Pillen & griep

omer

Newbie
hey mensen,

vanavond weer tijd voor een feestje. Alleen ben ik een beetje grieperig. Mijn vraag of het iets uitmaakt voor je gemoedstoestand als je een paar pille pakt terwijl je ziek bent.... of is dit zwaar klote??

yaaaw

Bewuste gebruiker
Ook wel eens gedaan geen probleem mee gehad...
Sterker nog, de griep was meteen verdwenen.

Chris Pontius

Badass junkie
niet echt heel slim, maar ook niet heel schadelijk ofzo.
je weerstand zal waarschijnlijk gewoon nóg een stuk slechter zijn. waardoor je je de dag erna nog slechter kan voelen.

thunder-droopy

Belezen gebruiker
als ik verkouden ben of de griep heb ik neem wat pilluh, dan werken ze juist niet :(
erg vaag dus, ben ws 1 van de weinige die dit heeft.

J86

Bewuste gebruiker
ik weet nog dat ik een keer een beetje verkouden was en niet 100% lekker
na pillen was dit volledig weg en volgende dag voelde ik me ook een stuk beter.

MAAR..
Dit is heel onvoorspelbaar voor hetzelfde geld voel je je slecht en de dag erna nog VEEL slechter.
Want je weerstand gaat sowieso achteruit!

Ik heb die keer gezorgd voor OPTIMALE voedingssuplementen.
Veel vitamines VOOR NA en TIJDENS en L-tryptofaan etc.

Je moet je lichaam zoveel mogelijk helpen. En ik raad desondanks toch aan om niet te nemen als je je niet helemaal goed voelt.

omer

Newbie
ok merci mensen

ik ga het er gewoon op wagen. stel ik ga me klote voele, word het een early trip 2 bed. anders lekker feeste tot 8:) :rock:

T-Shorty

Experimenterende gebruiker
toen ik naar complex ging kon ik nog maar amper prate maar ik kon het gewoon niet laten :tongueout:

toen we terug met de auto reden zei mijn maat ineens ''heey je stem is beter''

jmmr genoeg de dag erna helemaal weer trug van af :tongueout:

omer

Newbie
maakt het wat uit als je tevens wat paracetamols slikt?? of is dit geen combinatie met pillen?
want heb net een halve gehad maar nogaltyd tering koppijn, geen pretje

go-hard-o-go home

Experimenterende gebruiker
och als je de volgende dagen geen planne hebt gewoon doen zou ik zeggen lol :tearsofjoy: juist rekennig mee houden dat je morgen of ja wanneer je stopt met feesten :rock: dubbel zo ziek ga zijn maar ja je hebt kunne feesten e :tongueout:

kiekert

Bewuste gebruiker
go-hard-o-go home zei:
och als je de volgende dagen geen planne hebt gewoon doen zou ik zeggen lol :tearsofjoy: juist rekennig mee houden dat je morgen of ja wanneer je stopt met feesten :rock: dubbel zo ziek ga zijn maar ja je hebt kunne feesten e :tongueout:
Sommige mensen zijn zo achterlijk. Net als je eigen achterlijke topic.

Gebruik je gezonde verstand toch eens. Volgens mij ontbreekt dat bij heel veel mensen hier :cry:

Bovenaan