Pil tegen dinsdagdip?

Timity

Newbie
Hoi allemaal,

Ik heb een tijdje geleden een advertentie zien voorbij komen van een pil die ‘de kater en gevolgen van drugs verminderen’. Het is vergelijkbaar met de studeerpil (ook hoe het eruit ziet), maar dan voor drugs.

De pil zou bestaan uit natuurlijke vitaminen etc. die goed zouden zijn voor je na drugsgebruik. Maar ik, de sukkel die ik ben, ben de naam vergeten van het bedrijf/de pil. En ik vroeg me af of iemand het misschien ook tegen is gekomen en of het ook daadwerkelijk zou helpen d’r tegen?

Joe thanks!

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Het is vast een broodje aap verhaal. Als er echt een pil zou bestaan die je kater weg neemt zou iedereen die al slikken. Een kater van drugs ontkom je niet aan. Hoe minder en hoe minder vaak je gebruikt hoe minder kater.
En een studeerpil?? Wat is dat dan?

Prison

Bewuste gebruiker
Fabels. In die pillen zitten gewoon vitaminen die je met voedsel ook binnenkrijgt. Probleem met die dingen is vaak dat de verhoudingen helemaal niet kloppen en je dus niet weet wat je neemt. Er staan in het MDMA subforum een heleboel threads met informatie over wat te eten voor en na een xtc-trip!

Spacey Ostrich

Experimenterende gebruiker
Zo'n anti-katerpil van een bedrijf lijkt mij ook overbodig. Wat je wel kan proberen is om de volgende dag 5-htp pillen te slikken. Dit bevordert de productie van serotonine, waarvan het gebrek eraan de beruchte dip geeft. Neem dit echter niet te snel na je roll, dit kan namelijk gevaarlijk zijn (serotoninesyndroom).
Verder is het denk ik meer je mindset en gewoon dingen te doen hebben. Na mijn eerste roll had ik niets te doen en had ik ook flink last van de dip. Na mijn tweede roll had ik gewoon een leuk, vol schema en ik heb eigenlijk nergens last van gehad (zonder die 5-htp).
Je kunt het ook zien als de prijs die je betaald om het zo leuk te hebben natuurlijk.

Marcel Trip

Newbie
5HTP, magnesium, Omega 3 (DHA en EPA) en B vitamine complex. Dat is wat in zo'n pil zou moeten zitten. Misschien een lichte MAO remmer erbij in de vorm van kurkuma of passiebloem.

Marcel Trip

Newbie
Nou zijn deze 2 ook echt heel licht als MAO remmer, maar je gaat iemand die nog MDMA in zijn lichaam heeft geen MAO remmer aanraden... Dat is potentieel levensgevaarlijk!

Omdat ze heel licht MAO remmen is er bij kleine doseringen geen probleem. Door MDMA is de MAO activiteit sowieso al toegenomen. Je hebt gelijk als je spreekt over hoge doseringen.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Triptherapie.nl | Marcel
Dan weet ik nog niet waarom je uberhaupt Kurkuma en Passiebloem noemt om juist te gebruiken na XTC. Wat is de achterliggende gedachte daar van? Ik snap die niet.

offtopic:
Overigens heb ik passiebloem nog wel eens gebruikt om psylotrips intensiever te maken en wel rokend in de vorm van pure joints. Dat geeft leuke extra visuals en een verdieping van de trip voor een minuut of 5 a 10 dus je moet wel blijven roken. Je kan ook peganum Harmela nemen voor de trip als Mao remmer, die werkt ongeveer even lang als de psylo dus dan ben je in een keer klaar.

Marcel Trip

Newbie
Dan weet ik nog niet waarom je uberhaupt Kurkuma en Passiebloem noemt om juist te gebruiken na XTC. Wat is de achterliggende gedachte daar van? Ik snap die niet.

offtopic:
Overigens heb ik passiebloem nog wel eens gebruikt om psylotrips intensiever te maken en wel rokend in de vorm van pure joints. Dat geeft leuke extra visuals en een verdieping van de trip voor een minuut of 5 a 10 dus je moet wel blijven roken. Je kan ook peganum Harmela nemen voor de trip als Mao remmer, die werkt ongeveer even lang als de psylo dus dan ben je in een keer klaar.

De gedachte erachter is:

Door MDMA gaat MAO omhoog, wat alle monoamines afbreekt. Daardoor gaat MDMA langzaam weg evenals serotonine en dopamine. Dat laat je ook dippen . Zodra MDMA voor het grootste gedeelte is verdwenen ga je aan de lichte MAO remmer om de overmaat aan MAO deels te onderdrukken.

Marcel Trip

Newbie
Ik mag geen links meer plaatsen. Maar google eens hoe lang MDMA in je bloed aantoonbaar is (72 uur) en wat MAO en MAO remmers precies doen. Aangezien we het hier over dinsdagpillen hebben ben ik er vanuit gegaan dat het 3 dagen na de zaterdag is.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Je hebt het verkeerd begrepen, je mag gewoon links plaatsen maar je mag geen reclame maken voor je toko.

Overigens is je naam nog steeds reclame, ik dacht dat @Fenrir je al had gevraagd die te veranderen samen met een link hoe dit te doen. Je riskeert momenteel dus nog steeds een ban.

Bovenaan