Pep in een Capsule

--DREAM

Experimenterende gebruiker
Laatst vroegen vrienden mij of ik pep in een capsule wou proberen. (Omdat ik zelf niet snuif)
Ik vraag mij of dat de zelfde werking en bijwerking heeft als snuiven?
Zoals: witte slijm...

psych-out

Bewuste gebruiker
als je pep oraal inneemt zal het wel dezelfde effecten hebben zoals je het nasaal (neus) inneeml. Er is wel een verschil in de tijd dat het begint, de heftigheid van het opkomen, enz.
als je het via je neus inneemt duurt het ongeveer een paar minuten wanneer het begint te werken. Wanneer je het oraal neemt, dan kan dit een half uur tot een uur duren afhankelijk van wat je gegeten hebt enz.
Via orale toediening zal je niet echt slijmen krijgen, dit kan natuurlijk als je maag wat trug geeft omdat het de ingenome stof niet gewoon is, je niet zo'n sterke maag hebt enz.
als je het oraal neemt, drink dan gewoon veel water en dan zal de kans hierop verkleinen.
voor je het doet, lees je toch nog eens goed in en stel eventueel vragen op drugsforum :grin: en alles komt goed.

tip: kijk bij het speed gedeelte in plaats van het cocaine gedeelte. Hier is natuurlijk veel meer over te vinden. Mocht je nog een topic openen, gelieven dit dan ook daar te plaatsen (speed)

justinn

Experimenterende gebruiker
je zit in de verkeerde afdeling trouwens maar wou toch even wat zeggen. als je een keer geen capsules heb en je doet het in vloeitjes( van je sigaret) doe het dan niet in 2 voor de zekerheid, gewoon 1 vloeitje anders kan het wel 5/6/7uur duren
ik weet dit uit ervaring omdat ik ( coke ( dom achteraf)en pep) in 2 vloeitjes had gedaan.
het was carnaval en k hij zou om 7uur moeten komen, toen ik op bed lag om 2uur begon het zoieens.. haha

Justinn

Bovenaan