Pep bommetje lijkt effectiever dan snuiven

Hardcore_frk

Badass junkie
Beste allen,

Ik ben gewend om mijn pep te snuiven. Normaal gesproken neem ik een stuk of 4 lijntjes op een avond.

Nu heb ik voor de verandering eens een bommetje gemaakt. Ongeveer de hoeveelheid van één lijntje. Dit lijkt een stuk effectiever te zijn, maar ook wel echt een ander effect. Ik voel het goed, maar het gevoel lijkt meer mentaal en met minder lichamelijke ongemakken.

Is dit te verklaren? Is de biobeschikbaarheid oraal groter dan nasaal? En wordt de levo mogelijk beter afgebroken dan de dex? Want het voelt eigenlijk een beetje als farmaceutische dex (top)!

DEEPScar807

Experimenterende gebruiker
Nu heb ik voor de verandering eens een bommetje gemaakt. Ongeveer de hoeveelheid van één lijntje. Dit lijkt een stuk effectiever te zijn, maar ook wel echt een ander effect. Ik voel het goed, maar het gevoel lijkt meer mentaal en met minder lichamelijke ongemakken.
Ik ervaar ook een ander effect, grootste verschil is dat ik met snuiven een grotere euforie ervaar. En als ik een bommetje neem word ik gewoon extreem dwangmatig. Ik slik ook dubbel zoveel dan dat ik zou snuiven, door dat ik geen euforie ervaar dan. Plus dat de kans bestaat dat ik eerst een paar uur misselijk ben.

Van welke lichamelijke ongemakken heb je last als je snuift?
Is het getest? Misschien is de kwaliteit nu beter dan vorige keren toen je het gesnoven had ?

Hardcore_frk

Badass junkie
Ik ervaar ook een ander effect, grootste verschil is dat ik met snuiven een grotere euforie ervaar. En als ik een bommetje neem word ik gewoon extreem dwangmatig. Ik slik ook dubbel zoveel dan dat ik zou snuiven, door dat ik geen euforie ervaar dan. Plus dat de kans bestaat dat ik eerst een paar uur misselijk ben.

Van welke lichamelijke ongemakken heb je last als je snuift?
Is het getest? Misschien is de kwaliteit nu beter dan vorige keren toen je het gesnoven had ?
Bij mij lijkt de euforie gelijk of wellicht geslikt zelfs sterker. Met lichamelijke ongemakken bij snuiven bedoel ik kaakspanning, onrust en bewegingsdrang. Het slikken geeft een veel meer ontspannen high.

Het is overigens allemaal hetzelfde spul, op hetzelfde moment aangeschaft. Niet getest.

Tevil19

Bewuste gebruiker
Bij mij lijkt de euforie gelijk of wellicht geslikt zelfs sterker. Met lichamelijke ongemakken bij snuiven bedoel ik kaakspanning, onrust en bewegingsdrang. Het slikken geeft een veel meer ontspannen high.

Het is overigens allemaal hetzelfde spul, op hetzelfde moment aangeschaft. Niet getest.

Misschien doordat je minder lichamelijke ongemakken ervaart, is de totale high beter en kan ook euforischer zijn. En je geniet er dan meer van. Ik heb met slikken dat het langzamer inwerkt, geleidelijker en niet meteen zo high strakstaan. Het werkt rustiger vind ik. En geen last van een volle neus. Het duurt wel langer, maar goed je neemt Ook niet snel ff bij.

Hardcore_frk

Badass junkie
Misschien doordat je minder lichamelijke ongemakken ervaart, is de totale high beter en kan ook euforischer zijn. En je geniet er dan meer van. Ik heb met slikken dat het langzamer inwerkt, geleidelijker en niet meteen zo high strakstaan. Het werkt rustiger vind ik. En geen last van een volle neus. Het duurt wel langer, maar goed je neemt Ook niet snel ff bij.
Klinkt inderdaad als zeer plausibel. Inmiddels ben ik helemaal om voor de bom! Zo relaxed dit.

De Kaptitain

Experimenterende gebruiker
Klinkt inderdaad als zeer plausibel. Inmiddels ben ik helemaal om voor de bom! Zo relaxed dit.
Ik ook na jaren altijd gesnoven te hebben , had ik dat met 1 goed bommetje ook door. Want ik gebruik dagelijks en om zo eentje te droppen ja dat voelde ik ook wel tamelijk fel.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Apart. Ik merk weinig verschil, behalve in de opkomst (veel trager bij bom) en in de duur (langer). Ik snuif speed nooit meer sinds lange tijd, vind bommen veel minder vies. Kan trouwens wel zijn dat het effect wat ‘rustiger’ is, ja... het is duidelijk geleidelijker... maar het is voor mij te lang geleden om te oordelen over hoe snuiven ook alweer was. :wink:

Ik heb een paar keer een bommetje speed genomen met ongeveer 100mg erin. De opkomst was dan idd geleidelijk, het effect duurde langer, maar was ook veel gelijkmatiger. Ik ervoer niet echt een rush toen of veel euforie. Toen was het echt vooral veel energie hebben om de hele nacht te dansen. En ik had wel gewoon de lichamelijke dingen als grote pupillen en een strakke kaak.

Maar ik ben dus toch meer van het snuiven. Natuurlijk is het niet fijn als het in je keel komt of je neus vol zit. Maar je raakt eraan gewend, ik neem mn voorzorgsmaatregelen zoals drinken en snoepjes in de buurt voor als ik net lijn heb genomen. Ik vind het effect met snuiven gewoon veel fijner. De rush is heerlijk, vooral die van het eerste lijntje altijd. Ik ervaar meer euforie, warmte, geilheid :wink: Dus nee, doe mij toch maar gewoon snuiven.
Sowieso werkt dat met mijn lichaam in het algemeen beter. Heb vaak met medicijnen of andere dingen die ik oraal neem zoals Research Chemicals of MDMA kristallen in capsules dat het minder goed werkt en ik vaak weinig effect merk.

Bovenaan