Plotseling nieuwe bijwerkingen GHB??

pammetje82

Bewuste gebruiker
Goedenavond,

Ik ben een zeer ervaren GHB/GBL gebruiker (iets te ervaren helaas!)
Gebruik 7 jaar ghb.. waarvan de laatste paar maanden weer dagelijks (ongeveer 35 ml gbl of 70 ml ghb per dag) door psychische problematiek. Ben al vaker opgenomen geweest.
Maar nu heb ik ineens sinds 3 weken last van bijwerkingen die ik vroeger nooit had in de 7 jaar dat ik gebruik. En gebruikte eerder ook al zoveel als nu! Ik vind dit erg vreemd!
Ik heb sinds 2 weken last van extreem geheugenverlies, vooral als ik wakker word uit een g-slaapje. Ik weet dan niet meer waar ik ben geweest, welke dag het is, wat ik heb gedaan die dag,
waar ik werk, en niet eens meer waar ik woon! Dit duurt ongeveer 2 uur voordat mn normale lange termijn geheugen weer terugkomt. Ook heb ik nu ineens last van bedplassen (tijdens g-slaap) Ik vind dit erg raar dat deze bijwerkingen ineens komen na 7 jaar gebruik... heeft iemand daar een verklaring voor?? weet dat ik moet stoppen ben ook aan het afbouwen momenteel.
groetjes

Nathaniel

Wijs gebruiker
Volgens mij ben je gewoon "kapot". Je kunt een elastiekje ook hartstikke vaak gebruiken zonder enig probleem en dan toch ineens...*knaps!*. Je zult toch wel gemerkt hebben dat het langzaam aan steeds slechter met je gesteld was(net zoals het elastiekje ook langzaam sporen van slijtage gaat tonen)? Anders zou je ook niet begonnen zijn met afbouwen..

Heel veel succes met stoppen! Red wat er te redden valt, je bent het waard (neem ik aan) :)

ghbeest

Newbie
niet meer weten waar je werkt klinkt heftig, wat zegt de baas hiervan ?
voor mensen die zolang en zoveel gebruiken is het verstandig om ghb te kopen dat gemaakt word van kalium hydroxide ipv natrium hydroxide, schijnt beter te zijn voor het lichaam.

pammetje82

Bewuste gebruiker
haha ben allang ontslagen doordat ik betrapt ben op gebruiken op mn werk.
zit dus nu thuis te wachten op mn 5e opname zucht

SjitHeppens

Belezen gebruiker
ghbeest zei:
... voor mensen die zolang en zoveel gebruiken is het verstandig om ghb te kopen dat gemaakt wordt van kalium hydroxide ipv natrium hydroxide, schijnt beter te zijn voor het lichaam.
Van kalium (eng: potassium) kun je ook een teveel binnenkrijgen, net als van natrium (eng: sodium). In gewoon keukenzout zit natrium, en daarvan mag je per dag eigenlijk maar 6 - 8 gram gebruiken. Teveel natrium veroorzaakt van alles, zoals vochtophoping en hoge bloeddruk. Maar voorzover ik weet geen geheugenverlies. Wat te veel kalium in je lijf kan veroorzaken weet ik niet, google zelf maar en post het hier :)

misslinda

Bewuste gebruiker
Teveel kalium
Bij een gebrekkige nierfunctie kan er een kaliumoverschot ontstaan. Een teveel aan kalium kan hartritmestoornissen veroorzaken.

Bovenaan