lotske1984-
Wijs gebruiker
Heeft er hier iemand ervaring met pervitin.?
Ben gewoon stik op de laatste tijd zo blijf ik ook niet rond lope hoor..op werk ga het nie zoals het moet..ga niet herhalen van wat het komt..Psychedelibee zei:Lees anders eens deze reports door: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21 ... =pervitine
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21 ... =pervitine
Hierin beschrijft Deamon uitgebreid zijn ervaringen met pervitine (metamfetamine). Misschien niet heel verassend, maar het is een bijzonder duister verhaal. Als je al moeite hebt om je amfetamine verslaving in de hand te houden Lotske, moet je je echt afvragen of je uberhaupt aan dit spul wilt beginnen.
Maar denk je dat de oplossing dan zit in metamfetamine nemen? De oplossing om iets met je leven te doen zit nooit in drugs. Drugs maken problemen alleen maar erger als je het juist daarvoor gaat gebruiken...lotske1984- zei:Ben gewoon stik op de laatste tijd zo blijf ik ook niet rond lope hoor..op werk ga het nie zoals het moet..ga niet herhalen van wat het komt..Psychedelibee zei:Lees anders eens deze reports door: viewtopic.php?f=21&t=53681&hilit=pervitine
viewtopic.php?f=21&t=53971&hilit=pervitine
Hierin beschrijft Deamon uitgebreid zijn ervaringen met pervitine (metamfetamine). Misschien niet heel verassend, maar het is een bijzonder duister verhaal. Als je al moeite hebt om je amfetamine verslaving in de hand te houden Lotske, moet je je echt afvragen of je uberhaupt aan dit spul wilt beginnen.
Ik denk ook wel dat ze de keuze kan maken.. of die keuze goed is, is een tweede..ooscaar zei:Je weet zelf ook wel dat je jouw situatie er alleen nog meer mee verkloot. Maar goed, als jij drie maanden net wat harder wilt gaan om daarna nog dieper in de shit te zitten, moet je het gewoon doen. Ik denk dat je de keuze prima voor jezelf kan maken.
Ik word nu al wakker zonder wekker..MeejheM zei:al eens slapen zonder wekker te zetten en flink ontbijten gehoord? werkt echt super.
Mmmm ja jullie hebbe wel gelijk..maar wist niet dat het meth was gelijk crystal meth..leipebaviaan zei:Liever niet lotske, dit spul vernietigt iedereen. Zeker met je speedverslaving zit je al aan de verkeerde kant...
Wil ok wel eens testen zenne om te voele wat het doet..Exceptional Insight zei:Ik weet niet wat het is, maar ik wil het wel gebruiken. Wat ben je toch ook een Belg hè.
mikoz zei:Uit nieuwsgierigheid: wat betekent 'zenne'
lotske1984- zei:Wil ok wel eens testen zenne om te voele wat het doet..Exceptional Insight zei:Ik weet niet wat het is, maar ik wil het wel gebruiken. Wat ben je toch ook een Belg hè.
Ah oke, thanksLoveQuality zei:mikoz zei:Uit nieuwsgierigheid: wat betekent 'zenne'
Zoiets als "hoor"
NL: Ik doe geen drugs hoor
BE: Ik doe geen drugs zenne
Ben al bij verschillende mense geweest allemaal troep..alle bij 1 ne iets betere ma nog nie wat het moet zijn..tis gewoon en hel moete gaan werke band werk en da ding macheerd nie afzien tot en met..ma geef zoek tocht nie op hoor..maar optie's heb ik nie veel meer..jammer dat het verboden is hier..privitin kun je toch op voorschrift krijgen..alle hebbe ze mij toch verteld..MeejheM zei:zware troep gebruiken is toch hetzelfde als zware troep gebruiken...
als alle speed die je koopt kut is, of zware troep die ook kut is, gebruik gewoon niks of lees je in over rc's zoals 4fluo.
ik moet er niet aan denken de hele tijd bezig zijn rotzooi te kopen... te veel moeite, die energie krijg je met zooi echt niet terug, en ik kan me voorstellen dat het een hoop stress oplevert. als alle mannekes waar je pep koopt troep leveren blijf je daar toch lekker weg?
ben ik nou zo verwend dat ik gewoon krijg wat ik wil hebben als ik wat koop? ik weet dat er veel troep is, maar die mensen moet je gewoon vermijden. sjoemelen met drugs is niet alleen klote, maar ook nog eens ongezond.
je blijft erover schrijven, maar ik kan maar 3 opties bedenken waar je verder mee kan:
-je koopt gewoon goed spul.
-je kijkt of iets als 4fluo een alternatief is, al is het wel peperduur.
- en dit is mij favoriet, je kapt gewoon met het gedoe.
ik ben echt geen goed voorbeeld van kappen met verslavingen, maar dat wil niet zeggen dat ik de optie niet de beste mag vinden toch?
en zou graag eens wa wille opsturen naar iemand hier om te late teste maar dat mag ook nie he.?lotske1984- zei:Ben al bij verschillende mense geweest allemaal troep..alle bij 1 ne iets betere ma nog nie wat het moet zijn..tis gewoon en hel moete gaan werke band werk en da ding macheerd nie afzien tot en met..ma geef zoek tocht nie op hoor..maar optie's heb ik nie veel meer..jammer dat het verboden is hier..privitin kun je toch op voorschrift krijgen..alle hebbe ze mij toch verteld..MeejheM zei:zware troep gebruiken is toch hetzelfde als zware troep gebruiken...
als alle speed die je koopt kut is, of zware troep die ook kut is, gebruik gewoon niks of lees je in over rc's zoals 4fluo.
ik moet er niet aan denken de hele tijd bezig zijn rotzooi te kopen... te veel moeite, die energie krijg je met zooi echt niet terug, en ik kan me voorstellen dat het een hoop stress oplevert. als alle mannekes waar je pep koopt troep leveren blijf je daar toch lekker weg?
ben ik nou zo verwend dat ik gewoon krijg wat ik wil hebben als ik wat koop? ik weet dat er veel troep is, maar die mensen moet je gewoon vermijden. sjoemelen met drugs is niet alleen klote, maar ook nog eens ongezond.
je blijft erover schrijven, maar ik kan maar 3 opties bedenken waar je verder mee kan:
-je koopt gewoon goed spul.
-je kijkt of iets als 4fluo een alternatief is, al is het wel peperduur.
- en dit is mij favoriet, je kapt gewoon met het gedoe.
ik ben echt geen goed voorbeeld van kappen met verslavingen, maar dat wil niet zeggen dat ik de optie niet de beste mag vinden toch?
Ja maar dan ist waarschijnlijk helemaal na de vaantjes..maar hoe dak nu moet leven is ook geen leve hoor..mikoz zei:Uit nieuwsgierigheid: wat betekent 'zenne'
En vanuit holland na en week wachte nog niks..lotske1984- zei:Ja maar dan ist waarschijnlijk helemaal na de vaantjes..maar hoe dak nu moet leven is ook geen leve hoor..mikoz zei:Uit nieuwsgierigheid: wat betekent 'zenne'
dubbel0seven zei:Ik ben ooit verslaafd geweest aan de Pervitin uit het Oostblok. Wat wil je precies weten Lotske? Enige vragen?![]()
Aja nu zie ik het ook..das al lang gelede..LoveQuality zei:dubbel0seven zei:Ik ben ooit verslaafd geweest aan de Pervitin uit het Oostblok. Wat wil je precies weten Lotske? Enige vragen?![]()
Heeee dubbel0seves, je bent terug!! :P
Even offtopic maar hoe is het ermee ondertussen?
Raad je het aan aan iemand.?dubbel0seven zei:Ik ben ooit verslaafd geweest aan de Pervitin uit het Oostblok. Wat wil je precies weten Lotske? Enige vragen?![]()
Denk je dat ik dan gelukkig ga zijn zonder.?mikoz zei:Ik raad je gewoon echt zo erg aan om te stoppen. Ik kan zowat je pijn 'aanraken' door het internet heen. Hoe meer je gebruikt, hoe meer pijn er zich ophoopt, en hoe uitzichtlozer alles wordt Lotske.. Zoek hulp!
lotske1984- zei:Denk je dat ik dan gelukkig ga zijn zonder.?mikoz zei:Ik raad je gewoon echt zo erg aan om te stoppen. Ik kan zowat je pijn 'aanraken' door het internet heen. Hoe meer je gebruikt, hoe meer pijn er zich ophoopt, en hoe uitzichtlozer alles wordt Lotske.. Zoek hulp!
Jalotske1984- zei:Denk je dat ik dan gelukkig ga zijn zonder.?mikoz zei:Ik raad je gewoon echt zo erg aan om te stoppen. Ik kan zowat je pijn 'aanraken' door het internet heen. Hoe meer je gebruikt, hoe meer pijn er zich ophoopt, en hoe uitzichtlozer alles wordt Lotske.. Zoek hulp!
Dat is dus mijn probleem stoppe is niks maar het volhouden dat is iets anders..mikoz zei:Jalotske1984- zei:Denk je dat ik dan gelukkig ga zijn zonder.?mikoz zei:Ik raad je gewoon echt zo erg aan om te stoppen. Ik kan zowat je pijn 'aanraken' door het internet heen. Hoe meer je gebruikt, hoe meer pijn er zich ophoopt, en hoe uitzichtlozer alles wordt Lotske.. Zoek hulp!duurt alleen even.
Tekzor668 zei:Kan me enkel maar aansluiten bij wat dunnetjes zegt. Stoppen en afkicken is iets wat je zelf in handen moet nemen. Ik was 14 jaar wietverslaafd tot op 19 dagen geleden toen ik dieper dan ooit zat ook door combinaties met andere en verschillende middelen. De stop erop beslis enkel jij zelf. Doe het voor jezelf en niet voor iemand anders. Als het bv. niet lukt met jouw nieuwe vriend ga je inderdaad terug gebruiken. Als je zelf op orde bent gaat alles makkelijker. Just go for it, je kan het en ik ben zeker dat het gehele actief forum je zal gaan steunen!!