Pillen met meth!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
martin van nu zei:
Tenzij jij me nu het tegendeel bewijst, ga ik daar vanuit.
Tenzij ik het zelf probeer ga ik nergens vanuit. Ik maak mijn eigen waarheid.

Het enige dat wij kennen is de propaganda op tv.. horen wij inmiddels niet beter te weten?
Met WIJ bedoel je dat jij ook niet meer als dat kent, neem ik aan.
Wie ben jij dan om mensen de indruk te geven dat het niet klopt?
Deed ik dat?

tomz0r zei:
Het is gewoon iets wat niet als XTC verkocht hoort te worden.
Goes without saying, maar dat even terzijde.

martin van nu

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Tenzij ik het zelf probeer ga ik nergens vanuit. Ik maak mijn eigen waarheid.

Niks aan de hand, zolang het maar duidelijk is, dat de reden dat jij het probleem van meth niet ziet, is dat je er niks vanaf weet en dus je eigen waarheid verzint.

Ik durf te wedden dat al die mensen die lopen te beweren dat accuzuur drinken giftig is, het ook nooit hebben geproeft.
Maak daar ook je eigen waarheid maar bij.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
martin van nu zei:
Niks aan de hand, zolang het maar duidelijk is, dat de reden dat jij het probleem van meth niet ziet, is dat je er niks vanaf weet en dus je eigen waarheid verzint.

Ik durf te wedden dat al die mensen die lopen te beweren dat accuzuur drinken giftig is, het ook nooit hebben geproeft.
Maak daar ook je eigen waarheid maar bij.
Wat is dat dan voor Bassie en Adriaan logica.. Met het maken van mn eigen waarheid bedoelde ik natuurlijk niet dat ik het uit mn duim zuig, maar deze baseer op feiten en eventueel eigen ervaring. Maar goed, als we dan op die tour gaan, de lethal dose van zwavelzuur ligt op 2140 mg per kilogram lichaamsgewicht. Dat wil zeggen dat een heel klein beetje accuzuur (verdunt zwavelzuur) relatief "veilig" zou zijn.. wat denk je? Zou dat voor meth net zo gelden?

paulXTC

Bewuste gebruiker
dat gedoe over meth wat jullie op tv zien is dikke bullshit.
ik ken ook mensen die meth doen en er is niks mis met ze.
ik persoonlijk zou het niet nemen, maar die HAAT van mensen is wel erg overdreven

honingolie

Bewuste gebruiker
tomz0r zei:
Het is gewoon iets wat niet als XTC verkocht hoort te worden.

da's helaas bij 50% van de pillen het geval tegenwoordig.. Die paar mg meth die er in zit, daar zullen mensen echt niet gelijk hooked van raken.

Extisi

Wijs gebruiker
paulXTC zei:
dat gedoe over meth wat jullie op tv zien is dikke bullshit.
ik ken ook mensen die meth doen en er is niks mis met ze.
ik persoonlijk zou het niet nemen, maar die HAAT van mensen is wel erg overdreven

+ 1000000000

Oom Klaas

Badass junkie
Wie van allen die zo tegen Meth zijn hebben het al geprobeerd?
Ik heb er geen ervaring mee persoonlijk of in mijn omgeving maar ben alleen geinformeerd via internet en tv...wat ik vaak als niet erg betrouwbaar opvat.
Dat er spul in je pil zit wat geen mdma is maar wel gezegd word, dat is FOUT hoe dan ook!

Maar dat er zo gespuugd word op meth en het "het einde" zou zijn (het einde vlak bij je graf zeg maar) in hoeverre is dat nu werkelijkheid?
Meth is zo verslavend, is coke,speed of ghb dat niet? Laten we alcohol en nicotine ook niet vergeten.
De MISbruikers (en overheid) geven het middel een slechte naam, waarom zalig over coke praten en meth de duivel noemen?

Wie heeft het daadwerkelijk genomen met voorkennis dat hij/zij Meth nam (dus bewust) en hoe ervaarde je dat? Voelde je je meteen verslaafd of half dood?

Vragen vragen en hoop aannames...maar ik ga veel te ver offtopic,

pillen die iets bevatten behalve mdma maar wel zo worden verkocht zijn klote en de makers moeten voorgoed uit de handel gaan.

Nu stoppen met Meth afkraken zonder enige goede onderbouwing of ervaring!

jullie hebben het over grijze omega's, die van mij die ik vandaag heb gekregen zien er als volgt uit:
Rond, licht paarse (beetje lichtblauwachtig) omega's, wil die eigenlijk dit weekeinde proberen. Heeft er iemand ervaring mee? Hebben een dubbele breuklijn zodat ze ook tot een kwartje te breken zijn! Vrij harde pil, iemand enig idee wat er in zit?

Zijn het deze pilletjes waar meth in zit? :rock:

tomz0r

Badass junkie
onelifeliveit zei:
jullie hebben het over grijze omega's, die van mij die ik vandaag heb gekregen zien er als volgt uit:
Rond, licht paarse (beetje lichtblauwachtig) omega's, wil die eigenlijk dit weekeinde proberen. Heeft er iemand ervaring mee? Hebben een dubbele breuklijn zodat ze ook tot een kwartje te breken zijn! Vrij harde pil, iemand enig idee wat er in zit?

Zijn het deze pilletjes waar meth in zit? :rock:

Ja, ik denk dat je dezelfde hebt. Zo zien de mijne er ook uit. Grijs/lichtblauwig inderdaad.
Maar de enige manier om zekerheid te hebben is je pil laten testen.

Sarori

Bewuste gebruiker
Wat een gedoe hier om een pilletje :)

Natuurlijk is het bezopen dat er een beetje meth in een mdma-pil (of wat ervoor moet doorgaan) wordt gemengd. Als je mdma wil hebben moet je het ook krijgen. Punt.
Helaas is de wereld niet altijd even mooi als op de ansichtkaartjes wordt getoond en wordt er heel veel aangeklooid als er geld te verdienen valt. En dat geldt zeker in de drugsscene waar jouw gezondheid van minder groot belang is dan het financieel gewin dat de producent en handelaar ermee kan behalen.

Ik heb zelf weleens meth gehad en ik kan mij voorstellen dat het voor sommigen onweerstaanbaar lekker is...en dan zijn die docu's uit de USA al snel waar!
Voor diegenen die zich een beetje kunnen inhouden ga je van één keertje meth echt niet dood hoor. Daarvoor moet je het echt vele keren meer gebruiken en dat besluit neem je altijd helemaal zelf.

En ook die pure mdma pillen moet je niet romantiseren. Het blijft gewoon drugs, chemische rommel die je neemt om je even lekker te voelen. Gezond is het nooit. Die pillen worden echt niet in mooie spik en span labaratoria gemaakt, maar in smerige loodsen en schuurtjes waar geen witte stofjassen aan smetteloos afgeboende haakjes hangen. Ik heb eens zo'n opgerold labje van binnen gezien (de pillendraaier zat inmiddels vast) en ik heb nooit zo'n smerige bedoening gezien als daar. Het was nog levensgevaarlijk ook, want het smerige schuurtje (vol spinnewebben en overmatig stof, maar ook vaten met allerlei chemische substanties) bevond zich ook nog eens midden in een woonwijk. Het is geen onbekend verschijnsel dat zo'n labje explodeert...waar geld te verdienen valt gaat menige norm overboord...

Van mij mag iedereen ervan genieten, maar blijf wel de realiteit zien en weet waar je mee bezig bent.
:wave:

Angramar Temenos

Badass junkie
Zoals ik al zei, als ik XTC koop moeten het MDMApillen zijn, het gaat er niet eens om of het goed of slecht is, puur om fatsoen, als ik naar de winkel haal en melk koop, dan verwacht ik dat er melk in het pak zit, geen jus 'd orange. MDMC of MDEA zou ik nog wel enigszins tollereren (dat is iets als volle melk kopen en halfvolle melk in het pakje vinden), maar iets anders mag die dealer meteen 10 van die dingen in z'n mik schuiven.

Hoe dan ook dit soort taferelen krijg je als je drugs gaat aanpakken, gewoon wachten tot de volgende dode weer valt. Je hebt helemaal gelijk, maar dit soort praktijken kunnen gewoon niet. Heb totaal geen trek Chrystal Meth in mijn hoofd te duwen. :angry:

Oom Klaas

Badass junkie
onelifeliveit zei:
Hoe dan ook dit soort taferelen krijg je als je drugs gaat aanpakken, gewoon wachten tot de volgende dode weer valt. Je hebt helemaal gelijk, maar dit soort praktijken kunnen gewoon niet. Heb totaal geen trek Chrystal Meth in mijn hoofd te duwen. :angry:

Doel je hiermee op een legalisatie wens?

Weet wat je zegt...

martin van nu

Belezen gebruiker
Ik ben der aan de hand van dit topic weer over na gaan denken en erger dan het nu is kan het niet worden lijkt me.

Alleen verkrijgbaar bij de apotheek, zuivere kwaliteit voor een normale prijs en iedere volwassen in Nederland mag er hooguit 1 per 1 of 2 weken afhalen.
Dan krijg je een verkoop tussen mensen die meer willen en mensen die het niet willen, maar wel 5 euro willen verdienen.
Der zal ook een groot deel van de bevolking zijn, die er niks mee te maken wil hebben, of die 5 euro de moeite niet waard vinden.
De hoeveelheid die overblijft voor drugtouristen zal dus nihil zijn. (als er al wat overblijft)

Illegale productie en verkoop aan minderjarigen mogen ze dan van mij part keihard aanpakken.
Er zal zowiezo amper vraag zijn naar illegale pillen, want daarvan weet je nooit wat er in zit.

Nou laten we eerlijk zijn, liever wat meer voor een pil betalen dan het risico te lopen rotzooi in je hoofd te gooien. IDD legalisatie. Als je ziet hoe hoog de verslavingskans van XTC (MDMA) is en je vergelijkt het met een pak peuken dan staat dat wel heel erg in schril contrast met elkaar.

Mja gewoon doorgaan met het voorgeschoteld krijgen van een hoop troep is ook een optie :stoned:

zaagmans

Bewuste gebruiker
tomz0r zei:
Ze zijn getest op 6 mg methamfetamine

Helaas is 6 mg amper merkbaar. 15 mg moet je toch wel minimaal hebben. En door de wc-spoelen hoef je het al helemaal niet. Metafetamine is troep, maar niet zo erg als de Amerikaanse bangmakerij jouw doet geloven

tomz0r

Badass junkie
zaagmans zei:
tomz0r zei:

Helaas is 6 mg amper merkbaar. 15 mg moet je toch wel minimaal hebben. En door de wc-spoelen hoef je het al helemaal niet. Metafetamine is troep, maar niet zo erg als de Amerikaanse bangmakerij jouw doet geloven

Ik zeg nergens iets over de schadelijkheid van meth. Een topic maken leek me nuttig aangezien andere mensen de risico's van meth niet willen lopen. Ok dat het bij jou niet zo is, maar mensen informeren leek me een prima idee.

Extisi

Wijs gebruiker
zaagmans zei:
tomz0r zei:

+100

HarryNak

Experimenterende gebruiker
Zat er alleen 6 mg meth in? Niks anders aan werkzame stoffen?

Heb hier nog 3/4 gram meth liggen gratis op te halen voor de liefhebber.

SsteffanN

Ik heb ook grijs/licht blauwe omega's (omg. arnhem). :rolleyes:
meth heb ik al eens geprobeerd. 6mg in een pil; tsja het hoort er niet in maar dr hoort wel vaker iets niet in.
na het weekend komen we er op terug..

He, hallo kan er heel simpel over zijn, in die pil zit helemaal geen M in. Alleen afetamine, hebben ze geprobeerd zondag, op zich een redelijke pil maar dan zonder M!!! Wel de hele week er total loss van geweest. Is inmiddels getest die pil!!!

Drientje

DF-koning
onelifeliveit zei:
He, hallo kan er heel simpel over zijn, in die pil zit helemaal geen M in. Alleen afetamine, hebben ze geprobeerd zondag, op zich een redelijke pil maar dan zonder M!!! Wel de hele week er total loss van geweest. Is inmiddels getest die pil!!!
In alle XTC pillen zit amfetamine.

CHIASME

Belezen gebruiker
Drientje zei:
onelifeliveit zei:

Is dit sarcastisch? :grin:

SsteffanN

ik heb ze geprobeerd. merkte eerst weinig, na uur 1tje dr bij. weinig bijzonders. kwam moeilijk in slaap, nu nog niet geslapen. normaal gesproken zou ik al geslapen hebben a een party met 2pillen en g, maar weet niet of dat door de meth komt. mijn ervaring met meth (1malig) was ook 4 a 5 nachten zonder slaap :confused: maar heb niet veel ervaring met drugs heb geen idee of et toeval kan zijn :) overall wel fijn pilletje, maar betere gehad

J86

Bewuste gebruiker
CHIASME zei:
Drientje zei:
onelifeliveit zei:

Laten we daar maar wel van uit gaan, iemand met meer dan 3000 posts zou zo'n uitspraak namelijk vast niet menen... (het is namelijk bullshit)

@ SsteffanN

Meth merk je wel.. tenminste als het voldoende is.
Ik heb geen idee hoeveel meth er in die pil zit, het kan ook gewoon te weinig zijn om hard van te gaan trippen. Als het wel genoeg is merk je het namelijk hoe dan ook wel..

Drientje

DF-koning
CHIASME zei:
Drientje zei:
onelifeliveit zei:

Nee dat is geen sarcasme. Verdomme wat zijn jullie dom. de A van MDMA staat voor Amfetamine. XTC is zelf een amfetamine. Get your shit together man. :grin:

Is dit sarcastisch? :grin:[/quote]
Nee dat is geen sarcasme. Verdomme wat zijn jullie dom. de A van MDMA staat voor Amfetamine. XTC is zelf een amfetamine. Get your shit together man. :grin:[/quote]

Als je een pil koopt waar je vanuit gaat waar MDMA of MCPP in zit en daar zit vervolgens echt helemaal niets anders in dan Speed en of wellicht MED wat was dan hier wel slim geweest om te schrijven?

Ik vind het het gewoon een bullshit pil

ktja

Ik snap de mensen niet, die roepen dat meth in een xtc pil slecht is. Methamfetamine is gewoon amfetamine en daar koop je dat pilletje toch voor? In vergelijking met gewone amfetamine is het effect (van pure meth) sterker en houdt langer aan, niet iets waardoor ik mijn pilletje door de wc zou spoelen.

Angramar Temenos

Badass junkie
ktja zei:
Ik snap de mensen niet, die roepen dat meth in een xtc pil slecht is. Methamfetamine is gewoon amfetamine en daar koop je dat pilletje toch voor? In vergelijking met gewone amfetamine is het effect (van pure meth) sterker en houdt langer aan, niet iets waardoor ik mijn pilletje door de wc zou spoelen.

Uhm, nee. Als ik een pilletje slik wil ik 3,4 Methylenedioxymethamfetamine. Dat eerste stuk moet er wel bij zitten :).

ktja

Wat bedoel je daarmee? Dat je gewone MDMA wil in plaats van methamfetamine? waarom dan :confused:

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
Is natuurlijk mooi kut als je pille haalt met meth erin, maar om ze nou gelijk door de wc te spoelen?!? vind ik toch wel een beetje zonde eigenlijk.
Kan natuurlijk aan mij liggen want ik heb nog nooit meth gehad.
Maar als je nou 3 meth pillen klapt, heb je dan beetje meth gevoel?
En is het ook "lekker"(effect)?

Bovenaan