Pep-Trip

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Ik wil hier even mijn ervaring met pep met jullie delen.

Ik heb gister heerlijk gefeest onder de pep. Toen ik vanacht in m'n bed lag wist ik dat ik niet kon slapen, en ik zie er altijd heel erg tegen op. Maar dit keer was het eigenlijk anders.
Ik lag echt HEERLIJK, ik heb me KAPOT lopen zweten van 4 uur 's nachts tot 8 uur 's ochtends. Niet geslapen uiteraard maar ik maakte zoiets raars mee.

Ik was heerlijk aan het nadenken over alles, alleen maar positive dingen. Op een gegeven moment gingen mijn gedachten terug naar mijn kindertijd en ik werd helemaal emotioneel :confused: Dat had ik echt nog nooit meegemaakt aan de pep (ik heb het 3 keer gebruikt in 2 jaar dus zo gek is het misschien niet). Ik voelde plotseling zoveel medeleven voor iedereen :P
En ik had gewoon zin om te huilen van verdriet en van geluk, van alles wat er is gebeurd. Het was eigenlijk zo speciaal :)
Met xtc heb ik het ook heel erg, maar dan word ik nooit emotioneel. Simpelweg omdat het soms lijkt alsof ik geen emotie meer heb als ik xtc gebruik.

Rond een uur of 6 begon het licht te worden, en door de schemering in m'n kamer zag ik een hoop dingen die er niet waren. Ik heb een poster op m'n slaapkamer hangen, maar die was niet meer zoals ie daarvoor was zegmaar xD

Ik voelde wel kramp in m'n benen door de hele tijd in die lekkere lichhouding te liggen. Toen het helemaal licht was vond ik het nodig om weer lekker uit bed te gaan. Toen ik in de spiegel keek was ik groen en ook best lelijk, maar dat ging weg nadat ik wat gegeten had. Ik heb gedoucht en toen even heerlijk in het zonnetje gelegen, ik viel uiteraard bijna in slaap.
Even 1 klein sneetje brood naar binnen gewerkt en wat vers geperste sinaasappelsap.
Toen weer even in de zon gelegen en toen vond ik het wel een strak plan om m'n laatste beetje pep erbij te pakken (wat wonder boven wonder meer was dan ik had verwacht).

Paar nakkies huppaa...
Ik had zin om lekker heen en weer te lopen in de tuin, mezelf af en toe bekijken in de weerspiegeling van de ramen (ja dat vind ik dus leuk :P kijken of m'n spacebek ook wel 's veranderd)

En nu zit ik hier, een leuk verhaaltje te typen. Omdat ik me eigenlijk verveel, maar ook weer niet :grin:

Zoals je misschien merkt aan mijn nogal aparte (in mijn ogen) manier van schrijven is het allemaal nog neit helemaal uitgewerkt.

En dat brengt mij ook tot een laatste vraagje:
Ik heb soms het idee dat de pep al na een half uur is uitgewerkt, maar dan een uur later voel ik van die tintelingen overal. In bed voelde ik dat ook. dat was echt heerlijk.

Okey, het was dus niet echt een vraag, maarja. Heb ook geen zin om weer helemaal backspace te gebruiken. Ik denk dat ik eens heerlijk ga opruimen.

Oja, morgen moet ik werken om 17 uur 's middags. En aangezien ik niet geslapen heb afgelopen nacht, moet ik rekening houden met een strenge dip morgen? Ik heb nog niet zo heel vaak speed gebruikt dus ik weet het eigenlijk niet zo goed.

Mike

Bewuste gebruiker
Haha... heerlijk verhaal.

Slapen gaat vanavond wel lukken als je verder van de pep afblijft, dus dat werken gaat wel lukken morgen, al zal je waarschijnlijk jezelf nog wel even vervloeken tijdens je werk.

Wat ik niet snapte in je verhaal was dat je geen emoties kende tijdens xtc gebruik? Kan je dat nader toelichten?

Met xtc heb ik het ook heel erg, maar dan word ik nooit emotioneel. Simpelweg omdat het soms lijkt alsof ik geen emotie meer heb als ik xtc gebruik.

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Mike zei:
Haha... heerlijk verhaal.

Slapen gaat vanavond wel lukken als je verder van de pep afblijft, dus dat werken gaat wel lukken morgen, al zal je waarschijnlijk jezelf nog wel even vervloeken tijdens je werk.

Wat ik niet snapte in je verhaal was dat je geen emoties kende tijdens xtc gebruik? Kan je dat nader toelichten?

Als ik strak sta van de xtc dan voel ik me heel gelukkig, maar ik kan niet lachen of huilen. Het is alsof dat allemaal wordt geblokkeerd. Ik weet niet of iedereen dat heeft (zal wel niet). Maar dat vind ik zelf het kutste eraan, en vooral als het is uitgewerkt. Dan zit er helemaal geen gevoel meer in me.

En wat dat werken betreft, ik denk ook wel dat het gaat lukken. Desnoods meld ik me ziek. Maar ik heb veel vertrouwen in mijn komende nachtrust :grin:

Ben benieuwd hoe ik me morgen voel. Nu voel ik me iig nog piekfijn :)

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
ja hoor, het is zover!

Ik hoor een radiomannetje, maar ik heb geen radio.

Kan niet wachten tot het donker wordt :rolleyes:

Wist niet eens dat je zo kon hallucineren van pep, wat dat betreft is het net xtc. Precies zelfde soort hallucinaties. Ook omdat ik niet geslapen heb offcourse :grin:

ooh, wat lig ik lekker met mijn kussentje op m'n bureau :hearteyes:

Bingeln

Experimenterende gebruiker
Nee dat heb ik nou nooit, maar ik ga ook eigenlijk niet naar bed als het nog werkt.

Die hallucinaties komen voor een groot deel door het slaapgebrek. Ik ben militair geweest en als je nachten door moest (lange stukken lopen met veel bepakking enzo na al dagen wakker te zijn), ging je ook rare gezichten zien in de rugzak van je voorganger, beestjes op de grond, wegen die er niet zijn enz. Guppen heette dat (GevechtsUitPutting).

Was zelf laatst ook weer een weekendje aan de pep en op zondagavond zag ik steeds mensen langs mn raam lopen (ik woon op 2-hoog). Je weet wel dat die mensen er niet zijn maar toch kijk je steeds hehe :openmouth:

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Net ff lekker m'n gehemelte open gegeten :openmouth: ouch!

Ik denk dat ik zo maar lekker m'n bedje in duik :grin:
Wel grappig dat je die na-effecten zo lang voelt :hearteyes:

:wave:

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Nou nou...

Dat slapen viel nog vies tegen.
Ik geloof dat ik van 22 tot 1:00 uur heb geslapen en van 4 tot 8 uur :rockband:

Wel jammer :(

Maargoed het zonnetje schijnt he :rolleyes:

nu maar ff douche

UnknownLeprechaun

Belezen gebruiker
Pff ik ben ook alweer 2 nachten wakker.
Meestal kan ik dat wel aan,
maar ik denk dak een beetje TE gewend raak aan die speed.

Voel er niet zoveel meer van. Gistere avond bleef ik maar lijntjes legge.
Dacht dat het misschien aan de speed zelf lag.
Kzou zowiezo m'n gerief eens moete late teste, maar tis niet
echt bij de deur want ik woon op de grens met Belgie

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Walldac zei:
Pff ik ben ook alweer 2 nachten wakker.
Meestal kan ik dat wel aan,
maar ik denk dak een beetje TE gewend raak aan die speed.

Fijn he :hearteyes:

Ik heb van vrijdag ochtend (8 uur) tot nu, iets van 5 uurtjes geslapen.
Maar het was meer bewusteloosheid dan een echt dutje denk ik zomaar.

(of ik keek die periode even niet op de wekker en denk daarom dat ik sliep ofzo, zou me ook niks verbazen)

Ik moet trouwens wel ff zeggen dat die zooi wel tering lang blijft werken. Stond ik ff niet bij stil. Dat verklaart natuurlijk ook waarom ik vrijdagnacht zo heerlijk in m'n bedje heb liggen krieoelen tot 's ochtends vroeg zonder slaap:grin: :openmouth: :grin:

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Ik zit nu al een tijdje dromerig naar mijn scherm te kijken. En ik heb echt zin in niks.

Ik heb zelfs geen zin in het feit dat ik nergens zin in heb,
en dat is knap lastig :grin:

Ik heb er maar een glaasje vodka bij gepakt, om wat soepeler te worden zegmaar :P
Dat gestaar word ik ook een beetje moe van af en toe :xtc:

En ik kan nog steeds niet bevatten dat ik zo slecht geslapen heb afgelopen nacht :confused:
Je zou toch denken dat je als een blok in slaap valt als je al een nacht wakker bent geweest?

Om 12 uur 's middags nam ik het laatste nakkie gister, Kan dat zo lang doorwerken?
Nouja blijkbaar wel :tearsofjoy:

Heel apart :rolleyes:

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Ja dat weet ik, maar als ik nu ga slapen dan word ik denk ik rond 3 uur vannacht wakker of nog erger! Om 11 uur vanavond :angry: . En wat moet ik dan in hemelsnaam gaan doen, om 3 uur 's nachts?

Ik ben van mezelf al iemand die niet snel in slaap valt,
sommige mensen denken misschien; doe je ogen dicht, ga slapen en zeik niet!
Maar niet iedereen heeft zo'n goede band met het slaapgebied van z'n hersens helaas.

Maar ik vermaak me wel hoor. Het is niet de eerste keer dat ik een paar nachtjes oversla aan de drugs. Alleen gek genoeg denk je elke keer weer dat die kater wel meevalt omdat je op dat moment ín zo'n goede stemming bent :beer:

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
De tijd kruipt.....

Ik ga zo echt een stuk fietsen of in de tuin liggen ofzo want dit is gewoon niet normaal meer.

Kijk en daarom gaat de pep altijd op,
En daarom heb je mensen die in een vicueuze circel terrecht komen.

Verveling heerst dodelijk!!

Gelukkig rook ik :smoke:

En mocht je nog een leuke tip hebben om verveling te doden? Ik ben je dankbaar,

En kom niet met masturberen want dat heb ik al 20 keer gedaan (is trouwens wel buitengewoon lekker na de pep :grin: )

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Heerlijk zo'n eigen topic! :grin:
Helemaal van mij, waar ik lekker alles van me af kan schrijven in mindere tijden.

Wat ik trouwens nog wel wil weten...

Is het normaal (normaal in de zin van; Ja dat komt vaak voor bij gebruik van speed) dat ik tijdens en na gebruik van speed een ''rot'' gevoel in m'n keel heb. Hoesten gaat vaak een beetje moeilijk, en ik heb het gevoel dat er van alles vast zit.
En ook praten lijkt tijdens en na gebruik een hele andere ervaring, niet bepaald fijn zegmaar...

Of ik rook gewoon te veel tijdens gebruik! (en dat zal er zeker wat mee te maken hebben)

VERNEUKTHEID :grin:

Beanhead

Badass junkie
pbwebmaster zei:
Heerlijk zo'n eigen topic! :grin:
Helemaal van mij, waar ik lekker alles van me af kan schrijven in mindere tijden.

Wat ik trouwens nog wel wil weten...

Is het normaal (normaal in de zin van; Ja dat komt vaak voor bij gebruik van speed) dat ik tijdens en na gebruik van speed een ''rot'' gevoel in m'n keel heb. Hoesten gaat vaak een beetje moeilijk, en ik heb het gevoel dat er van alles vast zit.
En ook praten lijkt tijdens en na gebruik een hele andere ervaring, niet bepaald fijn zegmaar...

Of ik rook gewoon te veel tijdens gebruik! (en dat zal er zeker wat mee te maken hebben)

VERNEUKTHEID :grin:

Jaaa dat is toch dat roken hoor, minder een beetje! Steek een blowtje op :stoned:

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Nee blowen dat doe ik echt niet meer, dat wordt zo snel een gewoonte bij mij.

Maar ik rook wel veel tijdens gebruik. Het is zoooo heeerlijk om die sigaret tussen je vingers te hebben, en lekker een beetje derbij kauwen :hearteyes: en vaak maak ik 'm uit als ie op de helft is want dan wil ik wat anders doen :mrgreen:

Maar ik ga de volgende keer maar bewust wat minder roken,
kijken of het effect heeft.

Bovenaan