PCP

Zweevteev

Wijs gebruiker
Zelf heb ik een aardig lijstje aan drugs geprobeerd en ken ik persoonlijk ook veel mensen die veel verschillende drugs gebruikt hebben. Van de meeste beruchte drugs tot aan de meest onbekende/obscure (nieuwe) psychoactieve stoffen: als ik het zelf niet gebruikt heb dan ken ik wel iemand anders die het gebruikt heeft. Dit gaat echter niet op voor fencyclidine. Nu is mijn vraag: waarom hoor je daar bijna niemand over? Is het toeval dat ik niemand ken die ooit PCP gedaan heeft, of klopt het inderdaad dat er zo goed als geen aanbod van PCP is in Nederland? Naar mijn idee ligt het niet aan het gebrek aan vraag ernaar, want legale PCP-derivaten worden wel vol op online besteld, maar waar ligt het dan wel aan? Waarom komen er wel dagelijks kilo's aan cocaïne vanuit de VS Nederland binnen, maar geen kilo's PCP? Iemand enig idee?

ljuv

DF-koningin
Iemand enig idee?
💸💸💸💸
Coke is gewoon veel meer vraag naar toch... En ik vermoed duurder? I mean keta is ook populairder en populairder maar bij lange na niet zoals coke. Ken pcp zelf alleen maar als "PAS OP IN DE USA ALS ZE JOINTS AANBIEDEN IS VAAK PCP PANIEK PANIEK PANIEK" Het lijkt me best een leuk middel te proberen, maar nooit gezien bij mn dealers.

Zweevteev

Wijs gebruiker
💸💸💸💸
Coke is gewoon veel meer vraag naar toch... En ik vermoed duurder? I mean keta is ook populairder en populairder maar bij lange na niet zoals coke. Ken pcp zelf alleen maar als "PAS OP IN DE USA ALS ZE JOINTS AANBIEDEN IS VAAK PCP PANIEK PANIEK PANIEK" Het lijkt me best een leuk middel te proberen, maar nooit gezien bij mn dealers.
De vraag zal sowieso veel meer zijn dan bij PCP, waarschijnlijk inderdaad omdat het meer winstgevend is en omdat cocaïne veel verslavender is (vermoed ik) dan PCP, maar waarom komt PCP dan niet bijvoorbeeld in gelijkaardige hoeveelheden als ketamine voor? Ketamine is ook een fencyclidinederivaat. Heeft dat ook te maken met dat fencyclidine niet winstgevend genoeg is t.o.v. ketamine?

Bovenaan