Phenazepam

Practuna

Belezen gebruiker
Hallo mensen,

Ik heb een vraag, kheb een soort van impuls bestelling gedaan bij een (volgens anderen) betrouwbare RC site. Eigenlijk wou ik Etizolam tabletten kopen voor recreatief gebruik, en hoopte dat ik om de paar maanden een keer een dagje met veel minder angst kon hebben, (heb namelijk Sociale angst stoornis en een vorm van autisme.)

Hier was het probleem, de Etizolam was niet mer verkrijgbaar in tabletvorm, alleen nog maar in poedervorm in enorm grote hoeveelheden dus dat kon ik niet bestellen. In plaats van even een week ofzo te wachten tot het er weer was heb ik uit impuls 50 mg Phenazepam besteld voor -modedit geen prijzen op het forum-, maar heb niet eens nagedacht over hoe ik daarvan een hele lage dosis kan nemen. Heb gezocht op internet over dat middel en ben er al snel achter gekomen dat Phenazepam een fet hevig middel is dat in poedervorm gewoon erg moeilijk te doseren is, in ieder geval niet zonder weegschaal.. die ik ook niet heb :(

Ik besefde me al snel dat ik iets doms heb gedaan.. wtf moet ik nou met dat poedertje, ALS het uberhaubt wel echt is xD

Raar spul is het heb ik gelezen, en ik heb nog niet eens een keer een lichte benzo geslikt laat staan een RC benzo die zo krachtig kan zijn dat je gewoon dagen van de kaart kan zijn :(

Iemand suggesties, wat kan ik doen, en ja ik weet dat ik iets doms heb gedaan echt facking debiel maar goed..

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Een weegschaal kopen..
Vind zelf phenazepam niet boeiend of sterk maar goed had toen wel een giga tolerantie.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Practuna zei:
Ja kan ook nog zijn dat het versneden is bvb lol
Dat kan, maar research chemicals zijn zelden versneden.

Als je het gaat gebruiken is het belangrijk om een weegschaal te kopen die op de miligram nauwkeurig is. Vervolgens dien je dan ook nog aan volumetrisch doseren te doen, zie deze link voor verdere uitleg: https://psychonautwiki.org/wiki/Volumet ... uid_dosing

Volumetrisch doseren is belangrijk omdat miligram weegschalen niet betrouwbaar zijn onder de 10 a 20mg. En van phenazepam heb je al genoeg aan een dosering van 1 a 2mg.

Maar persoonlijk zou ik het niet gebruiken als ik jou. Het effect duurt echt bizar lang, minstens een volle dag (24u) en het kan zelfs enkele dagen aanhouden. Daar moet je maar zin en tijd voor hebben. Je kunt ook gewoon je verlies nemen en je voornemen om volgende keer eerst wat onderzoek te doen als je weer wat koopt.

MeejheM

Badass junkie
een milligram weegschaal zou nauwkeurig moeten zijn tot op de milligram, maar dan heb je wel een serieuze investering.

Helaas zijn zo'n beetje alle weegschalen met .000 resolutie pas echt accuraat als je boven de 10 of 20 milligram uitkomt. Als je echt nauwkeurig 1 of 2 milligram wilt doseren heb je een serieuze investering voor de boeg, of je moet gaan sjoemelen.

Dat laatste is in jou geval misschien niet optimaal, maar wel aan te raden. De weegschalen die ik bedoel kosten een hoop, en zelf kalibreren is echt niet aan te raden.

Dat kan, maar research chemicals zijn zelden versneden.
Dat is ook mijn ervaring, maar ik zou het niet zo aan een ander doorgeven. Helaas komen de meeste RC's niet in aanmerking om bij de ggd/drugs testcenter te laten testen.

Je kan een fles sterke drank kopen en dan de phenazepam daarin kieperen en laten oplossen, als er in de fles bijvoorbeeld 1 liter drank zit dan is een dosering van 1 mg, 20 ml drank.

Edit: Ik herinner me net dat phenazepam heel moeilijk in alcohol op lost, dus ik zou toch wat anders proberen.

Practuna

Belezen gebruiker
ik uuh, denk dat ik al weet wat ik ga doen, dat spul berg ik maar op en als het stofje echt aankomt (komende maandag of dinsdag waarschijnlijk) dan bestel ik van diezelfde site voor €11 10 tabletten Diclazepam 1mg

Productbeschrijving van het product:

10 tabletten Diclazepam 1mg kopen

'Diclazepam, also known as Chlorodiazepam, is a benzodiazepine drug and analogue of diazepam. It was first synthesized by Leo Sternbach and his team at Hoffman-La Roche in 1960.[2] Its effects are similar to diazepam, possessing anxiolytic, anticonvulsant, hypnotic, sedative, muscle relaxant, depressant and amnestic properties[3] in animal models with a potency of approximately x10 that of diazepam.

It is not currently marketed as a medication, but rather sold as a research chemical. Its potency has not been systematically tested in humans, but its closest relatives and two main metabolites are lormetazepam[4] with a potency value of x10-12 of delorazepam[5] which is roughly x10 the potency of diazepam.[6]

It’s worth noting that sudden withdrawal from extended benzodiazepines use can result in hypertension, seizures, and death.[7] When suspending long-term use, it is highly recommended to taper one’s dose by gradually lowering the amount taken each day for a prolonged period of time instead of stopping abruptly.[8]'

En als ik zie dat Etizolam weer op voorraad is ga ik die bestellen ipv Diclazepam want Etizolam was mijn bedoeling, die is ook wat bekender, weten ze meer over en had volgens mij gelezen dat die al in verschillende landen als medicatie gebruikt word :)
Plus, tabletten zijn gewoon veel veiliger natuurlijk

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Etizolam is beter inderdaad, makkelijker doseren en niet zo'n belachelijke werkinsduur zoals met phenazepam.

Fool

Badass junkie
Psychedelibee zei:
Volumetrisch doseren is belangrijk omdat miligram weegschalen niet betrouwbaar zijn onder de 10 a 20mg. En van phenazepam heb je al genoeg aan een dosering van 1 a 2mg.
Als hij nog een milligram weegschaal moet aanschaffen en hij er nooit eerder mee gewerkt heeft lijkt, dan het me sowieso niet verstandig om proberen 10-20 milligram af te wegen. Dikke kans dat je bij wegen iets fout doet (ja, je kunt écht dingen fout doen) waardoor er toch nog een groot verschil bij komt.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Psychedelibee zei:
Als hij nog een milligram weegschaal moet aanschaffen en hij er nooit eerder mee gewerkt heeft lijkt, dan het me sowieso niet verstandig om proberen 10-20 milligram af te wegen. Dikke kans dat je bij wegen iets fout doet (ja, je kunt écht dingen fout doen) waardoor er toch nog een groot verschil bij komt.
Ik bedoelde ook niet dat hij dan 10 of 20mg zou moeten afwegen en dat oplossen. Maar meer gewoon dat ze sowieso niet nauwkeurig zijn onder de 10 of 20mg. Ik had er misschien duidelijker bij moeten zeggen dat hij dan het best gewoon alles zou moeten oplossen, maar alsnog ook wel moet nawegen hoeveel er precies in het zakje zat uiteindelijk.

Bovenaan