Pep geur...

wausske

Experimenterende gebruiker
Hallooow mensse :grin:

Ik heb een vraagje over de geur en de smaak
van die vieze pep.
Ik koop mijn speed altijd nat, maar die geur is echt
héél sterk! Nu is het probleem, ik kan niet zo goed
tegen die geur want ik word er al misselijk van als ik
eraan ruik. Een bommetje is wel een oplossing maar
ik vind snuiven eigelijk toch relaxter :wink: !
Mijn vraag is of je de geur van de pep af kan krijgen
door het bijvoorbeeld te laten drogen en wat langer laten
liggen zodat misschien de geur er uit kan gaan? Als ik gesnoven
heb en er komt wel eens wat in me keel vind ik het ook vreselijk!
Kun je misschien er iets aan toevoege dat die smaak ook niet meer
zo smerig is? Nou ik hoop het wel haha :grin: !

Bedankt voor de reactie's alvast Gr's Wausske :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
jankert ...

het brandt zeker ook te veel ??

huilert ...

weet je wat ?

neem jij lekker een pepermuntje ...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
lysergine25 zei:
Inderdaad zeg, als je zou zeuren dat het brandt is nog tot daar aantoe, maar dat het stinkt? Dude.. Je moet het sowieso laten drogen, anders krijg je het toch niet lekker gesnoven? Tijdens het snuiven houd ik tegenwoordig een dropje in mn mond, dat werkt wel een beetje tegen de smaak van de drip, maar je blijft het wel merken natuurlijk. Leer het waarderen, dan is het minder erg (:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik ken bijna geen 1 drug waar een lekkere geur en/of smaak aan zit. Even door de "zure appel" heen bijten dus. Drugs zijn niet voor kinderen gemaakt, dus er zitten ook geen snoepgeurtjes en smaakjes aan...

Debris

Bewuste gebruiker
Hehe, die geur wen je wel aan. Na een tijdje zul je 't lekker vinden.
Als je speed erg vind moet je nog dmt roken, dan stinkt naar verbrande autobanden.

3970

Wijs gebruiker
Debris zei:
Hehe, die geur wen je wel aan. Na een tijdje zul je 't lekker vinden.

Jij misschien wel, maar ik kan er echt niet aan wennen..elke keer weer snoepjes eten, fris drinken, en toch nog kokhalzen :kots: Maar goed, dat hoort erbij voor sommigen :grin:

Wacky

Badass junkie
wausske zei:
Hallooow mensse :grin:

Ik heb een vraagje over de geur en de smaak
van die vieze pep.
Ik koop mijn speed altijd nat, maar die geur is echt
héél sterk! Nu is het probleem, ik kan niet zo goed
tegen die geur want ik word er al misselijk van als ik
eraan ruik. Een bommetje is wel een oplossing maar
ik vind snuiven eigelijk toch relaxter :wink: !
Mijn vraag is of je de geur van de pep af kan krijgen
door het bijvoorbeeld te laten drogen en wat langer laten
liggen zodat misschien de geur er uit kan gaan? Als ik gesnoven
heb en er komt wel eens wat in me keel vind ik het ook vreselijk!
Kun je misschien er iets aan toevoege dat die smaak ook niet meer
zo smerig is? Nou ik hoop het wel haha :grin: !

Bedankt voor de reactie's alvast Gr's Wausske :wave:

Afgelopen weekend stond ik met een meiske in antwerpen op een toilet speed te snuiven en toen moest ze kotsen van de geur. Was jij dat ? :grin:

wave

Belezen gebruiker
Je moet het ook laten drogen, nat ruikt het sowieso raar en kun je het beter ook niet snuiven tenzij je graag van die klodders in je neus hebt ipv fijn poeder.

Verder vind ik het het altijd een beetje naar stof ruiken.

wausske

Jah sorry voor de mense die het een raar topic vinden,
maar sommige pep diej ruikt egt te sterk en ga ik van kokhalse...
Ik dacht dat er misschien een manier was om die geur er uit te krijge :wink:
Maar zo te zien moet ik er maar mee leren leven haha.
Toch bedankt voor de reactie's Laters :wave:

psych-out

Bewuste gebruiker
lekker die geur, vind ik toch.
is net als peuken denk ik, toen je het niet rookte was het ook van bah,
vieze geur maar als je rookt vind je het lekker, en dat is denk ik net hetzelfde als bij speed.
het branden in je neus is effe wennen.
wie harddrugs wilt gebruiken moet ook hard zijn (je weet wel wat ik bedoel)
kan je dat niet dan moet je softdrugs gebruiken.
hiermee bedoel ik niet dat als je softdrugs gebruikt dat je een softie bent !!! iedereen maakt voor zijn eigen uit wat ie wilt gebruike en wat niet.
ook voor de newbie's die pas beginnen met drugs, laat andere niet beslissen of je al dan niet drugs gebruikt.

joshua23

Newbie
Speed ruikt heerlijk :hearteyes: ! Het is alleen ietwat heftig chemisch om te proeven. Als je een niet al te volle neus hebt en geen dikke lijnen legt kun je het meestal gelijk doorslikken zonder dat het in je mond komt.

SpacyK

Newbie
Appeltjes pep? :wink:

Nee maar, ja het ruikt niet lekker en het brand en dat is lekker.
Ik vind de smaak ook niet verschrikkelijk hoor, ik bedoel als ik iets gebruik wil ik er ook wel wat van merken ook, niet dat ik straks poedersuiker door mijn neus aan het raggen ben. (...ik wil dat het weekend is.. :hearteyes: ik heb pep afgezworen, but it's timeeeee )

underworld

Wijs gebruiker
ik vind het wel wat hebben, na een tijdje wen je eraan en kun je het wel op prijs stellen aangezien je weet dat er wat gaat gebeuren :wink:

klaar dr mee

je kan natuurlijk ook een bommetje maken ik deed het altijd in een vloeitje hoppa inslikken en dan een heel klein snuifje nemen zodat je toch het snuif idee hebt .
vergeet ff niet dat bommetjes je maag ruineren maar tja ach dat doet speed ook met je hersens en je neus en je lichaam dus wat boeit het slikken die hap . :rolleyes:
vloeitjes willen nog wel s aan je gehemelte blijven plakken dan kun je ook van die vitamine capsules halen bij de drogist die kun je open maken leeg gooien en vullen met speed is het zelfde idee alleen slikt wat makelijker.

joshua23

Newbie
klaar dr mee zei:
... dan kun je ook van die vitamine capsules halen bij de drogist die kun je open maken leeg gooien en vullen met speed is het zelfde idee alleen slikt wat makelijker.
Onder andere bij bijv. Azarius kun je ook gewoon lege capsules kopen :)

marko

ExceptionalInsight zei:
lysergine25 zei:
Inderdaad zeg, als je zou zeuren dat het brandt is nog tot daar aantoe, maar dat het stinkt? Dude.. Je moet het sowieso laten drogen, anders krijg je het toch niet lekker gesnoven? Tijdens het snuiven houd ik tegenwoordig een dropje in mn mond, dat werkt wel een beetje tegen de smaak van de drop, maar je blijft het wel merken natuurlijk. Leer het waarderen, dan is het minder erg (:
ik vind dat de geur van pep juist zo lekker ruikt. Het zorgt ervoor dat je zucht toeneemt, waardoor je meer gaat gebruiken. Ik vind het juist een indringende geur die zorgd dat je gaat kwijlen, om het zo maar te noemen....... :wave: :wave: :wave: :stoned:

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Er gaat niets boven de geur van echt lekkere verse (natte) speed, gevolgd door een lekker brandend gevoel in je neus. Dat zijn juist de charmes van deze drug!

* Wordt weer eens tijd btw.. maar helaas nog steeds 'speed-crisis' he volgens mij?

Zeepbel

Ik heb het geluk dat ik van jongsaf aan goed tegen vieze smaken kan..
Dit heeft als effect, dat ik als ik echt te lui ben om een lijntje te leggen, ik gewoon men vinger in het zakje prop en dan zo lekker de speed van m'n vinger lik.. en ja, meeste mensen reageren daar wel wat vreemd op haha

Evenals mijn XTC pillen vroeger, ik knabbelde deze altijd stuk :d

Ghb, drink ik ook meestal puur, sommige is echt wel zurig, maar het gaat nog :mrgreen:

Peace !

Arenshi

Bewuste gebruiker
Zeepbel zei:
Ik heb het geluk dat ik van jongsaf aan goed tegen vieze smaken kan..
Dit heeft als effect, dat ik als ik echt te lui ben om een lijntje te leggen, ik gewoon men vinger in het zakje prop en dan zo lekker de speed van m'n vinger lik.. en ja, meeste mensen reageren daar wel wat vreemd op haha

Evenals mijn XTC pillen vroeger, ik knabbelde deze altijd stuk :d

Ghb, drink ik ook meestal puur, sommige is echt wel zurig, maar het gaat nog :mrgreen:

Peace !

Gestoord. :P

Soma

Bewuste gebruiker
Ik vind de geur van verse pep echt heerlijk. En tegen de smaak kan ik ook goed tegen. Vroeger likte ik mijn zakjes wel eens leeg zonder veel problemen.

Bovenaan