pil slaat later in als normaal?

uncoolbeatle

Experimenterende gebruiker
Hey!

24 juni een feest gehad waarbij ik xtc gebruikt heb, na een pauze van 2 maanden. Alleen merkte ik deze keer dat hij toch wel wat later insloeg (dus naar mijn mening het effect ook wat korter duurde). Ik was echt aan het wachten op het love gevoel, dat op zich liet wachten maar het is er uiteindelijk wel van gekomen alleen later als normaal. Heeft iemand hier een verklaring voor? Aan de setting van het feest kan het niet liggen want die was top.

Ps. De vorige keer, dus die keer 2 maanden daarvoor,ook niet teveel gehad. Aan de pil ligt het ook niet, die heb ik eerder gebruikt.

Pps. Ik heb echter wel van 12 tot 24 juni examens gehad; vrij weinig gegeten door stress die hele periode, de dag zelf ook (ik weet het niet verstandig), daarbij waarschijnlijk ook wat slaapgebrek...is het misschien hieraan te wijten?

Fool

Badass junkie
uncoolbeatle zei:
Pps. Ik heb echter wel van 12 tot 24 juni examens gehad; vrij weinig gegeten door stress die hele periode, de dag zelf ook (ik weet het niet verstandig), daarbij waarschijnlijk ook wat slaapgebrek...is het misschien hieraan te wijten?
Nou, dit is opzich een logische verklaring. Daarnaast kan door stress/spanning je stoelgang wat trager gaan waardoor de inslag wat meer verdeeld/later is.

uncoolbeatle

Experimenterende gebruiker
Fool zei:
uncoolbeatle zei:
Nou, dit is opzich een logische verklaring. Daarnaast kan door stress/spanning je stoelgang wat trager gaan waardoor de inslag wat meer verdeeld/later is.

Dan denk ik dat het dat is geweest...dankjewel! :)

Bovenaan