Pissen

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Omdat er een schijttopic was wilde ik ook wel een pistopic (een kotstopic leek me minder geslaagd)

Wie gaan dr ook allemaal zo ontzettend veel pissen van bier :beer:

toepiekloot

Belezen gebruiker
iedereen denk ik :)
de truc is gewoon zo lang mogelijk uitstellen, want een keer je begint te pissen en je blijft drinken, hoe rapper je terug naar het toilet moet :)

Jeller

Badass junkie
ik heb er soms echt zwaar last van, dat i kga en 10 minuten later weer moet.. en dan is het nog altijd geen klein straaltje hoor

minn

Badass junkie
need^weed zei:
Hahahaha, die is goed lairt:P Ik heb altijd dat ik denk dat ik enorm uit me *** moet brullen, maar dan komt er een heel zielig klein straaltje uit

:sunglasses: :rolleyes:

whahahahahaha :mrgreen:

Dags

Bewuste gebruiker
vooral met ephedra's krijg ik zo'n kutlul.......dan kan ik eeeeech niet pisse terwijl ik zo nodig moet :smilingimp:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
haha soms als ik md opheb vergeet ik hoe ik moet pissen en sta ik daar van: "huh?!" en dan probeer ik verschillende spieren te drukken en plotseling lukt het dan : "aaaahhhh!" :grin:

AmAlive

Newbie
Ik moet ook te vaak ineens ontzettend nodig pissen. Vooral als je op de fiets zit is dat kut. Daarom heb ik de volgende kunst ontwikkeld:

Fietsend Pissen:

1. Je bent aan het fietsen
2. Je hangt hem uit je gulp.
3. Je maakt een bocht naar links en blijft zo rondjes rijden. (afhankelijk van hou lang je moet)
4. Je pist naar rechts terwijl je met je linkerhand je stuur vasthoud en met je rechterhand je geslachtsdeel.

Doe dit op een openplek als bijv.
Een parkeerterrein, kruispunt, rotonde of in een hele grote bocht.

Doe het niet als het te koud is dan vriest ie eraf :wink:

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
Gelegenheidsgebruiker zei:
Omdat er een schijttopic was wilde ik ook wel een pistopic (een kotstopic leek me minder geslaagd)

Wie gaan dr ook allemaal zo ontzettend veel pissen van bier :beer:

haha ja ik , is echt klote :angry: ben je je goed aant amusere en moet je elke keer gaan zeiken...

caatje

Badass junkie
AmAlive zei:
Ik moet ook te vaak ineens ontzettend nodig pissen. Vooral als je op de fiets zit is dat kut. Daarom heb ik de volgende kunst ontwikkeld:
Fietsend Pissen:
3. Je maakt een bocht naar links en blijft zo rondjes rijden. (afhankelijk van hou lang je moet)
4. Je pist naar rechts terwijl je met je linkerhand je stuur vasthoud en met je rechterhand je geslachtsdeel.

jullie mannen hebben het toch maar makkelijk he :grin:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
AmAlive zei:

Fietsend Pissen:

hahahaha :mrgreen: :P :grin:

Freaky high

Bewuste gebruiker
AmAlive zei:

Fietsend Pissen:

veels te grappig man! :mrgreen: het is een kunst als je dat kan denk ik :openmouth:

Lana

Wijs gebruiker
Waha die tips hierzo. :grin:

Ik drink altijd wodka en moet daar nooit zo van pissen. En da's maar goed ook, want ik vind het goor op openbare wc's. :)
Soms zou het idd wel handig zijn om een manneke te zijn.
Ik hoor weleens verhalen van mannen die gewoon stiekum tegen de bar omhoog zeiken, als het op de plee druk is. Echt ranzig.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Lana zei:
Waha die tips hierzo. :grin:

Ik drink altijd wodka en moet daar nooit zo van pissen. En da's maar goed ook, want ik vind het goor op openbare wc's. :)
Soms zou het idd wel handig zijn om een manneke te zijn.
Ik hoor weleens verhalen van mannen die gewoon stiekum tegen de bar omhoog zeiken, als het op de plee druk is. Echt ranzig.

:openmouth: :kots: dat zou ik echt nooiit doen :openmouth: je zou er maar 5 min later gaan zitten druppeld je hele schoot onder de pis. :rolleyes: :P

A

Anonymous

Gast
Ik had nooit problemen met pissen op xtc, gewoon zo lang mogelijk 'ophouden' (lees doen alsof). En als je zoooooooo nodig moet hoef je waanschijnlijk maar een half minuutje te wachten.

Met pep had ik wel altijd moeite.

Bal0n

Badass junkie
Alcohol bevordert primaire urine afgifte door het stimuleren van de ADH afgifte. Een hoog ADH gehalte heeft als gevolg dat er minder water wordt terug geresorbeerd :)

fungus

Experimenterende gebruiker
Als ik gezopen heb moet op zn minst ieder kwartier naar het wc huppelen. In de zomer zuip ik eerder in parkjes enzo dan op café, en ben dan ook groot voorstander van de plastuit! Is trouwens leuk om als meisje ook eens te kunnen mikken in de bosjes :grin: schitterende uitvinding! Wildplassen is een van mn hobbies geloof ik :beer:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
meestal aan de bier moet ik om t kwartier wel naar de plee.. met xtc amper, meestal pas weer als het is uitgewerkt

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Het maakt bij mij niet uit of ik alcohol drink... maar bij cola ofzo moet ik ook bijna (als je eenmaal begonnen bent met pissen) om het halve glas naar het toilet :P grinnik

Azraël

Belezen gebruiker
Ik heb de ergste pisnachtmerrie MEEGEMAAKT op de cityparade in 2006. Ik had redelijk wat MDMA kristallen binnen, denk toch naar de 500 gram over de hele dag + nog wat GHB.
Jonges.. ik moest daar pissen vanaf 17u... dat heeft geduurd tot 7u de volgende dag eer ik deftig kon pissen.
Ik ben zeker 20 X ergens gaan proberen te pissen en het ging GEWOON NIET, hoe hard ik maar duwde. 1 keer een paar straaltjes, maar dat was het dan.. het gevoel bleef... Echt een nachtmerrie.. pisgevoel en niet kunnen zo lang... nooit meer MDMA 4 me!

Qocaïne

Badass junkie
toepiekloot zei:
de truc is gewoon zo lang mogelijk uitstellen, want een keer je begint te pissen en je blijft drinken, hoe rapper je terug naar het toilet moet :)

Inderdaad, dat doe ik nou ook altijd! ^_^
Ik stel het zo laaaaang mogelijk uit, anders blijf je gaan :mrgreen:

Taste

Experimenterende gebruiker
Ik moet ook altij veelpissen van bier.
Veel te veel voor hetgeen je ermaar van voelt

minn

Badass junkie
Qocaïne zei:
toepiekloot zei:

Dus jij loopt met de knieen naar binnen gevouwen huppelend en springend naar de wc in een kroeg? :sunglasses:
Ik zal je herkennen, huhuhuh :beer:

Qocaïne

Badass junkie
minn zei:
Qocaïne zei:
toepiekloot zei:

Dus jij loopt met de knieen naar binnen gevouwen huppelend en springend naar de wc in een kroeg? :sunglasses:
Ik zal je herkennen, huhuhuh :beer:

Dat heb je heel goed begrepen :P

Totdat ik écht niet meer kan! Ik zo verschrikkelijke buikpijn krijg.. dat het echt moet :P

jasper

Wijs gebruiker
hehe i kdenk dat gewoonVOL denkt dat je in je balzak knijpt :)
waar ligt je blaas trouwens ? om er in te knijpen

Imke

Badass junkie

Ik moet eigenlijk sowieso al veel pipi doen. :)

Bovenaan