pep uit polen

rdam24

Newbie
wie heeft er wel is pep uit polen gebruikt, ze zeggen dat het beter is dan hier plus ik kan viavia een prijs afspreken van ongeveer €0,70 per gram fokking goedkoop, €70 voor een ons. :mrgreen:

pepgirl

Experimenterende gebruiker
hmmm heb geen idee of t wel goed spul is of niet , kan best hoor
maar ik heb ook kennissen die veel in polen komen en wat ik van hun
begrijp is dat t er net wel een x zo duur is als hier in nederland
maar ja als je de goede connecties hebt kan je altijd goedkoop krijgen das hier ook zo

Mac...

Badass junkie
Ik vertrouw gewoon niks wat uit Polen komt, de drugsbendes die in al die oostblok landen wonen zijn echt minder te vertrouwen dan mensen waar je hier zaken mee doet. Die Polen hebben veel minder te verliezen en zijn een stuk harder dan onze "gemiddelde" westerse laboranten.
Maar: "you got to try it, to know it"

En als je dat nou hebt gedaan, laat t me dan weten, dan kan ik mss mijn mening nog bijstellen.

Fucking Madness

Experimenterende gebruiker
rdam24 zei:
wie heeft er wel is pep uit polen gebruikt, ze zeggen dat het beter is dan hier plus ik kan viavia een prijs afspreken van ongeveer €0,70 per gram fokking goedkoop, €70 voor een ons. :mrgreen:

voor 70 euro kan je een gokje wagen toch? :mrgreen:

platypus

Belezen gebruiker
tja als ze het op dezelfde manier maken zal het wel weinig verschillen...
maar die polen daaro verkopen waarschijnlijk als een tierelier aan alle onwetende speedsnuiverdjes... doe mij maar gele terror :wink:

boy

Bewuste gebruiker
Haal een ons en laat het hier bij een testcentrum onderzoeken. Het is niet veel geld, en als het goed is heb je een mooie deal gesloten.

Marcel

Belezen gebruiker
Wat betreft productie van speed en xtc lopen de landen zoals Polen flink in, hoewel NL en België nog steeds nummer 1 zijn qua productie.

Hoewel in Nederland het ook Peppies en Kokkies zijn die volgens een simpel lijstje speed en mdma bakken schijnen de labs in het oosten nog verschrikkelijker te zijn. Nog smeriger, nog minder kennis.

Idd goeie advies is: laat testen http://www.drugs-test.nl. Dan weten we of de kwaliteit acceptabel is.

Jeller

Badass junkie
kben gisteren twee Polen tegengekomen en ze wouden wa wodka me ons drinken en die mannen zeiden da Polen goeie speed eeft

roaren*

Bewuste gebruiker
kheb wel al gehoord van roze speed in polen, 3euro voor 5 gram, en dat het echt hele goeie zou zijn, maar ja alles is nu eenmaal goedkoop in polen ..

Mac...

Badass junkie
eerst zien dan geloven.
En als iemand anders nou eens persoonlijk een ervaring heeft met pep uit polen ipv horen zeggen, dan wil ik het héél mss nog eens aannemen.

Deranged

Badass junkie
Behalve dan van 'die vage gast uit het schuurtje' weet ik sowieso nooit waar hij vandaan komt. Waarschijnlijk Nederland maar je weet nooit.

Bovenaan