Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bij het (proberen te..) snijden van een xtc pil is hij verpoederd, oftewel , uit elkaar gebrokkeld.
Kan ik het poeder ook gewoon innemen? werkt het dan nog gewoon zoals in pil-vorm?
Het is nog steeds hetzelfde spul natuurlijk. Je maag geeft er niet zo veel om of het een mooi pilletje is of een poedertje. Het is alleen wat vervelend om in te nemen .
oke, goed om te horen!
en hoe zit het met de opname van mdma? dat gaat natuurlijk sneller in poedervorm...hoe zit het met de duur van de werking? is die heftiger en korter bijv?
oke, goed om te horen!
en hoe zit het met de opname van mdma? dat gaat natuurlijk sneller in poedervorm...hoe zit het met de duur van de werking? is die heftiger en korter bijv?
Heb ik vroeger ook geprobeert, het merendeel blijft gewoon plakken aan de binnenkant van je neusvleugels . Maar het werkt wel volgens sommigen, juist bij mij weer niet.
dan ga je kapot van de pijn!!! ik heb het met een 2cb pilletje gedaan kon wel janken zo veel pijn deed het....
maar het werkte snel!!!!! en ik voelde hem echt een stuk harder.
de duur was ongeveer wel het zelfde maar ik heb niet zitten wachten tot die ging werken omdat ik eerst me tranen moest drogen en eer dat klaar was was die al goed bezig haha
met xtc nog niet geprobeerd maar het lijkt me het zelfde.
Met XTC doet het inderdaad pijn door je neus! Zelf niet geprobeerd, maar vriend had een spijt zeg maar, het effect kwam wel lekker snel op.
Maar ik zou je verpoederde pil gewoon wegslikken, zo gebeurd.
bij kristallen eens gedaan niet echt fijn gevoel in je neus,
de poeder van de pil kan je ook gewoon in capsule doen en in nemen of in een slok naar binnen werken
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.