PCP

Tolp

Newbie
Hey,

Ik had een vraagje, ik hoor veel verhalen van mensen, en lees deze ook op internet over PCP. Ik vroeg me af of iemand hiermee ervaring heeft, en of het uberhaupt tegenwoordig nog wel verkocht wordt.

acidboy

Badass junkie
Dit is uberhaupt niet iets waar je een topic voor opent, autodidacten zijn er ook niet meer he. Godverdomme.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik denk dat de ts fencyclidine, een hallucinogene drug, bedoelt. Het is van origine een middel dat ook wel gebruikt werd als verdovingsmiddel, vandaar waarschijnlijk in eerste instantie de associatie met ketamine. Dit is wat ik er verder nog over kon vinden op wiki:

Fencyclidine ( 1-(1-phenylcyclohexyl)piperidine, afgekort PCP) is een hallucinogeen en dissociatief middel. Het wordt ook wel angel dust of hog genoemd.

In 1926 werd dit middel voor het eerst ontwikkeld en het werd in de jaren 60 gebruikt als verdovingsmiddel voor zowel mensen als dieren. Dit gebruik werd echter snel afgeschaft door de vele bij-effecten. Het heeft een licht psychedelisch effect.

Het werd eerst na 1950 door het Parke-Davis farmaceutische bedrijf gepatenteerd.[1]

Chemisch gezien is PCP een arylcyclohexylamine derivaat en farmacologie, het maakt deel uit van de familie van dissociatieve drugs. PCP werkt hoofdzakelijk als een NMDA receptor antagonist die de activiteit van de NMDA Receptor belemmert. Andere NMDA receptor antagonisten zijn ketamine, tiletamine en dextromethorphan.

Behalve het gevaar dat PCP voor de gebruiker zelf heeft (onder andere hersenbloeding, nierbeschadiging), kan deze laatste, die vaak paranoïde wordt, een groot gevaar betekenen voor zijn omgeving. Gebruik samen met alcohol is zeer riskant.

Meer kan ik er ook niet van maken... Het lijkt me persoonlijk - gezien de risico's en bijwerkingen - nou niet bepaald een fijn middel om eens lekker mee te gaan experimenteren. Misschien dat er nog anderen zijn die er iets over kwijt willen en anders kan dit topic wel gesloten worden denk ik.

Seatbelt

Belezen gebruiker
Ik vind ze wel chille muziek maken opzich.
Beetje nog het ouderwetse Hardcore-Industrial stijltje.
Hebben ook paar goeie covers dr tussen zitten.
Gewoon ff naar een platenwinkel gaan kun je waarschijnlijk zoveel PCP kopen als je wil.

Debris

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Dit heeft natuurlijk geen klote met ketamine te maken.
Ketamine is uitgevonden als vervangmiddel voor PCP.

PCP wordt gebruikt voor oa. olifanten te verdoven (vroeger tenminste) en 5ml is al genoeg om een mens knettergek te maken. 't Wordt ook wel Angel Dust genoemd, en nee, 't is geen wiet.
Gebruikers worden vaak agressief en weten niet meer bepaald wat ze doen. Vaak roepen ze satanistische teksten. Veel hallucinaties die vaak erg agressief zijn.
Doordat ze geen gevoel meer hebben voelen ze zich vaak onkwetsbaar. Op youtube zijn filmpjes te zien van mensen die zich zo onkwetsbaar voelen dat ze midden op straat gaan staan.
Erg veel kan ik er niet over vertellen aangezien ik 't nooit heb gedaan, nooit zal doen en niemand ken die 't heeft gedaan. Het is wel een zeer interessante drug.

Ik denk dat 't te vergelijken is met een héél zware psychose, maar aangezien ik dat ook niet heb kan ik daar niet over oordelen. 't Zou iets moeten zijn wat zo hard gaat dat eigenlijk iedereen er slecht op gaat. Gepaard met veel hallucinaties erg paranoïde zijn en zodanig verdooft dat je denkt dat je kan vliegen en de wereld aan kan.
Dat is toch wat ik eruit begrepen heb.

http://www.youtube.com/watch?v=oLOPJOviXzk&feature=fvw
http://www.youtube.com/watch?v=-2A7IsQ83bY
Eerst was er nog een filmpje van een neger die een houten schutting kapot slaat met blote vuisten, maar ik kan die niet terug vinden.

BAKERSFIELD California -- A horrifying case of alleged child abuse has surfaced in Bakersfield, where a 34-year-old father is accused of biting out one of his son's eyes and mutilating the other.

Police say Angel Vidal Mendoza appeared to be under the influence of PCP when he attacked the 4-year-old boy April 28.

After the attack on his son, police say Mendoza rolled his wheelchair outside and began hacking at his own legs with an ax.

A neighbor found 4-year-old Angelo Mendoza Jr. naked, unconscious and covered in blood on the floor of his home.

Officers later discovered that one of the boy's eyes was missing and the other eye was horribly damaged.

Investigators said the child told them, "My daddy ate my eyes."

Doctors at Mercy Hospital say it's unclear whether Angelo will regain vision in his right eye.

The boy's mother wasn't home at the time of the attack.

A court hearing set for Wednesday was postponed.

Deputy Public Defender Joel E. Lueck said Mendoza was hospitalized, recovering from the wounds on his legs.

Judge Colette Humphrey issued a gag order prohibiting attorneys and investigators from commenting about the case.

Mendoza is facing felony charges of aggravated mayhem, torture, willful cruelty to a child and inflicting injury upon a child.

Mendoza has a criminal record going back to 1997 that includes convictions for selling alcohol to a minor, battery and check forgery.

Mendoza and the child's 23-year-old mother, Desirae Marie Bermudez, were charged with being under the influence of PCP in 2006 and pleaded no contest to child cruelty charges in that case, court records show.
http://www.youtube.com/watch?v=vlQhLMjMQaw

*Vaak al mensen horen praten over pcp dat in hun xtc zat. Maar na doorvragen bleek dat ze 't over mcpp hadden.*

azgaza

Badass junkie
PCP is vooral een veel onveiliger disassociatief middel met extra werkingen die nou ook niet bepaald fijn lijken, ik zou toch denken als je de disassociatieve sfeer wil mee maken je beter het toch wat veiligere (in verhouding tot pcp dus) ketamine kan doen.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Als dissociatief lijkt 4-MeO-PCP me een waardige vervanger voor Ketamine, sterker nog een superieur alternatief.

4-MeO-PCP is dan ook geen PCP, maar het is hetgene met de dissociatieve werking van de twee.
Sterke aanrader vind ik. :hearteyes:

Oom Klaas

Badass junkie
Debris, je noemt nu wel weer de horror verhalen/effecten ervan op he.
Zo kan je over lsd ook een verhaaltje maken of paddo's of wiet.
"er was ooit eens een neger die...." geweldig altijd om te lezen,
enkel totaal nutteloos want op wiet heb ik ook weleens iemand zichzelf zien proberen te verdrinken, tsjah dan moet niemand meer wiet gebruiken natuurlijk

underworld

Wijs gebruiker
ErnstJünger zei:
Als dissociatief lijkt 4-MeO-PCP me een waardige vervanger voor Ketamine, sterker nog een superieur alternatief.

4-MeO-PCP is dan ook geen PCP, maar het is hetgene met de dissociatieve werking van de twee.

al ervaring mee ernst?

Debris

Bewuste gebruiker
underworld zei:
al ervaring mee ernst?
Graag posten, PCP en Crystal meth zijn toch wel dingen waar ik een grote interesse in heb maar niet echt wil proberen. (misschien ooit eens, maar de eerste 10 jaar nog niet).

Spor

Wijs gebruiker
ErnstJünger zei:

Nou, dan moet ik dat op korte termijn maar eens proberen ! Er is toevallig een sampletje onderweg voor me :)

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ondertussen de eerste ervaring met 4-MeO-PCP achter de rug.
De dosage range loopt zeer ver uiteen: sommigen raden 25mg aan, anderen doen dan weer 200mg.
In die zin lijkt het echt op K en is de dose afhankelijk van je dissociatieven-ervaring en tolerantie.

Mijn eerste ervaring was leuk. Opmerkelijk anders dan K. Veel helderder in je hoofd. Maar het duurt makkelijk driemaal zo lang, zowel de piek, als de coming-down en het heeft achteraf ook een oppeppend effect.
Ik las dat iemand er pas na 40u weer compleet baseline van was. Maar dat is blijkbaar een extreme ervaring.

Het heeft een licht empathogene werking die volledig afwezig is met K. Een K-trip is per definitie solo, maar hierop kon ik excellent converseren, uren aan een stuk.

Binnenkort een nieuwe trial en dan trachten de P-Hole te bereiken :grin:

O ja, het stinkt afgrijselijk en ik krijg het nasaal niet binnen. Nog erger dan 2C-B. Maar oraal lukt ook hoor.

Roseta Stoned

Belezen gebruiker
Na bijna de hoop opgegeven te hebben deze drug ooit nog in nederland aan te treffen kwam een vriend van me ineens met het nieuws dat hij aan PCP kan komen. Ik ga nog niet te vroeg juichen maar ik verheug me er stiekem wel op!

manus

Newbie
3-meo-pcp is een legale rc. Toen ik het nam heb ik 4 dagen trippend op de grond gelegen; ik kon mijn spieren niet meer controleren. Het resulteerde in een opname op de paaz maar toen ze bloed afnamen bleek dat ik spierafbraak, nierinsufficiëntie, en zenuwbeschadiging had. Ze hebben me toen snel intern in het ziekenhuis opgenomen. Ik heb nog last van krachtverlies in mijn arm en een tintelende hand.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Hahaha ja van elke drug kun je wel zulke filmpjes vinden denk ik. Soms is de persoon ook gewoon gek en niet de drug.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
manus zei:
3-meo-pcp is een legale rc. Toen ik het nam heb ik 4 dagen trippend op de grond gelegen; ik kon mijn spieren niet meer controleren. Het resulteerde in een opname op de paaz maar toen ze bloed afnamen bleek dat ik spierafbraak, nierinsufficiëntie, en zenuwbeschadiging had. Ze hebben me toen snel intern in het ziekenhuis opgenomen. Ik heb nog last van krachtverlies in mijn arm en een tintelende hand.

Nounou ben je er nooit op gewezen dat een tripsitter wel best aangenaam is? Die laat jou geen 4 dagen trippen op de grond beste :wink:

Fool

Badass junkie
Vind 4 dagen trippen op 3-meo-pcp ook nogal raar, weet niet helemaal wat ik daarvan moet geloven. :openmouth:

Seatbelt zei:
Ik vind ze wel chille muziek maken opzich.
Beetje nog het ouderwetse Hardcore-Industrial stijltje.
Hebben ook paar goeie covers dr tussen zitten.
Gewoon ff naar een platenwinkel gaan kun je waarschijnlijk zoveel PCP kopen als je wil.
+1 :grin:

Bovenaan