Piracetam

Bobsacamano

Badass junkie
Piracetam is een drug in de Nootropische medicijnen groep. Piracetam schijnt je neuronen te kunnen beschermen tegen de negatieve naeffecten en schade bij gebruik van MDMA. Ook las ik dat het je ervaring weer kan laten voelen alsof het je eerste keer is.

De dagen na je MDMA gebruik zou je geen tot weinig last moeten hebben van een dip.

Je zou een week voor je MDMA gebruik moeten beginnen met twee maal daags 2 gram te slikken en daarna ook nog een week.

Deze info is allemaal gebaseerd op verschillende websites en filmpjes aan informatie. En heeft totaal geen wetenschappelijk gegronde informatie.

Ik was benieuwd hoe jullie hier over denken.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik ben deze theoriën ook al vaker tegenkomen op websites en in fimpjes. Het klinkt allemaal een beetje te mooi om waar te zijn, maar ik sluit niet uit dat het mogelijk effect heeft. Met dit soort dingen denk ik dat je het zelf zal moeten gaan proberen om te zien hoe jij het zelf gaat ervaren. Mocht het voor MDMA gebruik niet echt verschil maken, dan heb je wellicht wat aan de nootropische effecten van piracetam zelf.

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb piracetam wel eens als neuro enhancer gebruikt voor een korte tijd, zicht werd echt scherper alsof je beter fijn kon stellen en mijn spraak/woordenschat was ook echt verbeterd. Normaal heb ik soms last om op een hoog tempo goede lange zinnen te bedenken en uit te spreken maar toen ging het echt heel vloeiend.

Als iemand in neutropic geïntereseerd is raad ik wel aan om de wat potentere non-zoutvormige te gebruiken (noopept, aniracetam doen het goed), ipv piracetam waar je veel van moet nemen per dag +2gr want je lichaam is niet gewend om zoveel zout op te nemen. Misschien dat je hier nierstenen van kan krijgen, het zal niet heel goed voor je zijn.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Al die nootropics wordt wel gigantisch veel reclame voor gemaakt waarin wordt aangegeven dat het voor vrijwel alles een positief effect zou hebben. Ik sta er zelf zeer sceptisch tegenover en ben niet van plan om dit te geloven voordat een levend mens dit bevestigd i.p.v. een 'shady' willekeurige site die een zoveelste nootropic bewering maakt.

FlikkaB

Newbie
Ik weet niet of ik dit hier gewoon kan vragen, anders kan deze post verwijderd worden, maar weet iemand waar ik dit kan verkrijgen? Ik wil dit namelijk proberen om mijn hppd klachten te verminderen, maar merk dat het niet echt verkrijgbaar is.

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ebay, zorg wel dat je een vertrouwbare verkoper hebt.
Ik zou wel eerder voor Aniracetam gaan. Die is potenter, lost op in vet en merk je veel sneller. Noopept is de meest potente, maar die hoor je niet dagelijks te gebruiken. Zorg wel dat je een choline supplement erbij besteld, zorgt ervoor dat je geen hoofdpijn krijgt omdat je extra "brandstof" aan het verbranden bent met je hersenen.

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Choline Bitarte kan maar Alpha GPC is wel de beste. Over het algemeen best duur als je capsules koopt dus het beste koop je bulk poeder. Wel even lezen hoe je het het beste bewaard want het is hygroscopisch.

FlikkaB

Newbie
Dank voor de reactie!
Ik heb nooit iets via Ebay gekocht, maar dit lijken me goede verkopers voor Piracetam en Alpha GPC right?
http://www.ebay.nl/itm/Piracetam-Powder ... qkIxzwohOA

http://www.ebay.nl/itm/ALPHA-GPC-POWDER ... TdmR1kSoCg

Ik neem dan denk ik 125G Piracetam en 25G Alpha GPC, voor €45,- incl verzenden lijkt me dit goed om het een maandje of 2 uit te proberen. Welke doseringen ik dan neem moet ik nog even uitzoeken, las vaak iets van 1200mg tot 2000mg Piracetam + ongeveer 200mg Alpha GPC per dag. Weet alleen niet of ik het in een keer moet nemen of meerdere keren per dag.

Weet je toevallig hoe ik dit dan het beste kan bewaren? En geldt dat alleen voor Alpha GPC of ook voor de Piracetam poeder?

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb nu zelf een kleine voorraad Noopept en AlphaGPC wat ik voor een poosje wil uitproberen. AlphaGPC kan je het beste in kleine voorraden bewaren, doe je bijvoorbeeld voorraad voor een hele week in klein potje en de rest bewaar je luchtdicht ergens. AlphaGPC is namelijk zo hygroscopisch dat het na een maand als je het slecht bewaar waterig kan worden, blijft wel gewoon bruikbaar.

200-300mg AlphaGPC is voldoende voor elke neurotropic.
Over piracetam weet ik niet heel veel qua frequentie en dosering, lag inderdaad rond de 1000-2000mg per keer en dat 2x per dag.
De verkoper lijkt mij wel betrouwbaar, zou je wel aanraden om toch voor aniracetam of pramiracetam te zoeken omdat die wat potenter zijn. Aniracetam heeft ook nog eens een anxiolytische werking wat wel fijn is voor de meeste.

Laat maar weten als het voor je werkt!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Stel je slikt dit een week voor en na mdma vraag ik me een beetje af hoe je het verschil gaat merken..

MIA-1985

Wijs gebruiker
Beter neem je in feite noopept. Dat is 1000 tot 5000 x (!!) sterker in vergelijking met piracetam of soortgelijk.
Je hebt per keer maar 10mg nodig en dat is werkelijk heel weinig voor een beter effect dan piracetam :)
Ik gebruik het niet iedere dag maar wel wekelijks een aantal dagen in de week.
Na en voor drugsgebruik neem ik het standaard.

Wat AlphaGPC erbij gebruiken is ook zeer aan te raden, wat ElvenSpice ook al zei.
Dit versterkt extra.

FlikkaB

Newbie
ElvenSpice zei:
Ik heb nu zelf een kleine voorraad Noopept en AlphaGPC wat ik voor een poosje wil uitproberen. AlphaGPC kan je het beste in kleine voorraden bewaren, doe je bijvoorbeeld voorraad voor een hele week in klein potje en de rest bewaar je luchtdicht ergens. AlphaGPC is namelijk zo hygroscopisch dat het na een maand als je het slecht bewaar waterig kan worden, blijft wel gewoon bruikbaar.

200-300mg AlphaGPC is voldoende voor elke neurotropic.
Over piracetam weet ik niet heel veel qua frequentie en dosering, lag inderdaad rond de 1000-2000mg per keer en dat 2x per dag.
De verkoper lijkt mij wel betrouwbaar, zou je wel aanraden om toch voor aniracetam of pramiracetam te zoeken omdat die wat potenter zijn. Aniracetam heeft ook nog eens een anxiolytische werking wat wel fijn is voor de meeste.

Laat maar weten als het voor je werkt!
Bedankt!
Ik wil toch voor Piracetam gaan omdat ik daarover de beste verhalen heb gelezen mbt mijn klachten.

Dat Ebay + Paypal snap ik niks van. Ik dacht gewoon via Ideal geld op PayPal te kunnen zetten en zo via Ebay te bestellen. Maar als ik via Ebay wil bestellen staat er dat er een credit card nodig is. Die ik niet heb..
Kan het alleen met credit card via Ebay? Zo ja, weet iemand nog een andere mogelijkheid?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
FlikkaB zei:
Dat Ebay + Paypal snap ik niks van. Ik dacht gewoon via Ideal geld op PayPal te kunnen zetten en zo via Ebay te bestellen. Maar als ik via Ebay wil bestellen staat er dat er een credit card nodig is. Die ik niet heb..
Kan het alleen met credit card via Ebay? Zo ja, weet iemand nog een andere mogelijkheid?
Paypal heb ik ook geen ervaringen mee helaas. Je kunt trouwens gemakkelijk prepaid credit cards kopen, erg makkelijk wanneer je het slechts af en toe nodig hebt.

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Als je bij eBay producten besteld en wilt betalen met PayPal, terwijl hier nog niet genoeg saldo op staat, dan komt het scherm dat je een credit card moet toevoegen tevoorschijn. Stel dat je dus 55 euro moet betalen, zorg dat er dan ook +55 euro op PayPal staat.
Houdt rekening met vreemde valuta en hun wisselkoers, soms als je het omrekent kan het net iets duurder uitkomen op eBay, dus zorg dat je dan bijvoorbeeld 2 euro extra erop zet.

MeejheM

Badass junkie
je kan paypal ook direct aan een bank-transfer(betaalrekening) koppelen. paypal betaald je een paar cent, en als je kan bevestigen dat het aangekomen is is je rekening gekoppeld aan het betreffende paypal account.

het bedrag wat je betaald aan iemand via paypal halen ze ongeveer meteen van je rekening. verder geen voorwaarden dat je niet kan storneren ofzo... gewoon makkelijk. houd wel in de gaten welke paypal account je gebruikt als je ook meerdere rekeningen hebt.

FlikkaB

Newbie
ElvenSpice zei:
Als je bij eBay producten besteld en wilt betalen met PayPal, terwijl hier nog niet genoeg saldo op staat, dan komt het scherm dat je een credit card moet toevoegen tevoorschijn. Stel dat je dus 55 euro moet betalen, zorg dat er dan ook +55 euro op PayPal staat.
Houdt rekening met vreemde valuta en hun wisselkoers, soms als je het omrekent kan het net iets duurder uitkomen op eBay, dus zorg dat je dan bijvoorbeeld 2 euro extra erop zet.

Bedankt, zo werkte hij wel inderdaad!
Eind volgende week zal ik het ontvangen.

FlikkaB

Newbie
Ik heb het inmiddels +/- 5 dagen gebruikt, doseringen variërende tussen de 2 en 8 gram. Tot op heden niks gemerkt, en als het iets was was het echt minimaal (placebo denk ik). Zelfs geen hoofdpijn. Elke dag met Choline genomen op een dag na. De komende dagen blijf ik nog even ongeveer 4g per dag aanhouden, mocht dit dan nog niet werken, zal ik toch iets moeten veranderen aan de dosering/een bepaald supplement toevoegen (geen idee wat nog..). Iemand van jullie advies toevallig?

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Wat merk je allemaal? Misschien voel je je niet slimmer (want dat doet het ook niet), maar heb je wel geen slechte momenten om je te concentreren. Nootropics zouden groei van synapsen verbeteren en zelfs oude herstellen. Kan dus zijn dat je het echt pas na 2 weken begint te merken. Noopept en aniracetam werken bij mij veel sneller. Aniracetam is subtiel maar opmerkbaar, verbeterd zich, gedachten wat meer georganizeerd en noopept merk je wel degelijk. Noopept, AlphaGPC en caffeïne is mijn ultieme gaming enhancer. Niet dat ik het zonder minder doe, maar het help toch wel net bij die momenten waar miliseconden het verschil maken.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Noopept is wel wat sterker in effect dan piracetam.
Piracetam is zo'n beetje de zwakste in de reeks en zou geschikt zijn voor iedere dag gebruik.
Zelf heb ik voornamelijk ervaring met aniracetam wat soortgelijk is en een slagje sterker zou moeten wezen als piracetam en dat vond ik al heeel mild.
Ik had wel het gevoel dat ik me langer tot studeren kon zetten (meer concentratie) dan normaal, maar goed, geen idee dus in hoeverre placebo hierin een rol speelt.
Eveneens merkte ik dat ik duidelijk meer moest geeuwen dan normaal maar bewust merkte ik het verschil eigenlijk niet, zelfs niet met een stevige dosering.
Hierbij gebruikte ik standaard citicholine als choline supplement, anders kon ik nog wel eens last krijgen van wat hoofdpijn.
Ik vond het te prijzig worden voor het beperkte effect van nootropics.

Wellicht noopept of phenylpiracetam uitproberen ipv piracetam, zijn een stuk sterker in effect van wat ik had gelezen alleen als ik het goed heb minder geschikt voor iedere dag gebruik.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Noopept kun je wel iedere dag gebruiken, maar niet voor langere tijd.
In mijn ervaring is 2-3 maanden wel mogelijk, maar als je het langer gaat gebruiken ervaar ik wel hoofdpijn..

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Bij Piracetam kan je anders ook 'brain fog' krijgen, weet niet of dit met choline ook zo was. Wat misschien een beetje lijkt op het effect nadat Benzo's uitgewerkt zijn.

Bovenaan