Politie er bij..

Erwin-o

Newbie
Een vriend van me nam veels te veel ghb en ging out..
Natuurlijk werd de ambu gebeld en kwam de politie ook mee,
Hij werd meegenomen en de politie zei dat ze wel even zouden bellen ETC.
Maar hij werd wel gevraagd waar hij dat spul weghad, Nu vraag ik me af moet je dat zeggen of mag je gewoon zeggen dat je dat niet wilt zeggen..

SperSIZEboon

Badass junkie
maat van mij was vrijdag aangehouden bij een feestje ging de smeris ook nog vragen waar ie het vandaan had maar heeft ie toen ook gewoon geweigerd te zeggen

Erwin-o

Newbie
haha jullie hebben gelijk, Gewoon zeggen dat iemand bij hem kwam en het 'm aanbood voor een prijsje..
Moet mezelf nog even scherp stellen :grin:

Flameon

Badass junkie
Je bent tot niks verplicht, zwijgplicht inderdaad. Maar als de politie het wel weten gaan ze wel erg ver

sarcasm

Bewuste gebruiker
Je moet nooit meer dan nodig zeggen de politie, alles word tegen jou (of een ander) gebruikt.
Ik ben een echte babbelbox, maar als er politie bij is val ik meteen stil. Ik geef korte antwoorden op wat ze vragen (al is het antwoord heel vaak 'zeg ik niet' of 'weet ik niet') en zeg verder niks.

Dreuge

Badass junkie
sarcasm zei:
Je moet nooit meer dan nodig zeggen de politie, alles word tegen jou (of een ander) gebruikt.
Ik ben een echte babbelbox, maar als er politie bij is val ik meteen stil. Ik geef korte antwoorden op wat ze vragen (al is het antwoord heel vaak 'zeg ik niet' of 'weet ik niet') en zeg verder niks.

Volgens mij heb jij het verkeerd begrepen. Politie is je vriend! En vrienden moet je helpen.

sarcasm

Bewuste gebruiker
Dreuge zei:
sarcasm zei:

Volgens mij heb jij het verkeerd begrepen. Politie is je vriend! En vrienden moet je helpen.

Politie is niet mijn vriend, verre van. En mensen die niet mijn vrienden zijn help ik niet.

sarcasm

Bewuste gebruiker
Dreuge zei:
Lekker kortzichtig hoor.

Ik ben al heel veel dingen genoemd, maar kortzichtig is er nooit een van geweest. Voor alles moet een eerste keer zijn dus bedankt voor die eerste keer. :)

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
je kunt wel wat zeggen...maar dan alleen info waar ze niets aan hebben en onzin,begin eens over je laatste vakantie,of over dat je de laatste tijd zo slecht slaapt en dat dat volgens jou aan de opwarming van de aarde ligt en hoe zij daar over denken....
zoveel onzin uitkramen dat ze je gewoon naar huis sturen,hahaha,zo van; ga alstublieft weg,we hebben meer te doen....
(werkt trouwens niet altijd :P )

Erwin-o

Newbie
En als je meerderjarig bent(gewoon 18 dus)
Dan hebben ze niet het recht om je ouders in te lichten ofwel?
Ik heb een kwartier met ze staan praten maar ze zeiden van we bellen z'n ouders.
Maar volgens mij hebben ze het recht niet?

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
ze mogen bellen wie ze willen,dit is een vrij land....maar over het algemeen doen ze dat niet meer als je meerderjarig bent,of het moet over iets extreems gaan....en als je bv in het ziekenhuis terecht komt dan bellen ze iemand van het thuisfront,bv je ouders als je daar woont,maar als jij al op je 18e samenwoont met je meisje dan bellen ze volgens mij haar gewoon.....
ik bedoel ze moeten dat wel doen,zou een beetje raar zijn als ze dat niet zouden doen,toch?
lig je in het ziekenhuis met een o d en niemand weet waar je bent(in het ergste geval dan)

Bovenaan