Pillen Vraagje!

Sauvage13

Newbie
Hoi!

Ik heb even een vraagje over XTC. Ik heb 7 maanden geleden voor het eerst XTC gebruikt en dat ging heel erg lekker. De tweede keer dat ik pillen gebruikt heb ben ik ernorm misselijk geweest en heb ik ook overgegeven. De laatste keer ging het wel lekker (had een kwartje genomen) maar ik voelde er niet zoveel van waardoor ik bij ging nemen en uiteindelijk knettervaag heb zitten hallucineren. Ik probeer nu even geen XTC meer te gebruiken maar ben het zeker nog wel van plan in de toekomst. Ik vraag mij nu alleen af of het verstandig is om in plaats van een kwartje meteen een halve erin te klappen (rode batmans, 230 mg heb ik nu tot mijn beschikking) of dat je daar in een keer snoeihard op gaat. Ik ben 1.64 en weeg 58 kilo en ik weet inmiddels dat ik redelijk gevoelig ben voor hallucinaties.

hoop dat iemand hier wat meer ervaring mee heeft, bij voorbaat dank:wink:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb je topic even verplaatst naar het subforum xtc.

Maar verder: het is eigenlijk een beetje een kwestie van ontdekken wat xtc met jou doet en wat je zelf fijn vindt qua dosis en inname. Dat verschilt nogal per persoon. Ik doe het zelf meestal wel per halfje maar vrienden van mij vinden het chiller per kwartje. Je kan ook misschien van te voren halfjes snijden en daar iets afbijten wat groter is dan een kwartje, misschien is dat voor jou net wel precies goed. Als ik het zo hoor moet je in ieder geval oppassen dat je niet te snel bijneemt, zorg ervoor dat wat je ingenomen hebt eerst echt ingewerkt kan/zou moeten zijn en als je dan bijneemt niet direct evenveel maar gewoon wat minder. Kan zijn dat je net nog dat beetje nodig hebt dat hij precies doorkomt.

Sauvage13

Newbie
Bedankt! Het is nu zo dat als ik begin met een kwartje, ik steeds net niet over die grens heen kom, vaak helpt het volgende kwartje ook niet en alles wat ik daarna bij neem, wordt ik of misselijk van of ik ga zo hard dat ik ga hallucineren en hangerig wordt, wat ik uiteraard niet wil als ik op een feestje ben. Ik ben bang dat een halfje van een rode batman in een keer erg veel is, aan de andere kant denk ik dat ik inmiddels redelijk wat tolerantie heb opgebouwd :confused:

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Sauvage13 zei:
Ik ben bang dat een halfje van een rode batman in een keer erg veel is, aan de andere kant denk ik dat ik inmiddels redelijk wat tolerantie heb opgebouwd

Hou je de pauzes wel ertussen? 6 a 8 weken? Als je dat niet doet is het niet raar dat je er niet veel meer van voelt en veel meer moet bijnemen. Wanneer je een tijdje geen XTC meer gebruikt zal een kwartje ook veel meer doen dan wanneer je bijv. elke week een kwartje erin gooit. Zorg gewoon dat je lichaam de tijd krijgt om je serotonine weer op peil te krijgen voordat je weer gebruikt.

Sauvage13

Newbie
Nee ik houd er zeker wel tijd tussen probeer niet meer dan 1 keer per twee maanden te gebruiken maar heb het in het begin wel eens sneller achter elkaar gedaan, nu even pauze weer dus :)

Bovenaan