenibut (paar uur geleden) genomen in de hoop dat het de comedown wat verminderd. Of zou nu een paracetamol nemen alleen maar meer belastend zijn voor je lichaam?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Van gehoord en een paar keer gebruikt, vind het een redelijk aangename stof maar bij lange na niet zo aangenaam als mephedrone.

Ben je je bewust van de extra risico's die cathinonen hebben op je hart en vaatstelsel ten opzichte van amfetamines? Zou het niet te vaak gebruiken, is echt een stuk slechter voor je lichaam dan amfetamines namelijk. En amfetamines zijn ook al niet bepaald goed voor je perse.

Uhm ik heb ergens gelezen dat paracetamol nemen de mogelijke schade op je hart kan verminderen tot wel 50%, wanneer je 3-mmc neemt. Is dit een goed idee? ik heb ook 479mg Phenibut (paar uur geleden) genomen in de hoop dat het de comedown wat verminderd. Of zou nu een paracetamol nemen alleen maar meer belastend zijn voor je lichaam?
Paracetamol? Bedoel je niet aspirine? Lijkt mij vrij sterk overigens dat dit zoveel verschil zou maken, maargoed heb me er niet in verdiept.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Paracetamol? Bedoel je niet aspirine? Lijkt mij vrij sterk overigens dat dit zoveel verschil zou maken, maargoed heb me er niet in verdiept.

Was ooit eens een wetenschappelijk onderzoek tegen gekomen dat aangaf dat paracetamol een positief effect heeft tegen hartbelasting, staat ook in een oud 3-MMC rapportje van me. Maar ik zou niet weten hoeveel waarde hieraan gehecht moet worden.

Laat in de reacties weten of jij van deze RC gehoord hebt en/of je er ervaringen mee hebt!
Heb het wel eens gebruikt en gedeeld met wat mensen om het uitproberen. 3-MMC geeft zeer prettige en euforische effecten, grootste nadeel is dat het zo kort werkt waardoor het ook een vrij impulsief stofje is.

Naar mijn ervaring is het dan ook handig om niet al teveel van in huis (binnen handbereik) te hebben liggen anders blijf je het hoogstwaarschijnlijk gebruiken totdat het op is. Bijkomend nadeel is ook dat het een vrij aanzienlijke serotonine affiniteit heeft waardoor het gebruik hiervan op de lange termijn ongezonder is dan de meeste amfetamine verwante middelen. Eveneens zijn cathiones iets sterker hart en cardiovasculair belastend dan amfetamine verwante middelen en piekt 3-MMC iets harder dan de meeste middelen dus uitkijken dat je niet teveel in 1x doseert.

Los daarvan is 3-MMC zeer vermakelijk, het werkt naar mijn ervaring ook vrij sterk libido verhogend en 'schaamtegevoel' onderdrukkend wat erg leuk kan zijn in het juiste gezelschap.. :')

Fool

Badass junkie
Was ooit eens een wetenschappelijk onderzoek tegen gekomen dat aangaf dat paracetamol een positief effect heeft tegen hartbelasting, staat ook in een oud 3-MMC rapportje van me. Maar ik zou niet weten hoeveel waarde hieraan gehecht moet worden.

Dit soort uitspraken zijn best risicovol als je paracetamol en aspirine in je gedachtes/herinneringen door elkaar haalt. :wink:

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Dit soort uitspraken zijn best risicovol als je paracetamol en aspirine in je gedachtes/herinneringen door elkaar haalt. :wink:
Klopt, ging in dit geval dacht ik wel over paracetamol maar als je (lees: ik) de bron niet eens kunt terughalen kun je het net zo goed niet vermelden. Stukje misinformatie van mijn kant. Is wel lang geleden ook, informatie die ik willekeurig tegen kom zou ik nu wat minder snel plaatsen, of op z'n minst met bronvermelding.

Fool

Badass junkie
http://www.heart.org/HEARTORG/Condi...t-Disease_UCM_321714_Article.jsp#.WTbpJ3WGN-8

Acetaminophen Safe To Use After Heart Attack But Doesn't Protect The Heart
The researchers assigned eight sheep and 11 rabbits to a group that received acetaminophen, and an equal number of sheep and rabbits to a control group that did not receive any drug. The researchers surgically induced the heart attack and then restored blood flow -- 30 minutes later for rabbits and 60 minutes later for sheep.

They found that acetaminophen had no effect on:

• amount of blood flow to the heart muscle
  • how much heart muscle was saved
  • blood pressure
  • ventricular function
  • heart rate
The results are at odds with a previous study using dogs, which concluded that acetaminophen reduced the area affected by a heart attack by 22%. Gorman said the difference may be due in part to the abundance of blood vessels dogs have compared to humans, rabbits and sheep.

Twitty

Newbie
Ik heb 3mmc nu ook al een tijdje in huis, en het is inderdaad een verschrikkelijk verslavende drugs. Ik heb gemerkt dat ik de laatste paar weekenden elke keer zo'n ontzettende drang er naar had. Dus daar ben ik ook wel een beetje van geschrokken.

Ik vind het verder erg fijn spul qua ervaring.

Bovenaan