poppers gevaarlijker met warm weer?

Mr.jiho

Wijs gebruiker
zoals de titel al zegt, zijn poppers gevaarlijker met warm weer?
want nu het zo warm weer is en als ik rechtsta heb ik soms last van zwart voor m'n ogen, jullie kennen het wss wel.
nu, ik heb al poppers geprobeerd en alles is perfect verlopen, ook geen koppijn ofzo
maar nu maak ik me wel een beetje zorgen om het nog eens te proberen met dit warme weer.
als ik nix te horen krijg dan test ik het vandaag en laat ik het wel weten hoe het me is bevallen :wink:
:wave:

zon headrush heb ik ook wel af en toe zeker met dit weer , maar lijkt me niet echt dat het daardoor gevaarlijker is.

ik had een tijdje terug dat alles zwart werd ik niet meer kon staan en ook eigenlijk niet meer goed wist wie ik zelf was , dit was toen ik plots opstond dat was wel ff schrikken :eek:

ja dat bedoel ik, als je poppers gebruikt krijg je ongeveer hetzelfde effect maar dan aangenamer, maar als die 2plotseling samenkomen....

haha! ik zat net te denken dat je het waarschijnlijk inderdaad dan zelf maar even uit ging vinden! goeie stijl!

laan zei:
Nadat het topic 3 uur bestaat, vindt hij zelf het antwoord al uit.. :rolleyes:
tja ik ging het zowiezo gedaan hebben maar ik dacht: eerst ff vragen ;)als iemand met dezelfde vraag zit moet ie het niet nog eens vragen :wink:

is idd niet zo bijzonder en duurt ook niet zo langmaar het is zoals ballonekes, altijd leuk om eens te proberen :)

ik heb nog een flesje staan en ik moet zeggen dat ik nergens last van heb met dit weer, gewoon lekker snuffelen :D

ik heb me flesje laatst toch écht weggegooid :P

ik bleef er maar aan snuffelen.. terwijl de werking kéér op kéér tegenviel ;)

Poppers is zo wie zo al link spul om te gebruiken, je hartslag gaat er sneller van kloppen, dus als je het met warm weer neemt, zou ik persoonlijk dus niet doen, want met warm weer daalt je bloedspiegel, dus je hebt een groot risico op allerlei akeligheden..

Boeiend. Je lichaam kan ook heus wel tegen een stootje. In de hitte lijkt het me alleen maar leuker..

Als jou het in de hitte leuker lijkt om te doen, dan doe je dat toch lekker, ik kan je verzekeren dat je in het ziekenhuis terecht komt, ik weet waar ik over praat...
Dus veel plezier en kom achteraf niet zeggen van: O, ja , je had toch gelijk...
Verder moet je dit niet te persoonlijk opvatten, ben nogal rechtuit.. :evil: :evil: :evil:

Trip Unit zei:
Ik hoor dat de popperrush erg lijkt op die van N20 klopt dat?

Ik vind de popperrush echt anders... bij N2O ben ik echt he-le-maal weg.. echt verdoofd dus. In een andere wereld zelfs.

Bij poppers ben je helder.. gaat je hart sneller kloppen en stroomt het bloed naar je kop. That's it.

Terug
Bovenaan