Pillenshirt

Bonger

Newbie
welke heb jij al geprobeerd? alle bekende logo's van de laatste tijd staan er op :grin:

http://www.redbubble.com/people/deeltje ... 12-edition

:xtc:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Is wel al een hele tijd geleden dat ik nog eens een pilletje geslikt heb...
Maar diegene die ik heb geprobeert heb die erop staan zijn:

*Duifje
*Olifantje
*Diamantje
*Hartje
*Sterretje
*Eurotje/dollar
*Mitsubishi
*Ferrari

grts!

QTarantino

Belezen gebruiker
Groene canadees / Witte ufo / Witte speaker / Rode defqon / Gele triforce / Rode duif / Blauwe tmobile / Oranje qdance .. En dat allemaal in een tijdsbestek van een half jaar leren kennen en gebruikt. :openmouth: Wat triest nu ik er zo over nadenk ..

Bonger

Newbie
QTarantino zei:
Groene canadees / Witte ufo / Witte speaker / Rode defqon / Gele triforce / Rode duif / Blauwe tmobile / Oranje qdance .. En dat allemaal in een tijdsbestek van een half jaar leren kennen en gebruikt. :openmouth: Wat triest nu ik er zo over nadenk ..
1tje van allemaal? of ook nog eens meerdere van een soort?

QTarantino

Belezen gebruiker
Groene canadees x 2 / Witte ufo x 1/2 / Witte speaker x 1 / Rode defqon x2 / Gele triforce x1 / Rode duif x 1/2 / Blauwe tmobile x 1/2 / Oranje qdance x 1.5

Bonger

Newbie
QTarantino zei:
Groene canadees x 2 / Witte ufo x 1/2 / Witte speaker x 1 / Rode defqon x2 / Gele triforce x1 / Rode duif x 1/2 / Blauwe tmobile x 1/2 / Oranje qdance x 1.5
9 in 6 maanden dus, ken mensen die meer doen :wink:

QTarantino

Belezen gebruiker
Ja geloof ik graag, ken zelf ook een hoop mensen die echt een hoop meer doen. Maar het blijft alsnog veel natuurlijk! Als je nagaat dat je in de ideale situatie 1x in de 3 maanden 1 a 2 x je lichaamsgewicht neemt zou je in 6 maanden maximaal 300 MG mogen nemen wat uitkomt op 2 pillen :wink:

Chemipack

Newbie
Zie hier ook 't blauwe decibelletje al op staan.. zijn toch niet echt bekend volgens mij?
1 a 2 reportjes op PR, maar kom ze nergens tegen..

Haha. Vet shirt.. Zou hem best willen aanschaffen!

Speakertjes
Triforce
Mitshubishi
Eekhoorntje
Q Dance

En de favoriet blijft het witte speakertje! :rock:

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik mag hem hebben als ik afstudeer! (hoor het over een paar dagen) :grin: :hearteyes:
Vind hem erg leuk, staan er ook wel een paar op die ik heb gehad :)

Bonger

Newbie
AgeOfLove zei:
Vraag me trouwens af wat er gebeurt als je met dergelijke tshirt aan gaat feesten :grin:
Veel kenners die even aanwijzen welke ze op hebben :grin:
Geen probleem bij de fouillering overigens.

universal*flow

Belezen gebruiker
ik heb die van de AH gehad!!

Ik woon in Berlijn, en kreeg het aangeboden. Ik vroeg de duitser nog, wat staat er op. Kreeg als antwoord: Keine anhung, irgendwas komisch.
Op toilet gekeken, ja hoor de Albert heijn!! Heb me dood gelachen en het de Duitsers even uitgelegd, dit is een supermarkt in Nederland :wink:

Erg slechte pil trouwens, vol met speed, weinig of geen MDMa

Bonger

Newbie
universal*flow zei:

Ik woon in Berlijn, en kreeg het aangeboden. Ik vroeg de duitser nog, wat staat er op. Kreeg als antwoord: Keine anhung, irgendwas komisch.
Op toilet gekeken, ja hoor de Albert heijn!! Heb me dood gelachen en het de Duitsers even uitgelegd, dit is een supermarkt in Nederland :wink:

De AHs die ik ken (paar jaar geleden) waren gewoon zuiver hoor. Maar in het buitenland is het altijd maar afwachten wat je krijgt ja.

universal*flow

Belezen gebruiker
Bonger zei:
universal*flow zei:

De AHs die ik ken (paar jaar geleden) waren gewoon zuiver hoor. Maar in het buitenland is het altijd maar afwachten wat je krijgt ja.

ja, in de regel neem ik eigenlijk ook geen pillen in ht buitenland.
Heb die maanden ook veel gefeest. Het kan ook maar zo tolerantie zijn geweest :wink: who knows

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb het shirt al een tijdje binnen trouwens, hij is erg leuk. :grin: Helaas valt 'ie wat groot uit, waardoor het niet echt leuk staat, dus ik gebruik hem maar als pyjamashirt.

Bovenaan