Handboek Pluggen voor Dummies

Ulti23

Newbie
Klein kickje omhoog. Het pluggen werkt lekker. Zocht naar andere manieren ipv het snuiven, neus reageert er niet lekker op. Ben nog wat aan het experimenteren, puur recreatief lekker op de bank.

Heb enkele 1ml doseerspuitjes geregeld en wat glijmiddel. Als ik een topic op reddit moet geloven wil je de anale kolommen vinden, 3 tot 5 cm voorbij de anus. Geheel pijnloos, maar wel zoeken nog naar de juiste spot om meteen effect te voelen. Het gevoel is anders dan snuiven. Het kickt lekker in, relaxed gevoel, op je gemak, heerlijk verzuipen in de nieuwe Zelda game 😁

Vraag. Ik wil in een uitgekookt klein glazen potje bijvoorbeeld 15ml water doen en daarin een gram coke oplossen. Is zoiets dan enigzins houdbaar enkele dagen? Of verliest het snel effect of potentie op die manier?

Weet niet of het mag, maar hier het topic naar de reddit pagina, interessant leesvoer:

Plugging cocaine Reddit

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Klein kickje omhoog. Het pluggen werkt lekker. Zocht naar andere manieren ipv het snuiven, neus reageert er niet lekker op. Ben nog wat aan het experimenteren, puur recreatief lekker op de bank.

Heb enkele 1ml doseerspuitjes geregeld en wat glijmiddel. Als ik een topic op reddit moet geloven wil je de anale kolommen vinden, 3 tot 5 cm voorbij de anus. Geheel pijnloos, maar wel zoeken nog naar de juiste spot om meteen effect te voelen. Het gevoel is anders dan snuiven. Het kickt lekker in, relaxed gevoel, op je gemak, heerlijk verzuipen in de nieuwe Zelda game 😁

Vraag. Ik wil in een uitgekookt klein glazen potje bijvoorbeeld 15ml water doen en daarin een gram coke oplossen. Is zoiets dan enigzins houdbaar enkele dagen? Of verliest het snel effect of potentie op die manier?

Weet niet of het mag, maar hier het topic naar de reddit pagina, interessant leesvoer:

Plugging cocaine Reddit

Ja kan!

Ik deed niet anders. Plugvloeistof bewaarde ik niet al te lang though. Het is immers in no-time gemaakt. Maar vaak wel in een keer een voorraad om de avond/nacht mee door te komen.

Met injectievloeistof bereidde ik soms zelfs 20 of 25ml per flesje. En dan maakte ik twee flesjes waarvan eentje dicht bleef. Zodra het flesje opengaat is het eigenlijk niet steriel meer. Maar ik injecteerde zoveel dat het op een gegeven moment mijn halve dag in beslag nam om lepeltjes uit te koken.

Ik heb nooit verlies van potentie gemerkt. Maar dit soort vloeistoffen gingen nooit langer mee dan enkele dagen. Dus voor die tijd is het heen enkel probleem.

Al vind ik persoonlijk cocaïne niet echt geschikt om te pluggen. Als een van de weinige drugs though, want ik plugde bijna alles 😂

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Mag ik hier aan toevoeg, uit eigen onderzoek.. voor mezelf vooral. een spuitje van 2ml veel beter werkt als 5ml?
Wat ik ook van medegebruikers begreep, is dat 5ml te veel is, en er een deel al te ver in de.. dingen gaat, en niet zo goed opgenomen word.

Ook geen 2ml in een 5ml spuit doen.. want dan blijft een deel aan de randen hangen.
2ml is meer als genoeg.

Nogmaals, eigen onderzoek, en bevestigingen van medegebruikers.

Ook op veel subreddits, wordt gesproken over 2ml, waar ze ook zeggen 5ml is teveel.
Maak dit nog steeds voor je eigen uit, ofc.

Let ook op, die bioavailability verschilt per drug.
Zo is ket, rectaal 30% tegenover 70% nasaal.
& Meth 99% rectaal tegenover 70% nasaal

Laatst bewerkt:

hetgajulliegoed

Bewuste gebruiker
Mag ik hier aan toevoeg, uit eigen onderzoek.. voor mezelf vooral. een spuitje van 2ml veel beter werkt als 5ml?
Wat ik ook van medegebruikers begreep, is dat 5ml te veel is, en er een deel al te ver in de.. dingen gaat, en niet zo goed opgenomen word.

Ook geen 2ml in een 5ml spuit doen.. want dan blijft een deel aan de randen hangen.
2ml is meer als genoeg.

Nogmaals, eigen onderzoek, en bevestigingen van medegebruikers.

Ook op veel subreddits, wordt gesproken over 2ml, waar ze ook zeggen 5ml is teveel.
Maak dit nog steeds voor je eigen uit, ofc.

Let ook op, die bioavailability verschilt per drug.
Zo is ket, rectaal 30% tegenover 70% nasaal.
& Meth 99% rectaal tegenover 70% nasaal
1ml spuitjes zijn ook goed verkrijgbaar en prima bruikbaar

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
1ml spuitjes zijn ook goed verkrijgbaar en prima bruikbaar
Sterker nog: beter bruikbaar !
Namelijk nog fijner doseerbaar en makkelijker inbrengbaar.

Voor substanties (stims) waarvan een dosis minder dan 100 mg is, houd ik 100 mg per milliliter aan.
Als de dosis hoger is dan 100 mg, dan los ik 200 mg per milliliter water op.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Sterker nog: beter bruikbaar !
Namelijk nog fijner doseerbaar en makkelijker inbrengbaar.

Voor substanties (stims) waarvan een dosis minder dan 100 mg is, houd ik 100 mg per milliliter aan.
Als de dosis hoger is dan 100 mg, dan los ik 200 mg per milliliter water op.

Goede stelregel denk ik. Voor doseringen die nog lager liggen, bijvoorbeeld 3-meo-pce, kan je met een halve millimeter ook prima door. Teveel water zorgt voor een trage come-up.

1ml spuitjes zijn het best naar mijn idee. Je kan daarmee gerichter op exact de juiste plaats pluggen. Namelijk een beetje schuin richting je kringspier, daar waar die grote ader loopt. Waar precies die sweet spot zit, zal je proefondervindelijk achter moeten komen. You'll know als je goed zit haha

Met een 5ml spuit kan je die juiste sweetspot niet goed raken. Dat is mijn ervaring in elk geval. Ik vermoed dat de vloeistof dan teveel ruimte krijgt om weg te zakken i.p.v. daar te blijven precies waar het moet zijn.

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
Met een 5ml spuit kan je die juiste sweetspot niet goed raken. Dat is mijn ervaring in elk geval. Ik vermoed dat de vloeistof dan teveel ruimte krijgt om weg te zakken i.p.v. daar te blijven precies waar het moet zijn.
Wat is de sweetspot dan? Heb zelf een 5ml spuitje (doe ik altijd 1-2mL in) en denk dat die beter is dan mijn 10mL spuitje door de korte kop (paar millimeters maar). Heb nooit echt het idee gehad dat ik "verkeerd" heb geplugd.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Wat is de sweetspot dan? Heb zelf een 5ml spuitje (doe ik altijd 1-2mL in) en denk dat die beter is dan mijn 10mL spuitje door de korte kop (paar millimeters maar). Heb nooit echt het idee gehad dat ik "verkeerd" heb geplugd.

Als je een disso plugt als DCK moet deze eigenlijk zowat inslaan net als je de spuit eruit haalt. Dat is mijn ervaring in elk geval. Dan heb je dus praktisch geen onset, ofja zo'n 20 seconden.

Met een spuit groter dan 1ml heb ik dat nog nooit voor elkaar gekregen. Kan persoonlijk zijn natuurlijk.

Siddo

Newbie
Ik heb 0,75mg Bromazolam geweekt in een druppel water en voorzichtig in een rijstvloeitje gedaan en met een vingercondoom 5cm ingebracht, daarna de kat mijn hand laten reinigen. De werking kwam na 5 minuten en was hetzelfde als 3mg oraal, maar dat laatste kan wel 1,5 tot 2 uur duren. Heerlijk geslapen. Dit heb ik soortgelijk ook wel eens met een halve capsule oxycodon gedaan maar daar kreeg ik geen warm gevoel bij. Het vloeitje is bij beide keren wonderlijk genoeg verdwenen, waarschijnlijk opgelost. Ik gebruik nu even een paar maanden niets omdat ik op een gegeven moment van 9mg Bromazolam (uit dezelfde verpakking) niets meer voelde. Teken van tolerantie en voorloper van ellende, Voor ik aan de RC benzo's begon merkte ik de werking van 5mg diazepam al. Voor geinteresseerden heb ik onlangs een stukje geplaatst over de periode 2005-2009. Wees voorzichtig, ik heb iemand in mijn omgeving ernstig zien lijden aan het afbouwen van Bromazolam, het heeft hem 8 maanden gekost en zijn werk.
P.S. Ik ben een experimenterende ouwere man van 72 en heb voornamelijk in mijn jeugd vanalles geprobeerd incl. alcohol (1+1=3) en ik geloof dat als ik toen mijn vrouw niet had ontmoet ik allang tussen 6 planken had gelegen. Nu heb ik ook weer te veel tijd en dat is voor mij zo nieuwsgierig als ik ben, gevaarlijk.
Neem mijn advies a.u.b. ter harte een wees voorzichtig!! Veel experimenteer plezier.

Bovenaan