pil is afgebrokkeld

bjo19

Experimenterende gebruiker
Hallo

Ik had 3 pillen in mijn hand en daar perongeluk wat bier over gemorst :tongueout: Dus deze begonnen helemaal af te brokkelen, heb dit onmiddelijk nog in een zakje gestoken in de hoop het nog iets te kunnen redden.

Dus nu heb ik een zakje vol met poeder.. Iemand een idee of ik dit nog gewoon kan innemen? (bommetje of in drinken doen)

Heb ook gehoord dat mensen het wel eens snuiven maar dat doe ik er liever niet mee :tongueout:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Je kan ze als poeder in een capsule doen, tenminste dat zou ik doen als ik het nog zou nemen.
Denk dat het gewoon nog werkzaam is, maar misschien ook niet, of in kwaliteit gedaald. Mocht je caps hebben (anders bij de apotheek heb je er 100 voor 10euro dacht ik) en gewoon even proberen dan.
Dat zou ik doen, snuiven ervan is in mijn mening ongemakkelijker en kan je het net zo goed in een capsules doen. Als je een weegschaal hebt zou ik het even laten drogen dan wegen en door 3en doen. Hopelijk heb je er iets aan :)
Greets!

bjo19

Experimenterende gebruiker
ok bedankt, denk dat het wel iets minder gaat zijn aangezien er ook een hoop aan mijn vingers bleef plakken :tongueout:

Bovenaan