pilletjes?

scenemeisjeedana

Bewuste gebruiker
ik heb een keer pilletjes geslikt dat eigelyk borderline medicatie is ... terwijl ik het niet heb enzo ik werd er kapot vaag van er stond anna geloof ik op en een wit pilletje ik heb het kei vaak gedaan kan ik die pillen ook zo krijgen.... want vond die vet chilll

caatje

Badass junkie
Mag je eerst wel een wat duidelijker zijn. Medicatie voor/van bordeliners of welke aandoening dan ook zul je bij de huisarts moeten halen of bij mensen met die aandoening.

buzzrider

Wijs gebruiker
Zoals ons caatje zegt: iets speciefieker zijn is handig. Er bestaan immers verschillende soorten met elk een licht andere werking.
Welk merk?
Hoeveel?
....

scenemeisjeedana

Bewuste gebruiker
buzzrider zei:
Zoals ons caatje zegt: iets speciefieker zijn is handig. Er bestaan immers verschillende soorten met elk een licht andere werking.
Welk merk?
Hoeveel?
....

jah damn dat is het probleem door mijn depresie ben ik t vergeten ... waren wite ronde pillen met anna eropgedrukt geloof ik

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Medicatie voor een borderline persoonlijkheids stoornis?
Daar heb ik nog nooit van gehoord, en dat is best vreemd!

Als je het mij vraagt zijn het placebo's en is Anna gewoon jouw voornaam... :wave:

cropp

Badass junkie
Pak Suiker zei:

Als je het mij vraagt zijn het placebo's en is Anna gewoon jouw voornaam... :wave:

of het kwam door die joint die je erna gerookt had

scenemeisjeedana

Bewuste gebruiker
Pak Suiker zei:

nee dat is melanie XD

Judas

Wijs gebruiker
scenemeisjeedana zei:
waren wite ronde pillen met anna eropgedrukt geloof ik

Yeti heeft zijn hersens eens flink laten kraken over je probleem liefje.

Er is maar een medicijn dat aan borderliners verstrekt wordt waar de klank ANNA in voorkomt en dat is de angstwerende benzo XANAX. (alprazolam)

zoals op onderstaande afbeelding te zien is staat het woord ANA met 1 N op de pil, met een kruisje ervoor en een kruisje erna, tekens die in het alfabet het op een na laatste taalsymbool vormen.

scenemeisjeedana

Bewuste gebruiker
yeti zei:
scenemeisjeedana zei:
waren wite ronde pillen met anna eropgedrukt geloof ik

Yeti heeft zijn hersens eens flink laten kraken over je probleem liefje.

Er is maar een medicijn dat aan borderliners verstrekt wordt waar de klank ANNA in voorkomt en dat is de angstwerende benzo XANAX. (alprazolam)

zoals op onderstaande afbeelding te zien is staat het woord ANA met 1 N op de pil, met een kruisje ervoor en een kruisje erna, tekens die in het alfabet het op een na laatste taalsymbool vormen.

Xanax = inderdaad vet chilll. Jammer dat je niet bij me in de straat woont want ik heb er nog 4 in mijn nachtkastje liggen. Dan konden we met die stuff op lekker mijn nog warme donzen dekbed over ons heen trekken en wegzweven naar betere oorden. :mrgreen:

wahah ghe ghe n___n nice

Flip Trip

Bewuste gebruiker
yeti zei:
Xanax = inderdaad vet chilll. Jammer dat je niet bij me in de straat woont want ik heb er nog 4 in mijn nachtkastje liggen. Dan konden we met die stuff op lekker mijn nog warme donzen dekbed over ons heen trekken en wegzweven naar betere oorden. :mrgreen:

Ga je schamen, met een 14 jarig meisje. Haha.

buzzrider

Wijs gebruiker
Flip Trip zei:
yeti zei:

Ga je schamen, met een 14 jarig meisje. Haha.
If there's grass on the field, we can play ball :tearsofjoy: (grapje trouwens)

Judas

Wijs gebruiker
Wel poeder. Toen ik cocaine begon te snuiven begreep ik dat je een hardcore borderliner dient te zijn om dit spul te gebruiken :(

En als je weet dat je niet meer van de sos af komt, dan weet je zeker dat je een zware persoonlijkheidsstoornis hebt... :angry:

xanax, librium en dat soort spul kan wel behulpzaam zijn om te laffaard in je zelf te drogeren zodat je weer een MAN kan worden.

TrippyShit

Badass junkie
Haha lol. Het ijselstijn wat ik ken zit idd ook een kwartiertje/half uurtje hier vandaan.
Kom uit Vianen,utrecht :P

Bovenaan