Poppers

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Poppers geven voor ongeveer 15 seconden lang een heel raar drukkend gevoel op je slapen, verder voel je al je bloed naar je wangen stijgen. Als je dit een paar keer achter elkaar hebt gedaan, krijg je als toetje een zeurende koppijn, die soms echt lang aan kan houden. Wil je dat? Ik persoonlijk vind poppers echt een belachelijke "drug"....

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je t puur als drugs gebruikt vind ik er idd ook vrij weinig aan.. Maar tijdens de seks is het wel fijn, omdat het je orgasme intenser maakt.

Drientje

DF-koning
[SF] Safiertje zei:
Als je t puur als drugs gebruikt vind ik er idd ook vrij weinig aan.. Maar tijdens de seks is het wel fijn, omdat het je orgasme intenser maakt.

Oh ja zeker! 1 minuut voor je klaarkomt snuiven en je heb het beste orgasme ooit. Horen en zien vergaat je en de wereld vergaat mee... Whhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Marten!

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Oh ja zeker! 1 minuut voor je klaarkomt snuiven en je heb het beste orgasme ooit. Horen en zien vergaat je en de wereld vergaat mee... Whhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Dat is ook het enige waar ik poppers wel een keer voor zou willen proberen, dat gevoel lijkt me zo lekker :hearteyes:

Iemand zin om me in te wijden in deze wereld? (a)

neti

Badass junkie
Adrenochroom zei:
neti zei:
gebruik zelf wel eens cd-cleaner... zal wel net zoiets als video-reiniger zijn... cd-cleaner is iig heel anders dan poppers

Wat zijn de effecten en na-effecten dan?

ah toevallig da tje net op mij reageert... ehm, een heel haai :wink: gevoel, moeilijk te beschrijven, heel anders dan lijm of poppers, minder heftig, maar toch lekker, duurt ook maar kort... heel soms, net als bij poppers, wat een vaag gevoel nadien... maar mestal niet

daarnaast heb je overigens deze dingen, persoonlijk vind ik ze fucking freaky

Drientje

DF-koning
neti zei:

Hey die hadden ze ook bij mijn vorige baas, dat is een gewoon zuurstof masker. In het groene ding zit een koolstof filter wat de lucht reinigt. Wij gebruikten ze voor het spuiten van auto's.

Hoe worden die dingen dan gebruikt in combi met poppers?

Veronica D. zei:
Ik hier gelezen dat je poppers in sexshops krijgt. Nou lees ik op drugsweb.nl dat poppers niet meer zo verkocht mogen worden omdat het "te gevaarlijk" is.

Hoe zit het nou?

En als ze nog in sexshops worden verkocht, weet iemand een sexshop (of iets anders) in zuid-limburg waar je ze kan krijgen?

V.

(ben nieuw in dit hele wereldje, dus wees niet boos als ik "domme" vragen stel :tearsofjoy: )
Poppers mag inderdaad niet meer verkocht worden. Een heel goed alternatief is Jungle Juice. Als je Googled vind je het wel. of kijk op www.erofun.eu

Detroit303

Bewuste gebruiker
Heb een paar keer gepopt op een feesje en vond het best wel lachen! :grin:
Stevig moeten lachen in combinatie van een "WOOOOOOOW" gevoel. Heel kort maar eens wat anders. Vind het zeker geen kutdrug. :smoke:

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
poppers is hier blijkbaar een niet zo populaire drug, ik heb er vroeger nochtans veel lol mee beleeft, één van mn blow buddy's had plots zo een flesje mee, we gingen dan in een kring zitten en popten allemaal tesamen, echt genieten toen, we deden dat dan een paar keer op een avond tot het flesje leeg was, dan heb je het wel gehad eigelijk. ik vond het vroeger dus echt een zeer leuke drug even leuk als lachgas

tijdje geleden heb ik nog eens zo een flesje gekocht om mn maten mee te verrassen maar toen kreeg ik er alleen koppijn van, de ervaring was veel sterker dan vroeger en niet meer echt leuk.

conclusie: leuk voor een maandje, waarom niet...

je krijgt er trouwens helemaal geen ontspannen sluitspieren van, de bedoeling is dat je wat op je vinger doet en dan plugt

correct me if i'm wrong

DreamWeaver

Badass junkie
DreamerOfDreams zei:
je krijgt er trouwens helemaal geen ontspannen sluitspieren van, de bedoeling is dat je wat op je vinger doet en dan plugt

correct me if i'm wrong

Correction!

De nitrieten in poppers zijn zwaar irritant! Nooit poppers inwendig gebruiken, het brand alles naar de kenker...

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
sow idd,, het is zwaar giftig ook, 1 slokje en een rit naar het ziekenhuis, verder wel lollige ervaringen mee gehad, niet egt geweldig wegens de korte duur, en ether is leuker vind ik.. :smoke:

Roxy

Newbie
Poppers, ook wel eens gedaan... niks geen last van loszittende kringspieren overigens... maar wel een hoop lol voor een paar minuten.

Alleen het stinkt echt heeel chemisch, en the day after... knallende koppijn alsof ik met mijn harsens tussen een bankschroef zat die werd aangedraaid. Dus ik heb het toen maar daarbij gelaten... was nie leuk meer...

Bovenaan