Pijpje Crack

J0rrit

Badass junkie
Welk pijpje kan ik het beste gebruiken om een keer crack te proberen? Ik heb zelf een houten hash pijpje, zal het hiermee effectief gaan?
Waar moet ik op letten ( uiterlijk, geur van de crack?)

PS: Ik ga het 1 keer proberen, weet van mezelf dat het daarbij kan en zal blijven, dus aub geen opmerkingen dat het niet verstandig is want dat is drugs nooit.

space scientist

Wijs gebruiker
drugs are bad...... hm oke

maar je kan het beste een metaal pijpje gebruiken, hoewel het met een houten pijpje ook wel zal moeten kunnen

exact

Belezen gebruiker
idd, metaal is beter geloof ik, maar hout doet het ook prima. laat je nog weten hoe het was? :wave:

J0rrit

Badass junkie
exact zei:
idd, metaal is beter geloof ik, maar hout doet het ook prima. laat je nog weten hoe het was? :wave:

Zal ik doen ja, we halen als het kan ieder 1 teug ofzo, maar denk niet dat dat gaat. Gewoon samen een halve gram zal wel moeten, dan verwijderen we meteen het nummer ( de enige crackbron ) en dan roken we het op.

Antondebeuker

Experimenterende gebruiker
Een pijpje is meteen wel erg heavy hoor, stop er niet teveel in.
Wel meerdere gaasjes erin stoppen, of anders wat as van een sigaret, anders loopt de olie zo in je pijp en in je mond, en dat wil je niet.
Van een zilverfolie roken is wat relaxter, zeker als je het nog nooit gebruikt hebt.
In elk geval veel plezier, en laat je door dat duiveltje niet ompraten, hou het echt bij 1 keer, want het is te lekker. :smoke:

J0rrit

Badass junkie
Antondebeuker zei:
Een pijpje is meteen wel erg heavy hoor, stop er niet teveel in.
Wel meerdere gaasjes erin stoppen, of anders wat as van een sigaret, anders loopt de olie zo in je pijp en in je mond, en dat wil je niet.
Van een zilverfolie roken is wat relaxter, zeker als je het nog nooit gebruikt hebt.
In elk geval veel plezier, en laat je door dat duiveltje niet ompraten, hou het echt bij 1 keer, want het is te lekker. :smoke:

Zilverfolie en dan een soort inhaleringsbuisje of wat dan ook?

Atropa

Bewuste gebruiker
In je pijpje blijven resten achter zitten die je niet wenst als je er ooit nog wiet, DMT of salvia uit wilt roken.

Verder zou ik zeker niet 1 heel bolletje in 1 keer wegbasen de eerste keer. Hou er rekening mee dat je longen een flinke optater krijgen en de rook kan echt heet zijn. Je kop kan warm of zelfs heet worden.

Bereid je er mentaal op voor dat die crack kick van een minuut een urenlange nawerking heeft van ècht meer willen en flink verrot en slap voelen. Het moet dus puur als experiment van 'weten hoe het voelt' worden.

Ik zal ook eerlijk zeggen dat het tering zalig is. Verwacht geen boom ofzo, maar instant een ultra diepe zucht van superzaligheid gevolg door een soort gewichtsloze flash. Met name rond je oren en zijkant van je wangen. Je houd er een starende houding aan over van iemand die compleet in z'n element zit te genieten van z'n flash.

J0rrit

Badass junkie
Atropa zei:
In je pijpje blijven resten achter zitten die je niet wenst als je er ooit nog wiet, DMT of salvia uit wilt roken.

Verder zou ik zeker niet 1 heel bolletje in 1 keer wegbasen de eerste keer. Hou er rekening mee dat je longen een flinke optater krijgen en de rook kan echt heet zijn. Je kop kan warm of zelfs heet worden.

Bereid je er mentaal op voor dat die crack kick van een minuut een urenlange nawerking heeft van ècht meer willen en flink verrot en slap voelen. Het moet dus puur als experiment van 'weten hoe het voelt' worden.

Ik zal ook eerlijk zeggen dat het tering zalig is. Verwacht geen boom ofzo, maar instant een ultra diepe zucht van superzaligheid gevolg door een soort gewichtsloze flash. Met name rond je oren en zijkant van je wangen. Je houd er een starende houding aan over van iemand die compleet in z'n element zit te genieten van z'n flash.

Oke, tnx voor deze uitleg....hoeveel zou ik nemen dan ongeveer voor de 1e keer? Lijkt het effect erg op het snuiven van coke?

Atropa

Bewuste gebruiker
Nee, is totaal iets anders. Verder bestaat ook de kans dat je de crash na 1 dosis niet kunt opvangen. Maatje van me werd na 1 pijpje helemaal wild en de 3 poffen die hij er daarna doorheen jasde hadden echt nul effect op hem.

Zelf deed ik 3 pijpjes die alle 3 wel effect hadden. Ik zou een 200 mg pof in 3 en of 4 en delen als ik jou was. Je wilt geen harttloppingen hebben van dit spul. Is tè naar gewoon. :openmouth:

Addick

Bewuste gebruiker
Nummer verwijderen heeft niet veel zin,als je ECHT wilt zul je er vast aan kunnen komen.

Ben wel benieuwd wat het word voor je,je speelt met vuur.
Er is ook al is gevraagd of het wel recratief te gebruiken is,het antwoord was nauwelijks.

Maar jij zult weten wat je aan kunt..

:wave:

Skippy

Wijs gebruiker
Tja, het ligt echt aan de persoon zelf, wilskracht om te stoppen, of om het maar 1 keer te doen ,en het daarbij te laten.
Ik zou het ook wel een keer willen proberen maar heb gewoon zo mijn redenen om dat niet te doen, een vriend van mij was er ook aan begonnen, en fietste 3 keer per dag van weesp naar muiden (niet dat dat heel ver is) om crack te halen, waren we in amsterdam, vroeg ie aan een zwerver of die aan crack kon komen, een wildvreemde, geen tand in zn smoel, nou vroeg ie mij of ik ook wilde, achter een auto, nee bedankt.

jcutter

Badass junkie
Tot nu ben ik heel erg verzot op tripmiddelen, maar die hebben mij laten inzien dat ik niet getekend ben voor het leven :( Dus ga ik binnenkort maar smack roken om dat duidelijk te maken aan mijn omgeving :( :openmouth:

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
ik zou gelijk smack gaan spuiten als ik jou was :) sterker nog .. neem gelijk een speedball .... heroine en coke tegelijk spuiten ... smack roken is zo simpel, soms werkt een joint nog sterker ................

als je omgeving hoort dat je dat gedaan hebt, heb je gelijk het ultieme gedaan en ben je de bommmmm ...

en zien ze je voor de rest van je leven als junk :) but who cares anywayz :wink:

Atropa

Bewuste gebruiker
Je kunt beter goede China white hebben dan Turkse Bruin met bout kwaliteit wat 90% in NL chineesd.

Ècht goede bronnen die witte smack verkopen zijn er vrijwel niet te vinden in Nederland.

Dat zit namelijk bij maatschappelijk succesvolle mensen die zwijgen als het graf. Om te voorkomen dat er een tsunami van verslaafden naar hen toestroomt.

nutsss

Wijs gebruiker
gewoon niet doen, je weet beter... :smoke:

crack is geen recreatieve drugs, het is een ticket to heaven en dan hell

J0rrit

Badass junkie
ArieKanariE zei:
ik zou gelijk smack gaan spuiten als ik jou was :) sterker nog .. neem gelijk een speedball .... heroine en coke tegelijk spuiten ... smack roken is zo simpel, soms werkt een joint nog sterker ................

als je omgeving hoort dat je dat gedaan hebt, heb je gelijk het ultieme gedaan en ben je de bommmmm ...

en zien ze je voor de rest van je leven als junk :) but who cares anywayz :wink:

Ervaring mee zeker he?

Ik heb het eventuele lichte vermoeden dat die post misschien met aan onzekerheid grenzende kleine waarschijnlijkheid richting de heer J. Cutter gericht was, en niet naar jou.

J0rrit

Badass junkie
Lake zei:
Ik heb het eventuele lichte vermoeden dat die post misschien met aan onzekerheid grenzende kleine waarschijnlijkheid richting de heer J. Cutter gericht was, en niet naar jou.

Je hebt gelijk ja, had dat nog niet eens gelezen. :flushed:
Dus Arie bij deze sorry voor mijn reactie!

Overcome

Belezen gebruiker
DarkScope zei:
PS: Ik ga het 1 keer proberen, weet van mezelf dat het daarbij kan en zal blijven, dus aub geen opmerkingen dat het niet verstandig is want dat is drugs nooit.

Ik denk dat je nooit met zekerheid kan zeggen dat het bij 1 keer proberen blijft...

Drugs is slecht, maar ik vind dat er zeker verschil zit in de mate daarin, crack is toch wel behoorlijk veel verslavender vergeleken bij heel veel andere drugs.

Addick

Bewuste gebruiker
Denk dat die waus gozer het ook anders bedoelt.
Hij ''pijpte'' crack en daarom was ze mond verdooft :wink: .

Spor

Wijs gebruiker
Skippy zei:
jcutter123 zei:
Ik wil heroine! Aan base kan ik wel heel makkelijk komen :)

ik vind jou niet echt een wijs gebruiker :P

Na zn eerste shop komt er ook "Badass junkie" te staan :mrgreen:

Kan echt werkelijk aan bijna alles komen, en regel ook wel eens wat voor vrienden ofzo maar heroine regel ga ik echt voor niemand regelen... Wil echt niet verantwoordelijk zijn voor het kapot maken van iemands leven op die manier... Base en meth geld het zelfde voor. Ik doe veel drugs maar die komen echt niet door de beugel bij mij, en mensen die dat willen moeten er maar zelf naar zoeken, en hell, ik hoop dat ze het niet vinden !

Majic

Experimenterende gebruiker
eyebeekaii zei:
Skippy zei:
jcutter123 zei:
Ik wil heroine! Aan base kan ik wel heel makkelijk komen :)

ik vind jou niet echt een wijs gebruiker :P

Na zn eerste shop komt er ook "Badass junkie" te staan :mrgreen:

Kan echt werkelijk aan bijna alles komen, en regel ook wel eens wat voor vrienden ofzo maar heroine regel ga ik echt voor niemand regelen... Wil echt niet verantwoordelijk zijn voor het kapot maken van iemands leven op die manier... Base en meth geld het zelfde voor. Ik doe veel drugs maar die komen echt niet door de beugel bij mij, en mensen die dat willen moeten er maar zelf naar zoeken, en hell, ik hoop dat ze het niet vinden !
crack en meth zijn inderdaad slopende drugs maar als je mentaal sterk ben kan je alles bij een keer laten :grin: maar het is wel cool dat je zoveel om mensen geef ^^ en ze niet kapot wilt maken

davev

Newbie
Nou dat is weer een nieuwe verslaafde die straks alles zal verliezen wat hem lief is!!! Het hoeft niet meteen te gebeuren maar geloof mij en ik spreek uit ervaring, iedereen die wit roken 1 x probeert zal na verloop van tijd er alles voor opzij zetten en alles en iedereen verliezen!!!

Expirimenteer alsjeblieft niet met dit spul want het is gewoon te goddelijk lekker om bij 1 x te blijven!!! Als je het nooit gedaan heb zal je ook niks missen en kan je een mooi leven leven maar besluit je toch om het te proberen dan zal je binnenkort terug denken aan deze waarschuwing en denken,,, KUT had ik het nou maar niet gedaan...

BRUIN EN WIT,,, NIET AAN BEGINNEN!!! (dit zal ongetwijveld iedereen die net als mij verslaafd is aan deze rotzooi met me eens zijn!!)

Nou ik hoop dat ik met deze tekst in ieder geval 1 iemand heb gered van deze hel die verslaving heet.

davev

Newbie
Nog een tip... Als je nou toch zonodig coke moet gebruiken wees dan slim en snuif het gewoon! Dit is nog wel in de hand te houden voor iemand die redelijk sterk in zijn schoenen staat maar ga het niet basen want dan is het niet meer in de hand te houden, en ik kan het weten...

Ga maar eens snuffelen op internet bij informatie sites over crack of base coke, daar zal je dit bevestigd zien.

Albino

Bewuste gebruiker
Ik vind coke eigenlijk heel makkelijk in de hand te houden, sta ik nu sterk in me schoenen :stoned: ?

Bovenaan