plastest

Tostini

Belezen gebruiker
mijn zusje is naar mijn ouders gegaan met me drugsgebruik, niet dat het veel is..
maar mijn ouders zijn nogal anti-drugs en nu moet ik plastest doen om te bewijzen dat ik niet meer gebruik..
ik weet niet wanneer en ze willen het altijd blijven doen op niet vastgestelde tijdstippen, als ze iets vinden mag ik het huis uit..
natuurlijk wil ik het huis niet uit maar ik had nog wel een paar dingetjes gepland.
nu is dus de vraag hoe lang duurt het voordat lsd, paddo's, wiet en mdma niet meer aantoonbaar is?
en ik vraag me ook af hoe je ervoor kan zorgen dat het sneller 'uit je plas gaat' door veel water te drinken? en ik las ook iets over veel vitamine c eten, klopt dat?

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
lsd en paddos zou ik me geen zorgen over maken, is best snel uit je bloed. Mdma duurt een week (of 2) dacht ik, wiet kan goed een maand tot 2 maanden duren als je veel blowt.

En het ligt er maar net aan waar ze op testen, lsd en paddo's word niet gauw op getest, lijkt me.

*edit*

Enne, gezond eten, veel drinken en sporten wil ook wel opschieten.

Tostini

Belezen gebruiker
:| duurt mdma en wiet echt zo lang!
wiet word een probleem, ik wist wel dat het lang duurde maar ik zie tegen me ouders een maand..
ik weet iig dat ze op alles testen.. me zusje heeft alles verteld..
mijn ouders begonnen al over de gevaren van lsd 'straks spring je nog uit je raam' XD

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Ik zou zeggen, grijp de kans aan om ze te onderwijzen :P Als je je eigen gebruik een beetje kunt beargumenteren (en je redelijke ouders hebt :wink: ) kun je er mss onderuit komen :sunglasses:

Mirrorball

Bewuste gebruiker
QFT!
Onderwijs ze!
Deel je ervaringen, laat ze de zonnige kant zien! Toon aan dat je eenverantwoordelijk gebruiker ben!

Je gebruikt immers geen verslavende middelen. enkel psychidelica, xtc en thc..
Succes ermee..

Tostini

Belezen gebruiker
ik heb het geprobeerd..
vooral toen hij over uit het raam springen begon, maar hij stond er niet voor open..
ik probeer het wel een andere keer, volgens mij had hij ook wel een redelijk vertekend beeld van mijn drugsgebruik, ik deed 1 keer in de maand ofzo mdma met vrienden, gewoon gezellig diepe gesprekken voeren ofzo, ik blowde 1 keer in de week of na een tripnacht gewoon ff chillen, het is wel eens erger geweest..
en lsd, nog maar net aan begonnen, ik ging het nog een keer doen met vriendinnen die het nog niet gedaan hebben.. soort bandvergrotend iets..
naja, ouders..
ik probeer het nog wel een keertje :)

Flameon

Badass junkie
Lastige situatie. Hierboven staat al beschreven hoelang ongeveer iets in je bloed blijft zitten. Misschien handig om je ouders ook even te laten lezen op drugs info sites, waar vast wel op staat hoelang iets in je bloed kan blijven zitten.
De dingen die je wilde proberen, zou ik dan nog maar even mee wachten. Want uit het is gezet worden is het je niet waard :)

Soma

Bewuste gebruiker
Ik denk niet dat je ouders je zo snel uit je huis gaan zetten hoor. Het zijn tenslotte wel je ouders en ik denk wel dat ze je nog graag zien.

MDMA blijft denk ik ongeveer 3 dagen nog in je urine aantoonbaar. En als je maar 1 x per week blowt zou dat er na 1 maand er al zeker uit moeten zijn. Eigenlijk niet veel om zorgen over te maken denk ik. Sterkte in ieder geval met de thuissituatie nu :wink:

shokora

Wijs gebruiker
Heel erg veel water drinken en vitamine B tabletten zodat je urine geel blijft.

Waar wordt het getest? want een thuis test kan je nog wel met zoiets om de tuin leiden maar anders moet je het echt een stuk beter na gaan denken, want die kijken naar veel meer abnormaalheden om fraude te herkennen.

Tostini

Belezen gebruiker
ze hebben thuistesten besteld..
en ze gooien me der echt uit.. ik heb een contract moeten ondertekenen, en ik ben oud genoeg om op mezelf te wonen..

Drientje

DF-koning
Hmm, vervelende situatie...

Lief van je zusje dat ze zo 'bezorgd' om je is. Oef, ik zou haar denk ik heel lang niet aan kijken.

Je hebt nu wel gelijk de kans om lekker op jezelf te gaan wonen, of ergens bij krakers gaan zitten. Ik zou het niet tof vinden als ze je eruit stuurden, maar misschien is het uiteindelijk allemaal zo erg niet. Tijd om onder moeders vleugels uit te komen en je eigen was te gaan doen? :grin:

En heb je een contract moeten onder tekenen? Wat zijn dat voor mietjes? (no offense btw) maar mijn ouders hoefden dat met mij niet te doen. Een afspraak is een afspraak, en daar hoef ik niets voor op papier te zetten, maar ik snap het wel, dat is een voortvloeisel van de coma zuipende jeugd. Jammer dat de jeugd de last moet dragen van de laksheid van de ouders. Wat laten we wel wezen, kijk om je heen, wie kan er tegenwoordig nog streng, edoch rechtvaardig, een kind opvoeden? Als ouder ben je zelf voor een groot deel verantwoordelijk voor wat er van je kind geworden is.

Dus ik zou zeggen, nog voor dat die test thuis is, zoek alvast een stekkie voor jezelf. Klinkt misschien hard, maar als ik zou weten dat ze me eruit zouden gooien, dan was ik ze voor. Dat is mijn eer te na....

Ik wens je succes, en niet in paniek raken, als jij nou relaxed bijft zullen ze je misschien anders gaan bekijken en denken dat het oke is enzo.

X

DreamWeaver

Badass junkie
Verlicht je ouders. Nu ga je mee in hun heksenjacht die er uiteindelijk toe zal leiden dat ze je t huis uitschoppen want jij bent duidelijk niet van plan om te stoppen. Je kunt 2 dingen doen. Het eerste is het makkelijkste, dat is namelijk stoppen met alles en je aanpassen aan de krappe geesten van je ouders. De andere optie is er open over te zijn tegenover je ouders, met hen jouw drugsgebruik bespreken en de werking van alles uitleggen. Dit is een langdurig en lastig proces, ik ben er hier nu een jaar of wat mee bezig en mijn vader vind alles best (is zelfs voorstander van mijn gebruik) maar mijn moeder blijft koppig volhouden dat 'die troep' mijn hersens verneukt. Veel succes, je gaat het nodig hebben :)

Overigens, mdma is 72 uur nog aantoonbaar in urine, maar als flink wat pillen slikt dan kan het wel tot een week duren. Wiet gaat in je vet zitten, en is soms tot wel 8 weken aantoonbaar als je veel smoked. Plastesten zijn vrijwillig, je kunt ze natuurlijk altijd weigeren.

joni43

Belezen gebruiker
had het ook voor.gewoon niet pissen is de boodschap, na een tijd beseffen ze wel dat ze er niets aan kunnen veranderen. het aanvaarden langs hun kant is natuurlijk weer iets anders.

Napster

Belezen gebruiker
Tostini zei:
mijn zusje is naar mijn ouders gegaan met me drugsgebruik, niet dat het veel is..
maar mijn ouders zijn nogal anti-drugs en nu moet ik plastest doen om te bewijzen dat ik niet meer gebruik..
ik weet niet wanneer en ze willen het altijd blijven doen op niet vastgestelde tijdstippen, als ze iets vinden mag ik het huis uit..
natuurlijk wil ik het huis niet uit maar ik had nog wel een paar dingetjes gepland.
nu is dus de vraag hoe lang duurt het voordat lsd, paddo's, wiet en mdma niet meer aantoonbaar is?
en ik vraag me ook af hoe je ervoor kan zorgen dat het sneller 'uit je plas gaat' door veel water te drinken? en ik las ook iets over veel vitamine c eten, klopt dat?

Ik zag laatst in brainiac dat maanzaadpitjes op bolletjes e.d je positief op drugs kunnen laten testen..Weet niet meer precies bij welke drugs dat precies was maar volgens mij op wiet!! Kan je altijd zeggen dat je veel maanzaadpitjes gegeten heb:wink:
Smookse:wink: Check wel even welke drugs het precies was want was behoorlijk ver heen toen ik dat op de tv zag.

Vanadesse

Wijs gebruiker
Napster zei:
Ik zag laatst in brainiac dat maanzaadpitjes op bolletjes e.d je positief op drugs kunnen laten testen..Weet niet meer precies bij welke drugs dat precies was maar volgens mij op wiet!! Kan je altijd zeggen dat je veel maanzaadpitjes gegeten heb:wink:
Smookse:wink: Check wel even welke drugs het precies was want was behoorlijk ver heen toen ik dat op de tv zag.
Dat zullen je ouders ook écht geloven als je zusje net met een verhaal is gekomen over drugsgebruik en een test positief blijkt te zijn... Dat is hetzelfde als dat je ouders je drugs vinden en dan zeggen dat het van "je vriend" is terwijl je elk weekend met doppen zo groot als de maan thuis komt zetten. Dat geloven ze heus niet hoor...

Napster

Belezen gebruiker
Vanadesse zei:
Napster zei:
Dat zullen je ouders ook écht geloven als je zusje net met een verhaal is gekomen over drugsgebruik en een test positief blijkt te zijn... Dat is hetzelfde als dat je ouders je drugs vinden en dan zeggen dat het van "je vriend" is terwijl je elk weekend met doppen zo groot als de maan thuis komt zetten. Dat geloven ze heus niet hoor...

Sorry hoor...
MAAR ZELFS ALS HIJ STOPT MET BLOWEN en hij zou dus die maanzaadpitjes eten wordt hij positief getest!!! Dus wat is je punt nou? Ze ouders zullen hem dan dus net zo goed niet geloven. Als hij gewoon blowed wanneer het kan ( bvb bij een vriend blijft slapen of als hij thuiskomt en zeker weet dat ze ouders slapen e.d) Kan hij gerust gaan blowen zonder gepakt te worden op rode ogen e.d )

Of gaan ze ouders hem denk je ook verbieden om bepaald brood te eten?

pretender

Belezen gebruiker
Soma zei:
Ik denk niet dat je ouders je zo snel uit je huis gaan zetten hoor. Het zijn tenslotte wel je ouders en ik denk wel dat ze je nog graag zien.

MDMA blijft denk ik ongeveer 3 dagen nog in je urine aantoonbaar. En als je maar 1 x per week blowt zou dat er na 1 maand er al zeker uit moeten zijn. Eigenlijk niet veel om zorgen over te maken denk ik. Sterkte in ieder geval met de thuissituatie nu :wink:

hier sluit ik me bij aan...drugs blijven best lang in je bloed zitten, bij elke drugs verschilt dat, maar het gaat om de aantoonbaarheid..

als je na een week getest wordt op marihuana... zal de uitslag goed zijn..(correct me if i m wrong)

betreft je ouders: ze zullen je niet uit huis zetten, ze weten er niets over, en de naam drugs associeren ze met verslaving, dakloos etc.... vul het zelf maar in.

ik heb dit ook meegemaakt met mijn ouders alleen ik praate er niet over.. achteraf stom van me.. maar goed als je zelf kinderen hebt en je merkt dat je kind gebruikt reageer je miss ook zo..

veel sterkte en blijf eerlijk tegen je ouders..

ciao

nu ik zelfstandig woon en ze zien dat alles goed gaat hebben ze er geen moeite meer mee

Hawk

Experimenterende gebruiker
Maanzaadpitten laten je positief testen op heroine, morfine, e.d.
Net ook op tv gezien :tongueout:

azgaza

Badass junkie
LSD en paddo´s zijn binnen 2-3 dagen helemaal uit je bloed, áls ze al in de test zitten, wiet duurt inderdaad echt vervelend lang, weet ook niet hoe je dat goed kan vermijden dat ze dat vinden.

Bovenaan