pffffff

snuverjetje

Experimenterende gebruiker
Heeyy

Gisteravond onverwachts leuk bezoek gehad, en lekker aan de wijntjes en de pep gezeten :grin: Errug gezellig, m'n huissie was een dikke teringzooi, over lag sjek, en heb m'n cd kast uitgestald op tafel.
Anyway, het bezoek is vanmorgen weggegaan, dus nu zit ik hier de hele middag nog een beetje vaag te wezen.. Heb m'n huissie al weer stofgezogen en gepoetst en de was gedaan en zit hier ook wat op het forum te spieken..
Ik vind het zooooooo saaiii
En ik moet zo nog naar de winkel, maar met die doppen heb ik eigenlijk geen zin om nu zo over straat te gaan... bahhhhh

Ik heb nu ook echt geen zin om vrienden te zien die nuchter zijn, en er zijn vanmiddag al 2 langs geweest. Elke keer als de bel gaat zit ik helemaal verstijfd..

Iemand tips om de verveling tegen te gaan, natuurlijk is dit forum berichtje ook al een goede afleiding... :rock: :rockband: :rockband: :rockband: :xtc: :xtc: :hearteyes: :wave: :mrgreen:
:wink: :P :flushed: :sunglasses: :)

Ja ik heb de smilies ook ontdekt..

snuverjetje

Hmmzz... ik kan anders heeeeeeeeeeel goed luisteren hoor!

Anyway.... sjekkies roken is ook een leuke afleiding hehehe paffen om het leven!!

Gaan jullie nog wat leuks doen in het weekend?? :smoke: :P :) :grin:

Flameon

Badass junkie
snuverjetje zei:
Gaan jullie nog wat leuks doen in het weekend?? :smoke: :P :) :grin:

Nee ik heb een k.t weekend, qua sociale contacten dan.
Overdag pitten en 's nachts de ogen open houden. En nee niet op een feest maar @ werk

snuverjetje

werken!!!?! ach t houd je van de straat he :P

pffffffff zonet naar de supermarket gefietst, sjee dat best vaag, kwam er ook nog zo'n halve gare achter me staan die hele gesprekken met zichzelf aan het voeren was :rolleyes: en dan ook niet een beetje zacht, nee de halve winkel kon die kerel gewoon horen...

hehheeh

weyoun22

Bewuste gebruiker
En ik moet zo nog naar de winkel, maar met die doppen heb ik eigenlijk geen zin om nu zo over straat te gaan... bahhhhh

Ik vind dit ook vreselijk na een nachtje doorhalen. Heb wel eens een biljet in de supermarkt overhandigt terwijl ik hem zo vreselijk zag trillen dat ik me kapot schaamde. Of even wiet halen in de shop en toevallig een bekende tegenkomen die een heel verhaal gaat houden, terwijl je met moeite probeert te focussen op wat je wou bestellen.

Muse24

snuverjetje zei:
kwam er ook nog zo'n halve gare achter me staan die hele gesprekken met zichzelf aan het voeren was :rolleyes: en dan ook niet een beetje zacht, nee de halve winkel kon die kerel gewoon horen...

dat hield in elk geval de aandacht weg bij jou enorme doppen :P

[ERROR]

Meestal snuif ik dan nog 3 gram weg en ga ik spinnen aaien onder het bed,,,Spannend!

Bovenaan